... על המונח "הגדרה". ומדוע איפוא קניתי דווקא את הגדרת
מחבר התורה לנשמה... - כי הוא לא הלך סחור סביב הנושא ונגע בו ישירות ובאופן ממוקד: לא, אין הגדרה פיזיקלית לנשמה. לנשמה כהיא זו ... במרחב הגוף הזה ניתן לחוש בהעדרה או לחילופין בקיומה.
מחבר התורה נתן לנשמה האנושית את שם התואר "מודעות" המקביל בעצם לשם "אד" כפי שהופיע בפסוק ו' מהפרק השני של בראשית, ואני אבאיר ... המידע לרשותך הגם ואינך צורך אותו או את חלקו מיידית.
מחבר התורה עשה פחות או יותר את אותו התרגיל המחשבתי של כרטיס האשראי... הוא לקח את כל המידע שבעולם, צרר אותו בחבילה אחת וכתב עליה ... הזיהוי שאבחר: אד, נשמה, מודעות... ולא על שום מה...
מחבר התורה הניח שהיצור היחיד ביקום שיכול להיות מודע לקיום החבילה הזאת ולהוציא כל שביב מתכולתה בכל זמן שירצה הוא האדם. השאלה אם ... וחולש על מלוא חבילת המידע של היקום; מכאן מקור הנחת
מחבר התורה כי האדם הוא היצור היחיד שיכול להבחין בתכולת המלאה של חבילת המידע ביקום. האדם הוא כלי קיבול מושלם לחבילת המידע, ... בין שני המונחים ע"מ להבין את תיפקודם במערכת האנושית.
מחבר התורה הוציא מתחת ידו ספר מדעי לכל דבר, בו הוא תיעד את הסטיה הווירטואלית של פרידת התודעה מהגוף, ומטרתו המוצהרת היתה להחזיר ... נולדה כיחידה אחת לעבוד כיחידה אחת. ובעצם, אומר
מחבר התורה, ניתן לתאר את פעולת הכבד בגוף חסר כליות כי ניתן ליצור גוף חדש כזה או ניתן ללמד את הגוף הקיים לחיות ללא הכליות, אולם ... נוצר עם כבד וכליות לצידו שעבדו ביחד כיחידה אחת.
מחבר התורה לוקח איפוא את הגוף החדש שנוצר מתערובת מוזרה של נשמה בגוף ועושה בו ניתוח אנטומי לעיני כולנו, למען נראה נשמע ונפנים את ...