... אותו מעט (אנחנו צועקים "בננה מעוכה!" ומתפוצצים מצחוק מהמעיכה של "הבננה" מתחת לכרית), אח"כ גם הוא
יכול לעשות לכם את אותו הטריק... 9.שולחן חול. לרובינו אין ... (מהסוג הגדול והעבה ולא מהסוג הקטנטן שהילד עשוי להכניס לפיו), אפונה יבשה, אבנים בגודל בינוני שלא
יכולות להזיק פיזית. תנו לילד לעזור לכם בהכנת שולחן ... מבנים מחול. אפשר להוסיף מים לחול אז הוא הופך דביק ועל הילד להתמודד עם התחושה הזו תוך כדי משחק, הוא
יכול ליצור נהרות והרים מהחול הרטוב. שימו לב עד כמה הילד ... אבל קשור לסיטואציה בספר באופן כלשהו). כך הילד לומד שלבני אדם יש מחשבות שונות משלו, שמחשבות הן דבר
שיכול להיות שונה ממה שקורה במציאות ושמחשבות אינן מוחשיות ... נוגעות באדמה. אחזו בילד היטב, וודאו שהוא מרגיש טוב בתנוחה מסוימת במים והפכו את העניין לכייף. זה
יכול להתבצע באופן הדרגתי עד שהילד יהיה מוכן לבטוח בכם ... ללמד אותו לאט לאט את הדרך לאכילה דרך הקש. אם תכינו כל יום שייק כזה יחד עם הילד כשהוא בוחר את הפירות
יכול להיות שגם תרוויחו ילד שצורך פירות מבלי לשים לב... ... הילד הוא הכלב שרודף אחרי החתולים. תנו לו קש ועליו לנשוף בחתולים (כדורים) כדי להזיזם. הכלב גם
יכול להשיג את החתול ולתפוס אותו ע"י החזקת כדור הנייר ... במטבח "של הגדולים" ומייצרים תוצאות שהילד גאה בהם. תוצאות מעניקות לילד את התחושה שהוא גדול והוא
יכול לפעול בעולם. עוד יותר טוב להחליט על יום קבוע בשבוע ... 36.תנו לילד לרוץ בין הממטרות שפועלות בגינה. 37.בזמן האמבטיה תנו לילד משחקים שונים מפלסטיק שהוא
יכול להסיע, להטביע, למרוח בקצף. 38.כנסו עם הילד לאמבטיה ... להגביר לאט לאט את הווליום. כשאתם פוגשים את הרעש הזה במציאות הזכירו לילד שהוא כבר שמע את זה ושהוא
יכול להתמודד. 41.משחקי תחרויות ריצה. למדו את הילד את ... לא מבין את הסיטואציה אפשר לזרז אותו בדרך הזו. 42.בכל מקום שיש בו גדר רחבה מבטון בגובה סביר שהילד
יכול ללכת עליה כמו על קורה החזיקו את ידו ועודדו אותו ...