ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ...24 25 RSS
מוטיבציה - מהן 2 הרמות העיקריות של מוטיבציה?
... האנשים הבלתי הגיוניים מודעים לרמות האנרגיות שלהם ויודעים איך לנהל אותן בצורה נכונה, הם יודעים איך להתחבר למקור האינסופי הזה של האנרגיה ומשם הם שואבים את הכוח המניע הזה (מוטיבציה) לפעול בצורה בלתי הגיונית. איך הם עושים זאת? כנראה הם יודעים משהו, כנראה הם השכילו להבין שכל דבר ... שאי פעם הייתה או שאי פעם תהייה, נמצאת בכל זמן ובכל מקום ונגישה לכל אדם. צריך רק למצוא את הערוצים שמחברים אותנו אליה. אשאיר אתכם עם נקודה למחשבה... מאחל לכם ליהנות מרמה בלתי הגיונית של מוטיבציה ...
מפסידן בלתי אפשרי משימות הבית מרמה הישג הישגיות ביצוע משימות מפסידנות
בקשת מלאכים
... בכל רגע נתון לאיזו אנרגיה להתחבר. כשאנחנו רוצים ליצור בתוך חיינו, עלינו להבין שיש לנו כל מיני מחשבות - כאלו שנובעות מהמודע וכאלה ... האור יצרה לה בקשה שאדם אשר מתחבר לבקשה הזו מקבל התערבות מאוד מאוד חזקה של אנרגיות האור לתוך החיים שלו והזזה של כל ההפרעות על מנת שיגיע להגשמה כמה שיותר מהר. בהתחברות לבקשות מלאכים אני מבטל את הכוח הנוסף שיכול ליצור דברים לא רצויים מבקש שמירה והדרכה וכך אוכל לייצר ...
חכם להפוך להיות אני מדמיין ראוי מחשבה דמיונות תת מודע מתוך הבנה
בחירה חופשית - האם יש בחירה חופשית כאשר הכל אחד?
... שהיד זזה, היא מזיזה איתה את האצבע, האם זה אומר שהאצבע בחרה לאן לזוז? לא, מי החליט לאן האצבע תזוז? היד! ומי החליט ליד לאן לזוז? האדם, התודעה, או איך שלא נקרא לזה ומי החליט לאדם כיצד לזוז? הישות האחת שהיא מחברת את הכל והאדם צריך להתבונן בזה באופן אובייקטיבי, כי מי שיתבונן יראה שמבחינה שכלית הדברים כולם מחוברים אחד ...
מרגיש שאני הרצאה על בחירה מציאות ישויות האדם מרגיש ישות האם יש להיות המציאות
השתמשות של הורים בילדים
... קטנים. ללוות ילד ברכיבה הראשונה על אופניו, להתלוות למסיבת חנוכה בגן, לחגוג יומולדת 3 וכד'. פעולות אלו מחברות ישירות לחוויות מתחילת ... משהו להתעסק איתו".. "חשבתי שאם יוולד לנו עוד ילד, זה יגרום לו להיות יותר בבית.. ", "חשבתי שילד יגרום לו להתחבר לתפקיד האבהי והוא יפסיק לחפש ...
הישגים רצון למין יכול להיות של אלוהים החרדים מהות רע לאהוב את עצמי
חשוב והתעשר - הטיפשות שבקנאה
... והתעשר - הטיפשות שבקנאה על פי נפוליון היל, מחבר הספר "חשוב והתעשר", הקנאה היא אחת מבין שבעת הרגשות השליליים העיקריים. לצידה נמצאים הרגשות הבאים: הפחד, השנאה, הנקמה, החמדנות, האמונה התפלה והכעס. לעומת כל אלה ...
להרגיש דחפים מיניים בעולם שמחה שינאה פעילויות מיניות הנאה מינית אפשרות
תודעה, להעלם, קיום ואי קיום, כולנו טועים, יצירת גוף האדם, נצחיות הנשמה, מהות ההוויה, להיות כלום, חקר הנפרדות
... השטן. כל העולם הוא רק רע, למה? כי יש בו חסרון. אלוהים לא עושה כלום, לא עשה ולא יעשה. אחרי שראית שאתה השטן, אתה נכנס יותר פנימה ומגלה שהמהות והצורה זה אחד. היש והאין מתחברים ואתה נעלם לגמרי. מי שרוצה לחוות את השחרור, צריך להתרחק מהרצון להיאחז. מי שרוצה לתפוס את הכלום, צריך להתרחק מההגדרות. ...
להשתנות מה יש מחוץ למקום מה זה אחרי האמת האם האדם מה הוא מרגיש המהות הראשונה לא יודע מה לעשות
הדרכת מורים - תקופת חשבון - כתה ד'
... שבהם אינני מלמדת דבר חדש. זאת כדי שהילדים יפנימו את החומר הנלמד. בארבעת שיעורי החזרה אני לא "מייבשת" את הילדים בדפי עבודה בלבד או פתרון תרגילים במחברת תקופה. מידי פעם אנו פותרים תרגילים, אך שיעור שלם כפול כזה הוא לא נעים לילדים וגם אינו אפקטיבי בעיני. ארבעת השיעורים הללו צרכים להביא יותר מכל ... ושיעור שהוא יותר נושם ומאוורר מעניק להם את היכולת להמשיך אחר כך, בשיעורים הבאים, להתאמץ ולהמשיך ללמוד את החומר. בכל השיעורים אני ממליצה להשתמש בשתי מחברות - מחברת תרגול ובה הילדים מתרגלים באופן חופשי כתיבה וחשבון. בנוסף יש מחברת תקופה שהיא גדולה יותר, יפה ועשויה מחומרים טובים יותר מבחינת עובי הדף והיכולת של הצבעים להקלט בנייר באסטטיות ובקלות. במחברת זו כותבים הילדים את הספר שלהם, משום שבחינוך ולדורף אין ספרים. המחנך והילדים כותבים את הספר בעצמם במהלך השיעורים וכורכים אותו בסוף השנה. שיעור סיפור ... עם מספרים. מספר היה שם המשפחה שלהם כמובן. השם הפרטי שלהם הסביר עח איזה סוג של עבודה הם היו אחראים ועשו עם המספרים. הנה ארבעת האחים למשפחת "מספר" מחבר מספר מכפיל מספר מחלק מספר מחסיר מספר כמו בכל משפחה, כל אח היה מאד שונה משאר אחיו והיתה לו דרך משלו לעשות דברים בעולם. שלושת האחרים הראשונים היו מוצלחים מאד בעבודתם. מחבר ומכפיל אהבו לאסוף דברים. היו להם אוספים רבים - בולים, זכוכית שבורה מנצנצת, מקבוקים מיוחדים, גולות - הכיסים שלהם היו תמיד מלאים באוצרות. מחבר אהב לערום ערימות גדולות של מה שאסף עד שלא היה כמעט מקום בתוך החדר שלו עבור עצמו. מכפיל היה אפילו גרוע יותר! הוא ניסה להשיג לאוספים שלו פי שתיים, שלוש או חמש מכל אחד אחר במשפחה. כשהיית רואה את מחבר ומכפיל ראית שהם תמיד סחבו מספר דברים ממקום למקום. השכנים אמרו: "איזו משפחה חרוצה! יש להם כל כך הרבה מקום להניח חפצים ולסחוב אותם ממקום למקום כל היום, הם אף פעם לא נחים". אפילו מחלק מספרים, האח השלישי, סחב הרבה חפצים. אבל הוא היה שונה ממחבר ומכפיל. הוא אהב לחלוק באוצרות שלו עם אחרים. הוא היה מחלק אותם לערימות קטנות יותר ולוקח אותם איתו לחברים ומעניק להם בנדיבות מאוצרותיו. אם לאחר שחילק ... אומרים בחיוך "מחסיר עבר כאן כניראה" והיו שוב מחייכים בסבלנות, משום שאהבוהו מאד. אם מחסיר לא היה הרי עולמם של המספרים היה מתפקע מרוב חפצים של מכפיל ומחבר. ניתן לאמר שמחסיר היה מאבד את אוצרותיו, אך הוא גם היה מלווה הרבה מאחרים - הוא היה ניגש למספרים אחרים ומלווה מהם מה שהוא זקוק לו. (להדגים זאת מאוחר יותר בתקופה בתרגיל חיסור ארוך). בסיום הסיפור אני מציירת ארבעה אחים על הלוח. לכל אח חולצה בצבע שונה ועליה הסימן המתמטי שלו. הילדים מעתיקים את הציור למחברתם, זהו עמוד השער של התקופה. שיעור x כאשר אנו מחברים או מכפילים מספר אנו צרכים לדעת להעביר ממספר אחד לשנים, כאשר אנו מתחילים במספר הראשון. אנו מעבירים מהאחדות לעשרות, מהעשרות למאות, מהמאות לאלפים. דוגמא לאח מחבר - לכתוב תרגיל חיבור על הלוח, להראות כיצד מחברים למשל 2456 ועוד 3467. הילדים מעתיקים את הדוגמא בגדול למחברת, עם כל הדרך של העבודה. חלוקת דפי עבודה עם תרגילים בחיבור. חמש תרגילים ראשונים הילדים מנסים לעשות כל אחד לבד, בעזרתי כשאני עוברת ביניהם. כאשר ... לילדים. דוגמא כללית לפישוט כזה: מחלקים, מורידים, מכפילים ומחסירים. כך בארבעה פעילות מוכרות הילדים יזכרו מה צריך לעשות, יש לכתוב זאת בדוגמא לחילוק במחברת. בהמשך התקופה יש ללמד בכתה ולהביא בכל אחד מארבעת פעולות החשבון שאלות מילוליות. אני עושה זאת דרך חידות. שאלה מילות נקראת אצלי חידה, ילדים מתחברים יותר לחידות, זה נתפס אצליהם ככיף. לדוגמא: ילד אחד עצד והתווכח עם נער הגדול ממנו. אמר הגדול - למה אתה מתווכח איתי, אני הלא גדול ממך כפליים. רמאי ... המשפחות המצוייר על הלוח, הם מגלים בקלות. ואני מסבירה את החוקיות כדי שמי שעדיין לא גילה אותה יוכל לראותה. לאחר ההסבר הילדים יעתיקו את לוח המשפחות למחברת. הטבלה כאן אינה מייצגת את האסטיות הנדרשת בשרטוט וציור שלה על לוח הכתה. להבנה מעמיקה יותר על ציורי לוח בחינוך ולדורף ראו במאמר אחר. לצערי הטבלה לא ... פותרים שניים. לבסוף רצו לבוא לעולם חיבור וחיסור. שהם עדינים יותר מכפל וחילוק, הם בני הזקונים. אז חיבור וחיסור - פותרים אחרונים ואז כותבים ומציירים במחברת תקופה דף על סדר פעולות החשבון: סדר פעולה תרגילי חשבון המכילים בתוכם כמה פעולות חשבון נפתור בעזרת סדר פעולות קבוע: סוגריים - תמיד לפני כולם. כפל ... היא 0 או 5 מספר מתחלק ב - 6 כאשר ספרת האחדות שלו היא זוגית וסכום ספרותיו מתחלק ב - 3 מספר מתחלק ב - 9 כאשר סכום ספרותיו שווה ל - 9 הילדים מעתיקים למחברת את החוקים של סימני ההתחלקות. תרגול - אני נותנת מספרים והילדים צרכים לנסות עליהם את הכללים: 303, 541, 675, 606. להכין מראש דף עבודה: הקף באדום את ... משפחות הכפל. אבל שתיים ושלוש כבר לא מתפרקים יותר!" אני כותבת על הלוח את הפירוק לגורמים של המספר 12 ליד הפירוק לגורמים של מנת הפלאפל. הילדים מעתיקים למחברת את מה שכתוב ומצוייר על הלוח. (חלק מהציורים ניתן לבקש ואעביר לכם כתמונות). שיעור חידת היום (טוב להביא כל בוקר חידה, בעיקר בתקופה זו). תולעת זוחלת על ... להגיע ללוח ולפרק מספרים שונים לגורמים מול כל הכתה. לדוגמא: 16, 12, 24 וכו'. תתכן יותר מדרך אחת לפרק לגורמים מספר ויש להראות זאת על הלוח. משימה במחברת - הילדים יכתבו פירוק לגורמים של כמה מספרים שאומר להם. שיעורי בית - דף עבודה עם תרגילי חיסור, חילוק וכפל במספרים דו ותלת ספרתיים. שיעור חידה - קבוצה ... חילוק, חיבור וחיסור במספרים דו ותלת ספרתיים. הילדים מתבלבלים בעיקר בחילוק ויש לחזור על כך. אני כותבת תרגיל על הלוח, נותנת לילדים זמן לפתור אותו במחברת התרגול ואז מזמינה ילד לפתור אותו על הלוח ולהסביר לכל שאר הילדים כיצד פתר. שיעורי בית - תרגילי כפל וחילוק ארוך במספרים דו ותלת ספרתיים. שיעור חידת גפרורים - המשוואה שבציור איננה נכונה. יש לתקנה ע"י הזזת גפרור אחד (אסור לשנות את סימן השיוויון) vi-iv=ix פתרון: vi+iv=x שיחה והזכרות - פותחים את המחברת בלוח המשפחות (הכפל) שציירנו לפני מספר שיעורים. חידה - אילו מספרים לא נמצאים בלוח הכפל? מדוע? (2 מופיע, אבל גם הוא ראשוני, 1 אינו ראשוני - להסביר ... כל המספרים ומגלים שאלו מספרים המתחלקים רק ב - 1 או בעצמם. אז איך נקרא להם? אני מבקשת שהילדים ימציאו שמות למספרים המיוחדים הללו. והם כותבים את השמות במחברת תרגול ומקריאים אותם אחכ בכתה. אנו בוחרים יחד את השם המתאים ביותר לדעתנו ואני מסבירה שבעולם החשבון קוראים למספרים הללו מספר ראשוני. ויש בזה היגיון, משום שהם מתחלקים רק באחד (הראשון) ובעצמם. משימה בכתה - כתבו את המספרים הראשוניים עד 100 במחברת תרגול. אנו בודקים זאת לאחר מכן. משימה - כתבו בגדול במחברת התקופה כך: מספר ראשוני: מספר המתחלק רק ב - 1 ובעצמו. כאן רישמו במחברת מתחת לכותרת הזו את כל המספרים הראשוניים עד 100. שיעורי בית - כתבו שיר על המספרים שאין להם משפחה, האם זה עצוב להם שאין להם משפחה? מה הם חושבים ...
צער למידה סוג של קבוצה למצוא חוקיות להמשיך ללמוד היגיון התבוננות
5 מיתוסים על מדיטציה
... עד להרגעת כל המערכות בגוף, ורק לאחר מכן נכנסים לתרגול עצמו. 3. איני מתחבר/ת לבודהיזם ולכל הקטע של הודו והרוחניקים! מדיטציה היא כלי עתיק, ...
הינדואיזם מדיטציה אפקטיבי אתגרים הרפיה ריכוז קבוצה הרגלים
התאבדות - הצעה לטקסט למניעת התאבדות בזמן אמת - חלק 4
... לצייד את האדם שלמטה באמצעים כאלה כשהוא ניצב מול האדם שלמעלה במאבקו בין החיים והמוות. בנרטיבה זו מתארים המחברים את הלך נפשו של האדם העומד על הגג בצורה רגישה ומתוך הבנה עמוקה את האיזון הקיומי והקריטי המתקיים שם על הגג. נקודת המוצא של אליצור ועומר היא, כי גם רגע לפני ההתאבדות, הלך ...
תחושת ערך עצמי מצב נפשי הרצון לחיות רגש אחדות להיכשל הישגים לטפל בהפרעות פסיכיאטריות
פנינה רוזנבלום - רוקדת עם כוכבי הנומרולוגיה...
... להתבונן פנימה ולהגיע לתובנות בחיים. מספר זה הינו אחד המרכיבים החשובים באישיות שמאזן אותה. הוא מאפשר לה להתחבר לאינטואיציות. יכולה להגיע לחשבון נפש מעמיק ע"י התבודדות והתכנסות פנימה. כמו כן, יש לה מודעות עצמית גבוהה לתובנות ...
מעריצים בטוח בעצמי רוחני התבודדות לאהוב דחוי חשיבה ניהול
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ...24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התחברות
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התחברות, איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התחברות, איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן למציאת עבודה, אימון אישי רוחני בנושאי התחברות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 15:21:00 - wesi4