ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ...20 21 22 23 24 25 RSS
זיהוי וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9
... וטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי, PDD, בעיות התנהגות, אוטיזם ואספרגר - מדריך להורים ומטפלים - 9 פרק 7 מכיוון שראיתי כיצד תכניות ABA ו - VBA מקדמות מאד את הילד ולצערי לא מצאתי, מלבד ספרו הראשון של לובאס, תכנית עבודה ... כי מן הראוי שיהיה בנמצא עבור ההורים דוגמאות של תכניות טיפוליות. דוגמאות של תכניות טיפוליות לאחר שקבענו מה היא מטרת העל, מהן המטרות המשניות, איזו שיטת טיפול מתאימה לילד (או שיטות טיפול), מצאנו תרפיסטיות להכשיר ומנחה שינחה אותן יש לגשת לבניית התכנית. את התוכנית בונה המנחה. לפני הפעלת התכנית יסביר המנחה להורים ולתרפיסטיות כיצד הוא רואה את מצבו של הילד, מה צריך הילד כרגע וכיצד נעזור לו להגיע לשם. על ההורים לזכור תמיד לשאול את השאלות הנכונות ועל פיהן לדרוש את הדרישות הנכונות - גם לגבי התכנית הטיפולית וגם בסיטואציות אחרות הקשורות בילד: 1.תמיד לשאול את עצמך כהורה ואת המנחה: למה בחרת בתכנית הספציפית הזו כרגע עבור הילד? מה המטרה של התכנית? 2.איך המטפלות יעבירו את המטרות של ... למטפלות כיצד לעשות את הדברים בשטח כדי שלא יגרמו לנזק). לפני שניגש לתכניות עצמן אני רוצה להזכיר ולהדגיש שבכל מקרה אין כאן המלצה ליישם את הדוגמאות לתכניות הללו לבדכם על ילדכם. רק מנחה בעל ניסיון רב המכיר את התכניות הטיפוליות השונות ומכיר את האוטיזם על מגוון הפנים שהוא מציג יכול להתאים תכנית טיפולית מלאה ואחראית לילדכם. העתקת תכנית זו או אחרת ויישומה על ילדכם עשויה לגרום לו נזק במקום תועלת. יש "לתפור" את התכנית הטיפולית כחליפה או ככפפה ליד ספציפית של כל ילד וילד. מטרתי בהצגת תכניות לדוגמא היא שתוכלו כהורים להבין את רוח הדברים, מניין הם באים ולאן הם לוקחים את הילד בטיפול. התנהגות - תכנית רוגע מטרה: הילד יבין מהו מצב של היות רגוע ויוכל להיות רגוע יותר ככל שהטיפול ימשיך 1.תהליך: ספרו לילד סיפור בטון רגוע, סיפור עם מסר של רוגע ושלווה. בכל פעם שהילד יושב וגופו רגוע ונינוח (שימו לב שהגוף והבעות הפנים רגועים, אל תחזקו בטעות על גוף שנראה רגוע אבל רגליים מקפצות או ראש שזז מצד לצד) חזקו את הילד ע"י ליטוף של גבו או ידיו בעדינות ואמרו "אתה רגוע עכשיו, איזה יופי" או "אתה רגוע עכשיו, זה נעים לי לקרוא לך ככה". 2.תהליך: במידה והכנתם פינה עם כריות ופוף אפשר לשבת שם ולתרגל נשימות (עמוקות ורגועות). לבצע תרגיל נשימות רק כשהילד נראה לכם רקוע למדי יחסית ליכולתו להירגע. התרגיל אינו פשוט וצריך לוודא שמבצעים אותו נכון. במידה ואתם רואים שהילד אינו מצליח לבצעו נכון הפסיקו ונסו תכנית זו בעוד חודש. יש לשבת מול הילד כששניכם ישובים על כסא. אומרים לילד: a.תעשה כמוני. b.במידה האפשר יוצרים קשר עין עם הילד. c.מדגימים נשימה עמוקה. שואפים באופן מופגן עמוק וארוך אוויר לריאות ואח"כ נושפים באופן מופגן באותה דרך. d.תעשה כמוני. e.אם הילד מצליח רק לשאוף ולא לנשוף רגוע מנסים שוב להראות לו מה הדרך הנכונה, "תראה, תעשה כמוני, ככה" (נסו לא לומר "לא, זה לא נכון ככה"). f.אם הילד מתחיל להתנשף מהר (היפר - וונטילציה) עצרו את התרגיל ועברו למשהו אחר. g.במידה והילד ישב בכל אחד מהשלבים (אפילו אם לא הצליח לעשות את התרגיל ... ושאיפה ברוגע) שבחו אותו מאד - "כל הכבוד, אתה מנסה, אתה רגוע" (בקול לוחש) או "נהדר, איך אתה רגוע, תענוג" או "נעים לי שאתה רגוע". בכל מחמאה יש להכניס את המילה רגוע, כך הילד יבין לאט מהי הכוונה במצב רוגע וידע להתכוונן לשם במהלך הזמן כשנבקש ממנו להירגע. תכנית חיקוי מוטורי מטרה: הילד יחקה את תנועותיו של המטפל. תהליך: 1.אמרי לילד "עשה כמוני". 2.אמרי לילד "ידיים למעלה" והרימי את ידייך למעלה. אם הילד אינו מבצע אמרי שוב "עשה כמוני חמוד". 3.אם ה
הורים להירגע להיות רגוע תרגיל לשאוף מדריך להורים גיל הילדות להסתכל בעיניים
אהבה עצמית - המודל לאהבה עצמית
... כל מה שלמדתי בשנים האלה. זהו מודל פשוט וברור שיכול לתת לכל מי שקורא ומתחבר אליו כלים פשוטים להתפתחות האישית שלו. המודל מתבסס על התפיסה שהחיים הם מסע אל עבר ההרמוניה והשלווה הפנימית, אנו מתחילים כילדים טהורים ולומדים במהלך החיים הרבה אמונות ותפיסות עולם שלא תמיד נכונות לנו והרבה פעמים ...
שאני אוהב דימוי עצמי להפוך לשחרר להתמודד לבנות ערך עצמי חוסר ערך לפתור את
להשכין שלום בתוכנו
... יותר. עם הזמן אפשרות זו הובילה אותה להרחיב בנושאים שהיו קשים לה קודם לכן ונגעו בבית הוריה. עד מהרה הגענו להבנה כי בן זוגה היווה עבורה תחליף אב והיא, למעשה, נשארה אותה ילדה קטנה ותלותית אך במערכת יחסים שהייתה אמורה להיות זוגית. היא מעולם לא הבחינה בכך שהיחסים ביניהם היו רק מילוי תפקידים אחד עבור השני, ולא נכחה בקשר זוגיות בוגרת, מעניקה ומכילה. באחד המפגשים הזמנתי אותה לצייר, בידה הפחות דומיננטית, את רגשותיה. להפתעתה, היא ציירה ילדה מאוד קטנה, מבוהלת ומצומקת. ביקשתי ממנה שתשב בתנוחה זהה לזו של הילדה מהציור, ושתרשה לעצמה לחוות את אותן התחושות שהיא מרגישה כרגע, היא התיישבה, נשמה לאט ובבטחה ואז החלו לזרום מעיניה דמעות ללא שליטה. היא ... ונראה שלא היו קשורים לפרידה מבן זוגה. כאשר הרגישה חזקה יותר, ביקשתי ממנה לכתוב את כל הרגשות, התחושות והתובנות שעלו בה ברגעים ייחודיים אלו. היא סיפרה שהיא מרגישה כמו ילדה בת 5 ונזכרה בסיטואציה בגן הילדים, סיטואציה בה הרגישה בודדה, נטושה ועצובה. מפגישה לפגישה התאפשר לה להתגלות מחדש, להשמיע את קולה הייחודי, רגשותיה, מחשבותיה ... ולהעניק לו את הזמן שיאפשר לו להיחשף בקצב שלו ולעשות זאת כשהאווירה סביב מגנה ובטוחה עבורו, כדי שירגיש בטוח לעשות את השינויים שהוא זקוק להם. במהלך הטיפול סיפרה דליה שכילדה נאלצה לבלות לבדה בביתה במשך זמן רב. היה לה צורך עז לרצות את הוריה ואת סביבתה על מנת לא לחוש את הנטישה והבדידות האיומה. באחד המפגשים ... לא הכירה את עצמה, ועד כמה ההיכרות הזו מלמדת אותה להיות בהקשבה ובנאמנות לעצמה. עכשיו היא מסוגלת לראות את בן זוגה לשעבר כמי שהוא באמת, ולא רק את מה שהיה לו להעניק לה כילדה עם חסך רגשי גדול. בטיפול עצמו, הוענקו לה כלים כיצד להתמודד עם רגשות הנטישה, הפחדים, חוסר האונים והחסך שמנהל אותה, בכל פעם הזכרתי לה שכל ...
בית החזה עבירה למידה עצמאיים ניסיון להתמודד עם רגשות הבטן סיפור
דיכאון קליני - מבוא
... פרקינסון ומחלת ריאות חסימתית כרונית. התסמינים יכולים להשתנות כשמדובר בילדים. דיכאון יכול להתקיים במקביל להפרעות אחרות כתוצאה, כגורם או באופן בלתי תלוי, במקרים אלו התסמינים עלולים ... דיכאון קשורה לא פעם בסיבות פסיכוסוציאליות כמו אירועי דחק או התעללות בילדות, אירועים טראומטיים חריפים או אובדן של אדם קרוב. מחקרים חדשים מצביעים על קשר בין נטייה גנטית לבין ... ואילו בקרב הגברים בתחושות רוגז ועצבנות - ובשל כך ישנו קושי באבחון. אצל ילדים תופעת הדיכאון איננה נפוצה וגם אם יש חשש לדיכאון, קשה לאבחן אותו. ההתנהגות המשתנה אצל ילדים גורמת לחוסר ודאות האם זהו דיכאון או משבר קטן וטבעי שחולף. אצל מתבגרים לעומת זאת, בגלל קשיי גיל העשרה ...
התפרצויות אכילה אובססיבית תחומים בחיים מחלת פרקינסון כאבים תחושות דימוי עצמי שלילי חסרונות
אחדות המציאות - איך מסבירים אותה בצורה פשוטה?
... לא היה רצון לא הייתה לך בעיה. הוא יודע שזה טוב וזה רע. שאומרים לי מה התעודה שלך אני אומר שאני האדם הטיפש בעולם כי טיפש לא יכול לסבול, למה חכם סובל הוא מבין מה צריך להיות. ילד לא מבין, כאשר הוא נהיה חכם הוא סובל. הסבל נוצר בגלל החכמה מי שאחראי לסבל זה החכמה. השיפוטיות לומר זה טוב וזה רע. הסבל נוצר בגלל החכמה טיפש לא יודע להבדיל בין טוב לרע. ...
האחדות שני הפכים היה לפני המפץ צמצום לא מבין הצמצום להגיע לאמת המאחד
מפגש עם הילד שבתוכנו בעזרת דמיון מודרך
... עם הילד שבתוכנו בעזרת דמיון מודרך לכל אדם יש בתוכו ילד קטן שזקוק לאהבה, קבלה, תמיכה וחיזוקים. הילד הזה נושא בתוכו את הספונטניות, את התמימות והפשטות, ... כמו בושה, אשמה, כעסים מודחקים, ולפעמים חוסר אונים... הילד הפנימי גם מאמין במסרים שקיבלנו בילדותינו, מסרים שהוטמעו בתוכנו לדוגמא: אם בעבר נאמר לילד שבתוככם - "לעולם לא יהיו לך חברים", או "החיים הם מאבק", או "אל תהיה אגואיסט" או "תהיי ילדה טובה - תעשי מה שאומרים לך" קרוב לודאי שהילד שבתוככם עדיין מאמין ופועל על פי האמונות והמסרים ... לצפוי - שפירושו לחזור על העבר העבר המוכר "והבטוח". הילד הפנימי זקוק לשכנוע רב לפני שינטוש אמונה ישנה, או ... או אפילו מכאיב והרסני... לדוגמא: אם אתם רגילים להיות "ילדים טובים", לרצות את כלם, הילד שבתוככם יפחד להיות נאמן לעצמו, להקשיב לקול הפנימי ... האושר שלכם תלוי באחרים) לכן באוטומט, באופן תת - מודע, הילד שבתוככם יבטיח שכלם מסביבכם יהיו מרוצים מהדרך שבה בחרתם בחיים, מבטיח שאתם עדיין "ילדים טובים" שממשיכים לרצות את ההורים, את הבעל או ... מרוצים מהבחירות שלכם... לפעמים במפגש בדמיון מודרך עם הילד הפנימי, הילד חסר ביטחון, חושש או שומר מרחק, אנחנו נתקרב אליו ... מכיר אותו הכי טוב, והוא זה שיכול להיות שם באמת בשביל הילד, להבין אותו, לתת לו תשומת לב, להכיל אותו ולאהוב אותו כמו שהוא - ללא תנאים! הילד יכול להיפתח אל האני הבוגר ולספר לו דברים שהוא לא ... הפחדים והכעסים שלו, האני הבוגר העתידי יכול להרגיע את הילד ולספר לו איך הבעיות שלו נפתרות, וגם הילד לפעמים יכול לתת עצה לאני הבוגר, להזכיר לו דברים שהוא כבר שכח כי לילדים לפעמים יש הברקות... חשוב מאד ליצור במפגש תחושת אמון וביטחון, לאהוב את הילד שבתוכנו, לאמץ אותו ללבנו, לחבק אותו, לעודד אותו, ... נפרדים עם סימן מוסכם לשוב ולהיפגש. ניתן גם להתמזג עם הילד הפנימי ולאפשר לו להיות חלק מהעצמי המודע שלכם, פשוט ... וגורמים לתסכולים ותחושת תקיעות בחיים. אם תתכחשו לילד הפנימי או תדכאו אותו, קרוב לודאי שבחייכם הבוגרים ... שבשמחה, באהבה, בצחוק מתגלגל ובהתלהבות. ללא הכלה של הילד הפנימי והכרה בצרכיו, יהיה לנו קשה לחיות חיים ... קיצוניים נרגיש כמו "זומבי" (חי / מת)... לא פלא שהילד הפנימי שלנו במקרים כאלה, ינסה למשוך את תשומת לבנו ... למין, לעבודה, לקניות ועוד... כל אלה הם דרכים שבהן הילד הפנימי משיג את צרכיו הרגשיים, מאפשר לעצמו לברוח ... ופוגעת, הכוונה שעומדת מאחורי ההתמכרות היא חיובית! הילד שבתוכנו רוצה להתבטא, רוצה מקום, רוצה לחוות את ... אל תשכחו - החיים הם מתנה, ומתנות לא מחזירים... חבקו את הילד שבתוככם ותרגישו הרבה יותר קרובים לעצמכם... ...
להרגיש טוב עם עצמך רגשות אשם ההתמכרות הוא מרגיש אני לא אוהבת את עצמי הערכה חיובי או שלילי הרמוניה
פרשת "וְאֵלֶּה שְׁמוֹת": יוכבד בת לוי אומרת / מוטי לקסמן, תשע"א
... כדי שישמור על השמנת. פרעה פנה, לא פחות ולא יותר, אל שפרה ואל פועה העברית שהיו המנהלות האחראיות על כל המיילדות [10]. הוא דרש מהן באופן חד משמעי: "בילדכן את העבריות וראיתן על האבנים אם בן הוא והמתן אתו ואם בת היא וחיה" [11]. נו, באמת מה דעתכם, האם בינתו לא נסתלקה? לדרוש מנשים ועוד ממיילדות עבריות להרוג את כל הילודים, זה נשמע לכם הגיוני??? אישה, אפילו לא מיילדת, מסוגלת לעשות דבר כזה? ואמנם שפרה ופועה לא העבירו הנחיה זו לאף מיילדת [12]. אבל האיום לא פג. פרעה האיש, כנראה בלחץ יועציו, לא ויתר והוא פנה אל כל העם: "ויצו פרעה לכל עמו לאמר כל הבן הילוד היארה תשליכהו וכל הבת תחיון" [13]. ... פועה העברית המהוללות. והוא נולד. לא, לא טלה, ממש תינוק לתפארת. זורח, מפיץ אור מסביב, ממש זוהר בהיר. גם המיילדות התפעלו, אור כזה הן עדיין לא ראו. אפילו עמרם שלי התרגש. אינכם מאמינים, הא? שלשה ירחים הנקתי אותו באהבה רבה, בסתר [14]. הוא התפתח, והוא גדל עד שלא ... ולאחר התייעצות כנה עם עמרם היקר שלי, גיבשתי תכנית פעולה: "ותקח לו תבת גמא ותחמרה בחמר ובזפת ותשם בה את הילד ותשם בסוף על שפת היאר" [16]. למה דווקא "בסוף על שפת היאר"? אינטואיציה של אישה, של אמא. כולם יודעים מתי בת פרעה יורדת לרחץ על היאר, הרי השומרים הופכים את ... שהיא ממש מתנגדת בחריפות לפקודות. נוסף לכך, וזה אולי העיקר, ידוע הוא שהיא עקרה ומאוד, ממש מאוד כמהה לגדל ילד. אם הכל ילך למישרין אולי.. לא יזיק אם גם מקור החלומות יסייע. ליתר ביטחון, אמרתי לבתי מרים אחותו, שתסתתר בקרבת מקום ותראה מה קורה. גם אני ישבתי, ... נעצרה. קריאתה המופתעת של בת פרעה נשמעה היטב, כאילו היא רוצה ש"הלא נראים" ישמעו היטב, ולא יטעו: "ותאמר מילדי העברים זה" [19]. זה הרגע, זה הזמן: במקל שבידי דחפתי מעט את בתי מרים שהייתה קפואה על מקומה ממה שראתה: "לכי מהר, תציעי לה מיניקת עברייה, אותי". מרים ניגשה ... אל האישה ואמרה בהכנעה רבה ובתמימות מופגנת, "אל בת פרעה: האלך וקראתי לך אשה מינקת מן העברית ותינק לך את הילד?" [20]. מרים סיפרה אחר כך, שבת פרעה לא היססה, היא מיד אמרה: "לכי" בתי הלכה, "ותלך העלמה ותקרא את אם הילד" [21]. הגעתי. האור שלי מיד הפנה את עיניו הנפלאות והושיט ידיו הקטנות אלי. יש לי הרגשה חזקה שבת פרעה הבינה היטב מה קורה כאן, אבל היא המשיכה "לשחק את המשחק": "ותאמר לה בת פרעה: היליכי את הילד הזה והינקהו לי ואני אתן את שכרך ותקח האשה הילד ותניקהו" [22]. והנקתי אותו וגידלתי אותו, וסיפרתי לו יומם ולילה מי הוא ואיזה מורשת הוא נושא. הוא קלט הכל. וכשהגיעה השעה: "ויגדל הילד ותבאהו לבת פרעה ויהי לה לבן" [23], ידעתי, שהוא יימצא בידיים טובות. כך היה. והשאר מסופר בכתובים. אז, כאשר העולם מתנהל רק על ידי "והוא ימשל בך", בדרך כלל, ... מקום [1] בראשית א, כז. [2] בראשית ג, טז. [3] בבלי, חגיגה יג, א. [4] שמות א, יג - יד. [5] "ויאמר מלך מצרים למילדת העברית אשר שם האחת שפרה ושם השנית פועה. ויאמר: בילדכן את העבריות וראיתן על האבנים אם בן הוא והמתן אתו ואם בת היא וחיה" (שמות א, טו - טז). [6] כתר יונתן לשמות א, טו. [7] אכן, שאלה הגיונית. [8] כתר יונתן ... לו פן ירבה והיה כי תקראנה מלחמה ונוסף גם הוא על שנאינו ונלחם בנו ועלה מן הארץ" (שמות א, י).. [10] "הרבה מילדות היו במצרים. שהרי שתיים אלו לא היו מספקים מזון לס' רבוא. אלא שתיים אלו היו שרות על כולן" (חזקוני לשמות א, טו). [11] שמות א, טז. [12] "ותיראן המילדת את האלהים ולא עשו כאשר דבר אליהן מלך מצרים ותחיין את הילדים" (שמות א, יז). [13] שמות א, כב. [14] "ותהר האשה ותלד בן; ותרא אתו כי טוב הוא, ותצפנהו שלשה ירחים" (שמות ב, ב). [15] "ולא יכלה עוד הצפינו" (שמות ב, ...
אלוהים יעוץ לוותר החלטות אמת נבואות חלום החלטיות
אבל פתולוגי - מבוא
... לפריצת תגובה של אבל פתולוגי, שתסמיניה זהים, למעשה, למצב של דיכאון כרוני, אך עיקר תשומת הלב של האדם מופנית למושא האובדן (למשל, עיסוק - יתר במות בן עד כדי הזנחת הילדים האחרים וחוסר יכולת לחזור לתפקוד ...
חרדת זוגיות לטפל בהפרעות נפשיות להיות סלב התמודדות עם פרידות באופן משמעותי לטפל בחולי נפש טיפול במחלות נפשיות
יעוץ חינוכי - לקראת סיום המחצית כמה מילים על תעודות
... הלימודי של התלמיד בבית הספר, לעיתים - במיוחד בגיל ההתבגרות, עלולה מערכת היחסים בין ההורה לילד להתקלקל - המתבגר משתף את ההורה פחות בנעשה בלימודיו וההורה אינו מרוצה מדרך מהשקעתו של ילדו בלימודים בבית הספר, ולרוב אף מדווח על כך ע"י בית הספר - אם ע"י טלפונים, מכתבים, הזמנה לשיחה בבית הספר או חתימה על גבי התעודה של ילדו. יוצא שהלימודים מרחיקים את המתבגר ואת ההורה האחד מהשני. כדי להימנע מהמצב, רצוי שההורה ימנע מעמדת השפיטה - הכישלון של הילד בבית הספר איננו כישלון שלך ההורה! הפגנת עמדת כעס, זלזול וביקרות לא רק שלא יועילו לשיפור המצב אלא יעשו את ההיפך. כהורים כדאי לבחור במרחק המתאים ולפתח מעורבות (בניגוד להתערבות) בלימודי הילדים. כך ניתן יהיה להקשיב באמת לקשיים של הילד כתלמיד בבית הספר כמו - קשיי מוטיבציה, קשיי למידת תוכן נושאי הלימוד בכיתה, קשיים חברתיים. להתייעץ בהתאם לקושי עם הגורמים המתאימים ולמצוא פתרונות בשיתוף הילד כמתבגר תוך חיזוק העצמאות והאחריות האישית שלו ללמידה בבית הספר. התעודה אומנם מעידה על הישגים בשלב הנוכחי - היא דנה את העבר, אך איננה מעידה על הצלחה או כישלון ...
פחד יעוץ שאלה הפחדים אמת ערך עצמי נמוך תהליכים תכלית
התנאים הבסיסיים והכרחיים ליצירת שינוי מובנה בטיפול ההוליסטי - חלק 1
... בהשתלבות מבחינה חברתית, התמעטות קונפליקטים פנימיים, יישום מועיל יותר לחיים ושינוי בהתנהגות באופן בו ישנה התרחקות ממנהגים ילדותיים, אשר מעקבים ופוגעים בהתפתחות האינדיבידואל, לכיוון ...
הגברת ביטחון עצמי לבנות ביטחון עצמי לרכוש ביטחון עצמי להעצים את הביטחון העצמי לחזק ביטחון עצמי להימנע מ פשוט תהליך טיפולי
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ...20 21 22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילדה, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילדה, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מומלץ, ייעוץ פילוסופי בנושאי ילדה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 04:21:25 - wesi4