ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
הסוד לשינוי בחיים - כיצד תעשו את זה?
... תשובה לשאלה זו תיגע לכם בכאב. כתבו תשובה ארוכה, חדרו פנימה ותנו לכאב לעלות. הרגישו איך שהכאב חונק אתכם. ואם זה לא מספיק כואב לכם, בדקו גם כיצד ההימנעות מלעשות שינוי משפיעה או פוגעת על הקרובים לכם, על הילדים שלכם, על האנשים היקרים לכם מכל. ...
ליצור שינוי התעללות ב אכילה כפייתית תשובות תחושות אכילה הפרעות אכילה איך
התנגדויות - התנגדויות, וכיצד לעבוד איתן...
... המונפת, כך שנימצא מפנים לטווח הפגיעה. מפנים לאיום, לא מחוצה לו... איך נקבל התנגחות צינית כמו? "כולם יודעים שהילדים של היועצים והפסיכולוגים יוצאים הכי דפוקים".. מספר דרכי תגובה עומדות לרשותנו: נוכל לבקש הרחבה והבהרה; לפתח את הנושא; להתעלם ממנו; נדע וודאי לשקף את ...
שליטה להתאמן לזרום בדיחות האימון הרגשה תובנות השלכות
איך מתמודדים עם האשמות? האם אני באמת אשם? האם אני מאשים את עצמי או אחרים ללא סיבה מוצדקת?
... כשהם לוקחים הפסקה ביום עבודה, או מתקשים לקחת יום חופש מאחר שחושבים שזה לא הולם את "מוסר העבודה הגבוה" הנדרש מהם, או בכך שאינם בזוגיות או אינם הורים לילדים? האם עשו דבר רע, הזיקו למישהו? בואו ננתח את הסיטואציה הבאה: בחור צעיר לקח על עצמו לשמור על חתול של שכן קרוב מספר ימים עד שיחזור מחו"ל. באחד הימים ... במידה ולא היה מתגייס? נאמר היה נקלע לתאונת דרכים? יש מדינות בעולם שבהן ההורים אינם צריכים לחתום ולאשר לבן יחיד להתגייס לשירות צבאי, או במקרה והיו להם ילדים נוספים והוא היה מתגייס, האם עדיין היו מאשימים את עצמם במותו? במידה והיו יודעים שזה מה שהולך לקרות, האם היו מאפשרים זאת? וודאי שלא. בסיטואציות שונות ...
אירועים אשמה עודף לשכוח לקחת אחריות ללא סיבה האם הסיבה עקשנות
יצירת התקדמות והצלחה אצל ילדים
... התקדמות והצלחה אצל ילדים קל לומר, לא תמיד קל לעשות... אז מי שמחפש לו חיים קלים, נוחים, להשאר במקום ולא לעשות ... או להשיג שום דבר בשבילו או בשביל ילדיו, שלא יקרא את הפוסט הזה. באופן כללי: על מנת ליצור התקדמות אנחנו צריכים - בכל יום מחדש - ... שייצור התקדמות. אז איך זה עובד אצל ילדים? בהנחה שלילד שלכם יש לוז יומי קבוע בו הוא מגיע מבית ספר, נח, עושה פעילות שהוא אוהב, מכין שיעורי בית ואז ... (ארוחת ערב, מקלחות וסיפור). הרי לכם שהילד שלכם נמצא באזור הנוחות שלו. כי הלוז הזה מוכר לו והוא שיגרתי. ובכך אנו נשארים באזור הממוצע ... לכן, בכל יום ניתן למצוא משימה נוספת שהילד לא מבצע בדר"כ ולתת לו לבצע אותה. אביא בפניכם 3 תחומים עיקריים בהם ניתן לשלב משימות יציאה ... עם הסביבה תורם רבות לביטחונו העצמי של הילד ולהתפתחותו הריגשית / פסיכולוגית. כמו כן משפר יכולות חברתיות שכידוע תורמות בעתיד לחיים. 3. ... במיוחד) הן משימות בפן הלימודי. תנו לילדכם חידה קצרה או משימה פשוטה כגון כתיבת סיפור קצר המשלב רגש, תואר, אלמנטים שונים. או למדו אותו ... יותר מהנלמד בכיתה. במילים אחרות הציבו לילד אתגרים בפן ההשכלתי. הציבו לו רף גבוהה יותר! למדו אותו כיצד "לצאת מהקופסא". שימו לב: על ... אין בכוונתנו לדכא את רצון הלמידה של הילד. יחד עם זאת המשימות צריכות להיות מאתגרות ומעניינות, בעיקר בשלב הראשוני בו אנו רוצים ללמד את הילד לצאת מאזור הנוחות. עם הזמן ניתן להעלות את רמת הקושי ולעיתים לתת משימות גם פחות מעניינות. ... שלנו. הקניית הרגלים אלו תיצור אצל ילדכם ואצלכם: ביטחון עצמי תחושת הצלחה הרגלי למידה תחושת העצמה אישית קרבה הדדית משמעות המשפחתיות ... זכרו: אם אתם תצאו מאזור הנוחות גם ילדכם יעשו כן! אז הקדישו 5 דק ושיהיה בהצלחה... צפיות גבוהות - הובלת ילדים למצוינות אישית!!! ...
המוצר יקר לי סיפור עניין ילדים משימה מרגיש שהמוצר יקר נתינה חיים
פנג שווי - של מי הבית הזה?
... הרועש ואליו נשוב בכל פעם שנרצה שקט ורוגע וביטחון. אם נבקש מילד לצייר לנו בית סביר שיצייר ריבוע עם משלוש מעל, ובתוך הריבוע ... בהתבוננות נוספת נזהה בציור פנים עם עיניים ופה. ואכן, בציורי ילדים, רוב הבתים נראים כבני אדם. וכך בדיוק נתפס "בית" גם ... זאת בעצם האנרגיה הנשית בכל בית והיא מעידה על התקשורת שלי עם ילדי ובן זוגי. על כן המטבח מייצג בריאות פיסית ורגשית תמיכה אהבה ... ופחות חום. הסובלים העיקריים בבית בו המטבח מרשים יותר מהסלון הם הילדים. בהרבה בתים ישנם כיום שני מטבחים. האחד לראווה ולבניית ...
נשים אלימות העלאת הערכה עצמית אין ערך עצמי מרגיש עבודה התת מודע של חרדה ופחד עקרונות
תסמונת קוטאר - מבוא
... הלוקים בתסמונת באשליה של גדלות או קטנות קיצונית וחסרת היגיון של הגוף, או בהיותם בני - אלמוות. המחלה היא נדירה ונפוצה בעיקר בקרב נשים ומופיעה לרוב בגיל המעבר, באופן פתאומי, ואצל חולים ללא עבר של מחלות נפש וילדות נורמאלית לכאורה. המחלה ...
לוותר חושב שאני המשיח לטפל בהפרעות נפשיות חיי נצח תפיסות מדע בדיוני בחילות תחושה
הפונקציה הקדומה של הרצון
... גיל מאוד חשוב להתפתחות האישית של האדם ואפילו גורם מכריע בחיים בכלל בד"כ אלא, אם האדם מתפכח וחוקר את הדברים ללא פחד. אבל, כדי שהילד יהפוך לבוגר עם חיים תקינים צריך בגיל הזה להגביר לו את הבטחון העצמי. ועם הזמן הילד גדל ונחשף לכל מיני דברים, וכאשר הוא שומע גם בתור ילד אתה לא יכול והוא מרגיש שהוא יכול, הוא יכול לפתח פחד בקשר ליכולת העתידית שלו לגבי אותם הדברים, כי הוא מתחיל להאמין שמה יקרה אם הוא לא יכול, ואז הוא מאבד ריכוז ומתחיל לחשוב שהוא לא יכול. וגם בכל גילאי ההתפתחות וזה ממשיך עד גיל הבגרות ובהמשך שהילד הופך לנער צריך לקבל ביטחון עצמי שהוא מסוגל. אבל בשום אופן לא להפוך אותו לתלותי, כדי שהאדם הזה יתפתח לבוגר שבוגר בנפשו ולא יישאר ילד מגודל. ויש לתת לו להתמודד עם הדברים ולפתח את הכישורים שלו. כאשר האדם בגיל בגרות לא מתפתח כפי שצריך, אז אותו האדם יכול להתקשות ... הסיבה שהוא לא מבצע את המשימה שלו עד הסוף או שאינו מבצע את המשימה כפי שרצה באמת על הצד הטוב ביותר. ואולי גם כי הוא חווה טראומה בילדות שבה הוא הרגיש מאויים כאשר ביטא את יכולותיו האמיתיות ע"י אחרים, והיה לו דפוס התנהגות מיוחד שהוא מראה שהוא כביכול טיפש, אז למרות שהוא ...
העלאת ביטחון עצמי חוסר הערכה עצמית דימוי עצמי שלילי עזרה להגדיל את הביטחון העצמי להשפיע על תלותיות פיתוח
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 6
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 6 פרק 4 הטיפולים המוצעים בשוק גרינספן השיטה פותחה ע"י סטנלי גרינספן ועמיתיו. שיטת גרינספן מנסה להתבונן מעבר לתוויות שניתנו לילד. הטיפול בילד מתחיל בתצפית שמתוכה נבנית תכנית עבודה אישית. ילדים מגיעים עם אבחון מפסיכולוג, נוירולוג או אנשי מקצוע אחרים ומאבחן גרינשפן מומחה ובעל ניסיון רב שנים מתבונן בו בזמן שהוא משחק. המאבחן מתבונן בילד והוא אמור למלא דוח ולמסור לכם אותו בסיום האבחון. ההתבוננות חייבת להיות מדויקת ולקחת בחשבון את כל תחומי ההתפתחות של הילד וכן כל מה שהוזכר בפרק הקודם ("על מה להתבונן כדי לראות מה קורה עם הילד שלי"). לאחר ביצוע האבחון הזה המאבחן חושב מה הם החוסרים של הילד על פי ששת אבני הדרך אותם מציין גרינספן. אלה הם ששת אבני הדרך על פי גרינספן: א. ויסות עצמי ועניין בעולם - כיצד הילד מגיב לכל הצלילים, המראות, לריח, לטעם ולאור. האם הוא שקוע בעצמו או מתעניין בעולם. ב. אינטימיות - כשהילד מתעניין בעולם הוא מטפח אהבה אליו ולתקשורת בין בני אדם. קשר עין בין הדמות המטפלת לתינוק, חיוכים ורגעים ... "טוב לי איתך, תודה שאתה כאן, אנחנו משתפים פעולה ומבינים זה את זה". רגעים כאלה ואחרים שמתפתחים ומשתכללים לאורך גדילת הילד בונים יסוד חזק של אינטימיות ואהבה המעניקים יכולת למידה בסיסית ומתקדמת. ג. תקשורת דו כיוונית - הילד לומד שהוא יכול באמצעות עשייה בעולם לגרום לאחרים להגיב. הילד צוחק וההורה מגיב אליו בחיבה, הילד מגרגר ומשמיע הברות וההורה מחקה אותו ואילו הילד בתורו שוב מחקה אותו בחזרה. הילד לומד שג'סטות (מחוות) הן בעלות כוח במציאות, הוא מצביע על דבר מה שהוא רוצה וההורה מביא לו אותו. הילד לומד שלשפה יש כוח ושמילים משרתות אותו בעולם. הילד לומד מהאינטראקציה הדו כיוונית הזו שאם הוא בוכה ינחמו אותו, אם יכה ילד אחר אז יכו אותו בחזרה. כאן זו לא רק ההשפעה על העולם אלא בניה של מי אני ויש תחילתה של עשייה ותוצאה. בניה של מי אני לעומת האחר באמצעות התקשורת הדו כיוונית. ד. תקשורת מורכבת - בעקבות השלב הקודם הילד מתקדם לתקשורת מלאה יותר הכוללת אוצר מילים גדול והרבה יותר ג'סטות המתחברות ביניהם ולא ג'סטה אחת בלבד להבעת רצון. כאן הילד משתמש כבר במילים ובג'סטות לא רק ככלים אפקטיביים לקבל את רצונו בעולם אלא כסוג של תקשורת וכוחן של המילים ... מהסעת מכונית והתנגשות באחרת למשחק מורכב בו המכוניות משוחחות זו עם זו, מעלות קונפליקטים ומנסות לפתור אותם וכו'. כאן הילד לומד לקחת את הסיטואציות בחיי היום יום שלו ולעבוד איתן דרך המשחק. כשהילד מעמיד פנים הוא מייצר סיפור דמיוני בראשו, כלומר העניינים הקונקרטיים והמוחשיים בחייו עוברים הפשטה. בכדי להגיע למשחק דמיוני עשיר על המבוגר שמשחק עם הילד להאיר לו מספיק זמן ומקום להמציא ולהביא לידי ביטוי את רעיונותיו. כמובן שבתחילת הדרך יש לעזור לילד ע"י מתן דוגמא אישית לרעיונות. כך הילד לומד שיש דבר מה שהוא מעבר למילים, שאנשים חושבים ומחשבות אינן ניתנות לצפייה פיזית, זו עבודה שנכנסת לתחום של תיאורית המיינד. ו. חשיבה רגשית - רגשות הילד אינן מכונסות והן נמצאות בו ללא סדר. לרוב הוא אינו יודע להביע את רגשותיו, ואם כן הוא מביא אותן לידי ביטוי באופן כללי כמו כעס, שמחה או עצב. לעיתים קרובות גם רגשות פשוטים אלה אינם מקודדים עדיין ע"י הילד. כאן הילד מתחיל לבנות את הדרכים שבין רגשותיו ולהבין מה הם הרגשות האלה, לקרוא להם בשם ולשייך אותם לסיטואציות ומחשבות. הדבר נעשה כמובן באופן הבסיסי ביותר שלו ילד מסוגל. לדוגמא אם בשלב הקודם ה
יוצא מן הכלל ציר הזמן חוסר הבנה לגרום לאחרים ההורים מעמיד פנים מדריך להורים לחייך
תכלית האדם היא להרגיש טוב, אז למה רובנו מרגישים רע?
... ערך ולא אהובים. באוטומט זה מתפרש אצלנו כסכנה שיש להתרחק ממנה במהירות האפשרית ואנו עושים כל דבר כדי להימנע מהתחושות הללו. זה נצרב כך בהארד דיסק שלנו למן תקופת הילדות והפך לאמת שלנו שאין לנו ספק בה. אז איך אנחנו נמנעים מתחושת הרוע? למשל ע"י ריצוי הסביבה שלנו. כשאנו מרצים את הסובבים ...
מפחד לשנות דכאונות מיומנות של הסבר הימנעות מימד ספק
אימון אישי - מודעות עצמית - התפתחות אישית - דוגמא לחקירה עצמית - מה לשאול את עצמי - חלק 4
... אני מפחדת להיות בהיריון ולהביא ילדים. אין טעם בכלל להביא ילדים. אני בטוח אתחתן. סיבות: ... רבים אחרים 4.אני יכולה להביא ילדים בלי זוגיות 5.יש משפחה, ... ובצורה יותר נכונה, אני אגדל את הילדים שלי יותר טוב כי אני ... מחפשת רגישות. 15. למה להביא ילדים 1.לא צריך ילדים. צריך ילדים! ילדים משמחים. זה 2.ילדים זה רע. 3.ילדים זה נטל. זה יותר מידי ... שלי. 6.לעולם לא אוכל להביא ילדים. 7.לעולם לא אוכל לגדל ילדים. אני לא מספיק אסרטיבית. 8.יצאו לי ילדים בעייתיים. 9.אני לא ... אצליח לאהוב אותם. 12.אני אגדל ילדים שלא יהיה להם טוב. 13.אין טעם להביא ילדים לעולם הזה. העולם רע. ... אנחנו מזהמים את העולם. 15.הילדים שלי יזהמו את העולם. ... או לאלימות בין בני זוג, בקרב ילדים וכלפי ילדים? האם תוצאות אחרות של ... של הסיבות. 6.אני לא רוצה להביא ילדים. 7.מה בגבר מושך בעיני ...
הטוב חיים לחייך חשיבה קיצונית שוביניסט מחוייב כריזמטי facebook
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מאמן אישי לאורח חיים בריא, מאמן אישי קואצ'ינג בנושאי ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 11:05:12 - wesi4