... שמכונה ידע. האם הידע הוא
הזיכרון? היחס המקובל למושג
זיכרון הוא כדבר המכיל את הידע, כמו ארון ... ישנה בעייתיות בתיאור של
הזיכרון כדבר סטטי, קבוע, מוגבל ולכן הדימוי לארון מטעה.
הזיכרון או הידע מוגבלים במובן זה שמכלול ... של כל זה. האם המושג ידע או
זיכרון הן קונספט מופשט (Abstract) בלבד? ... נגישות לכל הידע המאוכסן
בזיכרון. מהו מרחב הידע? האדם הפשוט לא יכול ... 'מה אתה יודע? ' או 'מה יש
בזיכרונך? ' אמנם, יש אפשרות בנקודת זמן ... שאנו מאמינים שהוא מאוכסן
בזיכרון, היא מוגבלת, מקוטעת, חסרה ולכן ... בזמן זה, הידע משתנה,
הזיכרון משתנה. בשל שינויים אלו נוצרים ... קוראים וכותבים. 2.
זיכרון ואינפורמציה
הזיכרון, מכלול הידע של האדם, מכיל סוגי ... הפגיעה הזו נחרטה בראשי,
הזיכרון הזה, המחשבה על כך מטרידה, אני רוצה ... - הרגשנות הזו לא נותנת
לזיכרון זה לדעוך, להעלם, למרות שיש רצון להיפטר
מזיכרון זה. עדיין, יש מחשבות אחרות על אבי, ... הנאה, גם מקרה זה נותר
בזיכרוני - באופן דומה, הרגשנות הזו לא נותנת
לזיכרון לדעוך, ויש רצון לשמור על
זיכרון זה. אנו רואים שיש רגשנות, ורצונות בעד ונגד שמירה של
זיכרונות. דוגמא נוספת, ישנו הרעיון 'אני ... פרגמנטי, מקוטע, שבור.
זיכרונות כואבים
וזיכרונות משמחים הסותרים זה את זה, רעיונות ... טבע פרגמנטי של הידע
והזיכרון. אנו רואים שמבנה הידע הוא פרגמנטי ...