... לגלות כיצד אנשים משתמשים בידע לשוני,
ידע מילולי של שפה. השפה משמשת לתקשורת בין אנשים, כותב העבודה הזו מנסה לתקשר עם הקורא, לספר לו או לה משהו. ... העץ או נסתפק בתיאור הצבע שלהן בלבד).
ידע של השפה - רמת הבעה בשפה מילולית. זמן - הנוף הנשקף מהחלון משתנה בכל רגע. ייתכן שמבט חטוף לא יספיק לתפיסה ... מה שידוע (What is Known). מהו
ידע? נתייחס למושג מידע כדי להבין את המושג
ידע. אם כך, מהו מידע? מידע הוא אלמנטים שנקלטו באחד מששת החושים, כלומר, מראות שנראו, צלילים שנשמעו, ריחות ... של מניפולציות מנטליות שנעשו על
ידע זה (לדוגמא פתרון בעיות לוגיות, דמיונות ויזואליים). מה היחס בין מידע לידע? זרם המידע עובר עיבוד וממנו נוצר מה שמכונה
ידע. האם הידע הוא הזיכרון? היחס המקובל למושג זיכרון הוא כדבר המכיל את הידע, כמו ארון בו מאוחסן הידע. כפי ... עמוקה), כלומר כמות אדירה של מידע /
ידע חדש נקלטת כל הזמן ולכן ישנה בעייתיות בתיאור של הזיכרון כדבר סטטי, קבוע, מוגבל ולכן הדימוי לארון מטעה. ... האדם היא תוצאה של כל זה. האם המושג
ידע או זיכרון הן קונספט מופשט (Abstract) בלבד? במובן מסוים הדבר נכון כל עוד אין נגישות לכל מרחב המידע שנמצא ... הקוגניטיבית A. הקונטקסט הפנימי 1.
ידע והתניות הידע שאנו צוברים מרגע הלידה קובע כיצד נפעל בכל רגע ורגע. כאן נכללים כל האמונות, הדעות, הרעיונות ... לדבר ולתקשר מילולית עם אדם נוסף בעל
ידע דומה, ללא הידע של השפה האנגלית לא הייתה אפשרות זו. כעת נתבונן ביחס של האדם בעל
ידע של שפה כלשהי אליה, מה טיב היחסים הללו? אני יודע עברית, גדלתי בסביבה בה אנשים דיברו עברית, ראיתי ושמעתי ... לגירויים חושיים, ולזה אנו קוראים
ידע של שפה. מה בין
ידע של שפה והתניות? הידע יוצר התניות (conditions) - האדם בעל
ידע מסוים מגיב לגירויים בהתאם לאותו
ידע. הוא מתורגל לזה, בדיוק כמו מכונה, אוטומטי, אמנם הוא יכול להיכשל בזיהוי או בפענוח או בכל שלב אחר, אך ... מנסה לפעול על פי ההתניות שתורגלו.
ידע של שפה הוא
ידע מועיל ולכן הרצון והכוונות לשמר אותו הם חיוביות. האדם רוצה להבין את האדם השני העומד מולו ומדבר אליו, הוא ... המנגנון ההפוך לזה ה'לומד', זה שאוגר
ידע. האם יש דעיכה של
ידע? קיימות מערכות לימוד רבות, במשך כל ההיסטוריה האנושית - אנשים מנסים לשכלל את יכולת הלימוד כדי לצבור עוד
ידע. הידע הקולקטיבי גדל, כמו כן מצטבר
ידע אישי מרגע הלידה, ההורים מלמדים את הילדים כיצד יש להתנהג, מה מותר או אסור לעשות, בבית הספר לומדים ... זאת, בחיי היום יום, אדם מנסה לרכוש
ידע מסוים ולשם כך עליו להסיט את תשומת הלב שלו מאובייקט המחשבה הנוכחי. כמו כן, כאשר עולה מחשבה או הרגשה ... ממנה, כלומר, לשכוח אותה. לשכוח
ידע באופן רצוני הוא ניסיון הדחקה. כיצד ניתן להתעלם באופן רצוני מידע כלשהו? הדבר דומה לתרגול עצמנו לשכוח, או ... הם רעיונות בלבד, מוגבלים בטבעם.
ידע שונה מביא לפעולה שונה - ישנו המצב בו קיימים שני רעיונות הנוגדים זה את זה. אך ברגע שיש לבצע פעולה (הקשורה ... בין הרעיונות לפעולה, וכל זאת על בסיס
ידע. קונפליקטים אלו יוצרים מבנה חשיבה פרגמנטי, מקוטע, שבור. זיכרונות כואבים וזיכרונות משמחים הסותרים זה את ...