... את חייהם. האימון הוא תהליך המקנה מבנה, כישורים, מיומנויות, ותמיכה, ויוצר אסטרטגיות מפצות שעוזרות לתפקד בדרך
יעילה יותר, ולהניע להתמדה במשימה. "הסכנה הגדולה ביותר לרובנו, היא לא שאנו שמים לנו מטרות גבוהות מדי ... - 'קריאה' נכונה של מצבים חברתיים, הסתגלות לפעילויות קבוצתיות ולמידה על דרכים לקבלת תשומת לב בצורה חיובית
ויעילה. הנושאים המרכזים באימון ילדים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה ... בחיי היום יום. הקניית כלים לעידוד והפנמה של כללים, הקשבה ושליטה עצמית. פיתוח ושיפור הרגלי למידה ללמידה
יעילה יותר. הקניית כלים לניהול זמן והתארגנות. בניית תוכנית שמסייעת לטפל בדחיינות. אימון "בגירוש" ... קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם בחיי היום יום. קביעת מטרות והשגתן בדרך
היעילה ביותר. מודעות לערכים ולמטרות של המתבגר, גילוי יכולות, כישורים ו"נכסים" של המתבגר. ויסות עצמי - ... גם בחיים האקדמיים. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובעת מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא
יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב ... את עצמם כלא מספיק טובים, לא מספיק "מתאמצים". האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות ולנהל את עצמו בצורה
יעילה וטובה יותר. הנושאים המרכזים באימון לסטודנטים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: מאפייני לקויות ... נעלמת כאשר האדם מתבגר. התסכול של אנשים עם הפרעות קשב נובע מציפיות ומטרות גבוהות במיוחד, אך התנהלותם הלא
יעילה גורמת להם לחוויות של חוסר הצלחה וספיגת ביקורת מעצמם ומהסביבה. אנשים עם לקויות למידה והפרעת קשב ... טובים, לא מספיק "מתאמצים". האימון מסייע למתאמן להגדיר לעצמו מטרות אישיות והמקצועיות ולנהל את עצמו בצורה
יעילה וטובה יותר. הנושאים המרכזים באימון מבוגרים הפרעת קשב וריכוז ו/או עם לקויות למידה: מאפייני ...