ידע להצליח - Yeda.EIP.co.il

הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
אתה כאן : ידע EIP > לימוד
עבור לדף >> 1 2 3 4 5 6 ...7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על לימוד...
תקציר⬅ ... לשיפור הראייה תנועות עיניים המודעות והשמירה על הכושר הגופני פסחו על שמירה על תנועות העיניים. רק מעטים מודעים לעובדה ששמירה על כושר תנועת העיניים חיונית ומועילה לאנשים היושבים מול צג מחשב, לסטודנטים המבלים שעות היממה רבות בלימוד מתוך חומר כתוב, לאנשים המרכיבים משקפיים ולכל אלו המעוניינים להימנע מכך. ראיה היא תהליך אין - סופי של סריקת המרחב. אצל מרבית האנשים הסריקה אינה אחידה במהירותה, או בכיווניה וגם לא רציפה. תרגול העיניים משפר את יכולת הסריקה ואת תיפקוד ותנועת האישונים בתוך ארובות העיניים 1.בישיבה על כורסא, כך שהגב נינוח והידים ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שאתה עושה עליו מניפולציה... כשאתה מפרט ללקוח מה היתרונות של המוצר שלך, מומלץ להציג לו את המהות של היתרונות, לדוגמה אם אתה מוכר להורה מוצר שעוזר לילד שלו להתמודד עם בעיות קשב וריכוז, במקום להגיד לו שהמוצר שלך יפתור את בעיית קשב הריכוז, תציג לו את המהות פתרון בעיית הקשב של הילד, שהיא הצלחה גדולה יותר בלימודים, או את המהות של זה שהיא הצלחה באופן כללי בחיים. אבל מצד שני, תיזהר לא להיכנס מדי פנימה, כי המהות הבאה היא שהילד ירגיש טוב, דהיינו שהמציאות תהיה כרצונו, ומה זה ייתן להורה שהמציאות תהיה כרצונו של הילד? שהמציאות תהיה כרצונו של ההורה שירגיש טוב. אבל אם תגיד להורה שהמוצר שאתה מוכר לו, יגרום לו עצמו להרגיש טוב, הוא עלול לאבד אחיזה במחשבה שהוא בא לטובתו של הילד שלו ועלול לגרום לו להרגיש אגואיסט, ואז אתה עלול לאבד אותו. כשאתה בא למכור למישהו מוצר, תצמיד ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... המשל כלומר בנוסף לכתיבת המשל יש את הסימבוליות שבמשל ויש לחשוב על סימבולים שהקורא יוכל לפרש בשכל שלו באופן שכמה שיותר קרוב לרעיון של כותב המשל ולשם כך יש צורך ללמד כחלק בלתי נפרד מלימוד השפה גם לימוד סימבוליזציה ולעשות את זה באופן מדורג כי דרך סימבוליזציה חודרים עמוק לתוך תודעת האדם ועל ידי סימבוליזציה שמפורשת לא נכון יכולה להיות אצל האדם שיבוש בתפיסת המציאות הרציונלית כלומר כמו שסימבולים בשפה יש ... סימבוליזציה של השפה לשבש לאדם את הרציונל באופן כל כך נרחב עד שהוא = כמו 3 יחליף את ההיגיון הבריא בהיגיון חולה לכן חשוב מאד ללמד ילדים סימבוליזציה נכונה של המציאות כחלק אינטגרלי מלימודי השפה ומכל לימוד אחר דבר שיעזור להם בסופו של דבר לפתח תודעה בריאה שיכולה להתבונן במציאות באופן כמה שיותר נקי ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... דומה? לאילן שענפיו מועטים ושורשיו מרובים, שאפילו כל הרוחות שבעולם באות ונושבות בו - אין מזיזות אותו. (רבי אלעזר בן עזריה). מעשיו של האדם חשובים מאוד, דרכם האדם מתקדם והם למעשה אבני הדרך שלו לעבר המטרות שלו. זוהי התכלית של כל הלימוד שלו, וכאשר האדם זונח את תכליתו ממילא תכליתו לא מתקיימת בידו וגם האני הפנימי שלו דוכא. ולכן, הדבר החשוב לעשות הוא להיות מסודר בסדר היום, ואז ממילא יודעים מה הכי חשוב בראש סדר העדיפויות ואז - לא מתפזרים. כאשר לא מתפזרים נמצאים ממוקדים במטרה שאליה שואפים, כאשר האדם ממוקד במטרה הוא מתמיד ועושה את הדברים ולא רק מדבר אותם. כי האדם המסתמך על חכמתו בלבד עליו נאמר "הסנדלר הולך יחף" הוא לא יכול לנסוק גבוה. לעומתו, האדם שעושה את המעשים הוא למעשה קבע ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לרדת מהידיים שלי, הגדולות מתחילות לריב ביניהן במקביל אני מגלה כמעט תמיד שיש מבחן שהגדולה שכחה להתכונן אליו או שיעורי בית שלא הוכנו, במקביל עלי לבדוק מה קורה עם האמצעית שבכיתה א' ולקדם אותה בקריאה. כלומר, אני צריכה להקדיש זמן לנושא הלימודים שאינו מזהיר במיוחד. במקביל עלי להכין ארוחת ערב ולרחוץ את כולן. בתוך כך כמעט תמיד הבת האמצעית נתקפת בהתקפי זעם בשל סיבות של מה בכך ואז צריך להקדיש לה זמן כדי לספק את רצונה (או שלא)... אני נכנסת ללחץ וכועסת על הגדולות שיוצרות קשיים שגוזלים זמן רב. בסוף כולם אינם מרוצים. אני, על שמעט הזמן שיש לי להקדיש לבנות אינו מנוצל באופן נכון ויעיל. כל מה שאני מצליחה להשיג ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בסופו של דבר לקריעת הכבל - מזדקרת מהציור היישר לעינינו! אם יואצו שתי החלליות בו - זמנית מנקודת ראותו של צופה הנמצא במנוחה לעומתן, יישאר אורך הכבל שביניהן לגבי צופה זה בעינו - שוב, סתירה מיניה - וביה עם כל ספרי הלימוד - אבל במערכת הייחוס של החלליות והכבל עצמם יתרחש דבר דרמטי יותר: מישור העכשיו שלהם נעשה יותר ויותר אלכסוני, כפי שהראינו בפרק ב,, כלומר ארוך יותר. התוצאה: מתיחת הכבל עד קריעה. י. ושוב סימטריה משהבינונו עד כמה מיטיבה דיאגרמת מינקובסקי לבטא תהליכים אלה, רק טבעי היה שנחזור על התעלול החביב עלינו ונתבונן בתהליך מנקודת - ראות משלימה: מה יהיה למערכת החלליות - והכבל של בל כשתהיה תנועתה יחסית? הפעם, ככל הידוע לנו, איננו חוזרים על מסקנותיו של שום ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... לחיינו - היא אינה משרתת אותנו. זו למעשה האמת, אין נכון או לא נכון, אין צודק או לא צודק. אלו הם שיטות שיפוט. כל מה שקורה - נכון, אחרת זה לא היה קורה. כל מצב מתרחש מסיבה - זה קורה בכדי שנלמד מזה. אם אנו שופטים את זה - אנו לא למדים. שיפוט ואשמה מביא אותנו לחוסר, לכעסים ואלו מפריעים ללימוד ולהתפתחות האישית שלנו. כל מה שקרה וכל מה שקורה הוא נכון ואמיתי, אנחנו מזמנים לעצמנו את כל המציאות, את השיעורים שלנו (איך זה קורה? קראו במאמר של הזמנה אנרגטית) לכן אין לנו על מה להתחרט או להרגיש רגשי אשמה. אין דבר שהוא טוב או רע הוא פשוט מה שהוא. על מנת לצאת ממעגל האשמה, עלינו להכיר בדברים שאינם עובדים לנו בחיים, להכיר בכך שאנו הזמנו אותם לחיינו - ולקבל אותם. מתוך קבלה, סליחה, אהבה וחמלה, עלינו ... על הצורך בשליטה מתמדת, לדעת לשחרר... פשוט להרפות את כל מה שמעכב אותנו ולהאמין בעצמנו ובחכמתו של הקול הפנימי. אנו בחרנו לצאת מגן עדן, על מנת לחוות ולהכיר את השלילי, את הרוע, את הכאב, הפירוד. שם בגן עדן קיימות אנרגיות של אהבה ללא תנאי. כעת אנו בוחרים כל אחד עם עצמו - לחזור. מתוך לימוד והתבוננות פנימית אנו גדלים ומתפתחים ומסגלים לעצמנו חזרה את האיכויות הבסיסיות - טוהר, אהבה, זאת אנו עושים תוך החדרת איכויות של קבלה, של סליחה, של הערכה עצמית ושל חמלה, כך אנו מתחברים לחלקים הגבוהים של הנשמה שבתוכנו. אין מקום לאשמה ביום יום, זהו היא עוזבת אתכם, כי אין לה עוד דרך איך להפעיל אתכם, היא נשארת רחוק מאחור. עכשיו אתם איך שאתם עם כל הקבלה ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מבעיה של חוסר בטחון עצמי מהותי, לא יאבד את העשתונות גם בתחומים בהם הוא אינו "שוחה", וחוסר הידע בתחום מסויים לא יפגע באיכות חייו ויימנע ממנו מלחיותם במלואם. לעומת זאת, ישנם אלה הסובלים מחוסר בטחון עצמי גורף, אשר פוגע באיכות חייהם ברמה היומיומית והופך את שגרת יומם לגיהינום. אנשים אלו עשויים להימנע מאירועים חברתיים, מלימודים, מפיתוח קריירה ותחביבים ואף מהקמת משפחה. עבורם, כל מצב שנתפס כמאיים, גורם לשיתוק והם מאבדים את המסוגלות לפעול ולתפקד. לעומת כל אלה יש את אלה עם הביטחון העצמי המופרז המתהלכים בעולמנו בתחושה של "אני ואפסי עוד". מבחינתם, אף אחד לא מספיק חשוב מלבדם והם סובלים למעשה משיגעון גדלות (מגלומניה). ... כל אדם מסוגל לזהות את המעלות שלו כמו גם את החסרונות). אז מדוע בכל זאת אלפי אנשים ברחבי העולם, עדיין סובלים מחוסר בטחון עצמי? התשובה פשוטה מאד: האינטראקציה עם הסובבים אותנו. זה מתחיל במפגש המאוד ראשוני עם האם ויחסה אלינו וממשיך ומתרחב למעגלים נוספים: משפחה גרעינית, שכנים, הגננת, הילדים ובהמשך המורים, חברים לספסל הלימודים, לצבא וכן הלאה. בכל אחת מהאינטראקציות שחווינו, הסקנו מסקנה באשר למי אנחנו, מה ערכנו וכיצד אנו נתפסים בעיני הסובבים אותנו. מצב זה בהכרח העביר את מרכז הכובד לסובבים אותנו ולכאורה הותיר אותנו חסרי שליטה ומונהגים. ככל שחלפו השנים והמשובים שקבלנו מהסביבה באשר לערכנו חזרו על עצמם, התחלנו להאמין ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... היטב הלאה. אלו מחמאות הרסניות לביטחון העצמי של ילדיכם. למה מייחסים הישגים? אפתח בשאלה שמעלה אלפי קון בספרו "החינוך שילדינו ראויים לו". למה היתם רוצים שילדיכם ייחסו את ההישגים שלהם - לכישוריהם, או להשקעה שהם משקיעים? אנסח אחרת. אם ילדיכם קיבל ציון גרוע במבחן, האם היתם רוצים שיחשוב שהציון הגרוע נובע מטפשות, או מן ההשקעה המועטה שהשקיע בלימודיו? התשובה זהה, כמעט, בכל פורום שבו נשאלת השאלה. הורים ומחנכים בכל העולם, תמימי דיעות: כולם רוצים שילדים ייחסו את הישגיהם להשקעה שהם משקיעים. כולם רוצים שילד שנכשל במבחן כלשהו יאמר לעצמו, לא למדתי מספיק, ועכשיו אלמד יותר. האם זה מה שילדים אומרים לעצמם בעת כישלון? ובכן, חלק כן, וחלק לא, ורובם לא. רובם אומרים: אני טיפש, או חלש ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים. (יאנוש קורצ'אק) הדבר הטוב ביותר לתת לילדיך הוא זמן. החינוך היעיל ביותר הוא לתת לילד לשחק בדברים נפלאים. (אפלטון) התאספות כפויה אינה חברה. (אדל קאראל) לאחר הלחם, החינוך הוא צורך האומה. (ז'ורז' ז'אק דנטון) בילדותי נאלצתי לקטוע את לימודיי כדי ללכת לבית הספר. (ג'ורג' ברנרד שו) תיקון העולם משמעו תיקון החינוך. (יאנוש קורצ'אק) החינוך הביתי לא כל כך בא לידי ביטוי במה שאנחנו עושים, אלא בגישה שלנו לחיים וללמידה ולדרך בה הם שזורים יחדיו. השיחות שלנו הן שיעורים בלי לשבת בכיתה. בכל פעם שבתי שואלת שאלה או מספרת לי אבחנה שלה, זוהי בחינה שמראה לי שהחינוך הביתי עובד. היא אולי לא לומדת קבוצה נתונה של עובדות שאנשים אחרים מחשיבים ובוחנים עליה, אבל השאלות והאבחנות שלה מראות שהיא חושבת על מה שהיא לומדת. (ג'ויס קורטק פטרול) חינוך ביתי בחינוך ביתי איננו צריכים להדליק את האש, אלא לדאוג לאספקת חומר בערה לאש שכבר קיימת. (ג'ויס קורטק פטרול) העולם הוא הכיתה שלנו והחיים הם תוכנית הלימודים. (ניומי) כשהתחלנו עם חינוך ביתי, הרגשתי כאילו אני מכניסה ילד מתחת כל זרוע, וקופצת מצוק. תארו לעצמכם איך נדהמתי כשגיליתי שיש לנו כנפיים! (מאורה סיגר) ילדים נולדים עם הכנה לקריאה. הדחף לפענח תבניות מובנה בתוכנו. (ג'ויס קורטק פטרול) כשילדינו מתנהגים בצורה הנוראה ביותר, זו העת בה הם זקוקים לאהבתנו יותר מכל! (לנור קילמרטין) משמעת נרכשת באמצעות חופש. (מריה מונטסורי) אנחנו משתוקקים ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא לימוד - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 2 3 4 5 6 ...7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לימוד, האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לימוד, איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, אימון אישי למנהלים, אימון אישי מומלץ, ייעוץ טיפולי, מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי לקריירה, קואצ'ר אישי, מאמן אישי ועסקי, מטפל רוחני בנושא לימוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0762 שניות
עכשיו 24_07_2019 השעה 05:20:32
wesi4