... היא המטרה כאן. חשוב גם לתת לילדים להעניק שמות משלהם לתופעות בהם צפו, ולא לחסום את חשיבתם
היצירתית עם שמות שאני או מורים אחרים וחוקרים ... כך הילדים חשים שהם מגלים לראשונה את התופעה בה צפינו. כאשר הילד מגלה את התופעה באופן חופשי
ויצירתי שכזה, היא שלו לתמיד. הוא לא צריך להתאמץ ... והוא לומד להסביר אותה דרך השיחה בכתה (בסיום כל השלבים של הלמידה, כאשר אין הדבר חוסם את
היצירתיות של הילדים, ניתן לאמר את שם התופעה ... לשלב 1 בניסוי חדש. חלק מיתרונות הגישה: שנת לילה שעוזרת לעיבוד ההתבוננות בניסוי. שימוש
ביצירתיות והאומנותיות של הילד ולא עבודה דרך העברת ... של הרצון גוף שלב 2 ההתנסות האישית של כל ילד דיון - רגש נפש שלב 3 תופעה כללית, הרחבתה
חשיבה יצירתית רוח יש הנוהגים לערוך את שלושת ...