... מוחלטת של לקיחת - החלטה, בהפסקה של לקיחת - החלטה, האם תשוקה ותאווה היו
יכולות להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של תשוקה ותאווה, קרי, לקיחת - החלטה. כך נאמר: "בתלות בהישג יש לקיחת - ... מקום שהוא, אז, בהיעדרות מוחלטת של מרדף, בהפסקה של מרדף, האם הישג היה
יכול להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של הישג, קרי, מרדף. כך נאמר: "בתלות בהישתוקקות יש מרדף. " בדרך זו, אננדה, דבר זה ... אז, בהיעדרות מוחלטת של הישתוקקות, בהפסקה של הישתוקקות, האם מרדף היה
יכול להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של מרדף, קרי, הישתוקקות. כך, אננדה, שתי תופעות אלו, בהיותן בכפילות, מתאחדות ... באמצעותם נוהגים לתאר את הגוף המנטלי לא היו קיימים האם תיאור - מגע היה
יכול להראות בגוף החומרי? "כמובן שלא, אדון נכבד. " אם איכויות, תכונות, מאפיינים וסימנים אלו באמצעותם נוהגים לתאר את הגוף החומרי לא היו קיימים, האם רושם - מגע היה
יכול להראות בגוף המנטלי? "כמובן שלא, אדון נכבד. " אם איכויות, תכונות, מאפיינים וסימנים אלו דרכם נוהגים לתאר את הגוף המנטלי והגוף החומרי לא היו קיימים, האם תיאור - ... אלו דרכם נוהגים לתאר את המנטליות - חומריות לא היו קיימים, האם מגע היה
יכול להראות? "כמובן שלא, אדון נכבד. " לכן, אננדה, זהו הגורם, המקור, המוצא, והתנאי של מגע, קרי, מנטליות - חומריות. (מנטליות - חומריות) כך נאמר: "עם הכרה כתנאי יש ...