... למסקנה שהכל זה כרצונו, אבל עדיין יש שאלה רצינית, מה אחראי לרצונו של אלוהים? אתה שואל, למה אני כאלוהים רוצה את זה? ונאמר, גם רצונו של אלוהים,
לא יכול להיות כרצונו. מה הכוונה? שהאדם מגיע לחוויה שהכל זה כרצונו, אבל אז אתה מגלה,
שלא יכול להיות שרצונך הוא רצונך. למה? כי ההוויה של אלוהים קיומה מחויב, אבל הרצון והתודעה העצמית של אלוהים קיומן לא מחויב, למה? כי ההוויה היא אחת, ורק ישות אחת קיומה מחויב. במציאות שלנו יש רק דבר אחד שחייב להיות קיים,
לא יכול להיות ששני דברים יהיו חייבים להיות קיימים למה? כי אם שני דברים חייבים להיות קיימים, הם חלק משלם אחד, ואז למעשה השלם האחד הוא המחויב. ...