אימון מנהלים לא רק אנשים פרטיים מרוויחים
מאימון אישי - גם המעסיקים שלהם יכולים להרוויח במידה רבה. כל הצדדים צריכים להבהיר את המטרות שלהם ואת הדרך להשגתן. הפופולריות ההולכת וגדלה של
אימון מנהלים היא תגובה לצרכים מחייבים. הרבה אירגונים ששיפרו את הפרודוקטיביות שלהם, נחשפו לסתירות בקשר בין הארגון לבין מנהליו הבכירים. המסובך ביותר היה השחיקה של הברית ... במדעי הניהול: אמצעי שיטתי לקבל מנהיגים בכירים כאינדיבידואליים. אמצעי זה הוא
אימון מנהלים. למה
אימון מנהלים עובד? שלא כמו רוב התהליכים הארגוניים שנוטים לפשט מידע,
אימון מנהלים עוסק באנשים תוך התאמה אישית וכבוד לאינדיבידואליות שלהם. זה עוזר לאנשים להכיר את עצמם טוב יותר, לחיות במודעות גדולה יותר ולתרום בשפע. טבע האדם הוא מהותי
באימון וזה מה שגורם לו לעבוד - זה גם מה שהופך זאת לבלתי אפשרי למדידה. ברמה הבסיסית ביותר,
מאמנים פועלים כספקים חיצוניים הגונים שמספקים למנהיגים אינדיבידואליים משוב אובייקטיבי לו הם זקוקים כדי לטפח את צמיחתם. מדהים לראות כמה מעט אנשים - חכמים, חדורי ... לעומק הדברים, גורמת למנהלים להגיע לדרגות גבוהות בלי להתמודד עם מגבלותיהם.
האימון גורם להם להאט, לרכוש מודעות, ולשים לב להשפעה של המילים והמעשים שלהם. זה מאפשר למתאמנים להבחין באפשרויות, במקום להגיב לאירועים.
האימון מתיר להם להבין את האחריות בהשפעתם על העולם.
אימון לא מסתיים במודעות עצמית. זו למידה אקטיבית שנותנת כישורי תקשורת וכישורים בינאישיים.
אימון צריך לשלב בין התפתחות אישית לצרכים האירגוניים. גישה זו יכולה לעזור למנהיגים לאמץ תחומי אחריות חדשים, להפחית התנהגות הרסנית, להגביר עבודת צוות, לחבר את האנשים למטרות האירגוניות, ליצור רצף ולתמוך בשינויים אירגוניים. תוכניות
אימון שמכוונות לכל צוות המנהלים, מספקות לארגונים דרכים להטיל משמעת על מנת להעמיק את הקשר עם העובדים החשובים ביותר שלהם תוך העלאת התועלתיות שלהם.
האימון המשמעותי ביותר, מטפח שינויים תרבותיים לרווחת הארגון כולו. לגרום למשולש לעבוד המטרה
באימון מנהלים היא לייצר למידה, שינוי התנהגות וצמיחה של המתאמן למען הרווח של הצד השלישי - הלקוח, שמעסיק את המתאמן. ברמה אישית אנו מחויבים ביותר לעזור למתאמנים שלנו להנהיג חיים טובים יותר, אבל
אימון מצליח רק כשהתועלת הזו מגיעה עם תוצאות לאירגון.
אימון יוצר קשר משולש בין
המאמן, שמספק את השירות, המתאמן, שמקבל את
האימון, והלקוח שמשלם את החשבונות. הלקוח הוא למעשה אוסף של אינטרסים שונים, שכוללים בדרך כלל את הבוס של המאומן - שחקן מפתח - ואת מחלקת משאבי אנוש. העבודה מצליחה כאשר כל ... האישיים שלהם אך, מצד שני הן לטובת הכלל. נתחיל עם הלקוח. לפני שארגון בוחר
מאמן, הוא צריך לבחון את עצמו ולשאול, "מה מטרת תוכנית
האימון? " צריך להתחיל עם כוונות ברורות לגבי שימוש
באימון כמקדם מטרות חשובות. כשהמטרה הסופית ברורה ומוגדרת, צריך לעצב מערכת שתתמוך בתוצאות. שלושת הצדדים צריכים לבחור מטרות שיעצימו אינטרסים משותפים. כדי לייצר תוצאות, מטרות
האימון צריכות להיות מדידות. הכי טוב להתחיל בתוכנית
אימון רק אחרי שהיא זוכה לתמיכה נלהבת של הדרג הניהולי. מומלץ
שאימון יתחיל עם המנכ"ל וההנהלה הבכירה ומשם יתפשטו לכל תחומי הארגון. כאשר מנהיגים בכירים משמשים כדמויות חיקוי ותומכות, תוכניות
האימון זוכות לאמון ואמינות. נעבור
למאמן. מאמן יעיל עוזר למתאמן להשיג מטרות מוסכמות תוך כדי בניית ההכרה והכישורים הנדרשים כדי לאפשר התפתחות מתמשכת.
מאמנים טובים מוצאים אמיתות מוחבאות. הם נוטים להיות סקרנים ושואלים שאלות חודרניות. אבל
אימון נשאר אומנות והוא מתורגל בידי אנשים עם יכולת אבחנה חדה, דיפלומטיה, שיפוט הגון ויכולת לתמרן קונפליקטים בהגינות. לבסוף, המנהל - המתאמן.
אימון אחד על אחד יכול להיות יקר מטכניקות למידה אחרות, ומנהלים בורחים מ