ידע להצליח - Yeda.EIP.co.il

הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
עבור לדף >> 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ...18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
רשימת > הרצאות + מאמרים על הערכה עצמית נמוכה...
תקציר⬅ ... יוצאת, התינוק אדיש, לא מגיב שונה כשיוצאת או חוזרת. צורת החיבור לדמות המטפלת יוצרת תפיסות ואמונות דרכן אחכ האדם תופס את העולם, מגבש ציפיות והערכות לגבי תגובות הסביבה כלפיו בעתיד. במקביל, מגיל צעיר אנו מסגלים תחושת "עצמי": איך אני תופס את עצמי, עד כמה אני מעריך את עצמי, כמה ביטחון יש לי בעצמי. הסברה היא שדפוסי התנהגות אלו, ישפיעו על האדם בבגרותו, ויקבעו את צורת ההיקשרות של האדם מול בני זוג, במערכות חברתיות, וישפיעו על הויסות הרגשי של האדם הבוגר כך לדוגמא, אדם בוגר שחווה בילדות דפוס היקשרות נמנעת / חרדה, לפעמים לא יצליח לסמוך על אחרים, ימנע ממערכות יחסים זוגיות ארוכות טווח, יתקשה לחוות אינטימיות, לא ירצה לקבל דברים שמגיעים בקלות וכדומה. מעניין לראות שבדרך כלל מי שחווה דפוס היקשרות בטוחה ימשך לכמותו, ואילו מי ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בכל המקרים הללו הקושי הראשוני עדיין קיים, אך דרך ההתמודדות ממזערת את הפגיעה שלו בתפקוד היום - יומי (גם אם לא באופן מלא). קשיים משניים בעלי אופי רגשי נוצרים בעקבות הצטברות של חוויות שליליות וגילויים של חוסר הבנה מצד החברה, למשל במפגש עם מערכת החינוך. נדרשת השקעה רבה כדי לשפר דימוי עצמי של תלמיד שעבר חוויה שלילית בבית הספר. לכן השאיפה היא למנוע מצבים כאלו מראש, על ידי איתור מוקדם ומתן מענה טיפולי מתאים. במקרה של איתור בשלב מאוחר יותר בחיי האדם, יש לבדוק האם נוצרו בעיות רגשיות משניות ולתת להן מענה הולם. חלק ... לקבל משוב שלילי מהגננת. כמו כן, קשיי הקשב עלולים להשפיע על הדימוי של הילד בעיני הצוות החינוכי בבית הספר. תלמידים עם הפרעת קשב ללא פעלתנות יתר נראים לעתים למורה כבעלי יכולת נמוכה או חסרי מוטיבציה ואיטיים. הפער בין היכולת האמיתית של התלמיד, ציוניו והערכות המורים עלול לפגוע בדימוי העצמי שלו. אימפולסיביות יכולת התפקוד של האדם מושפעת מתהליכים קוגניטיביים של זיהוי שגיאות (error monitoring process). תהליך ניטור - עצמי (Self-monitoring) של השלכות הפעולה מהווה מרכיב חיוני של יכולת הוויסות העצמי של האדם. ... שיש בהם גירוי משתנה בעל רמת עניין גבוהה. לא רק שהמוטיבציה משחקת תפקיד משמעותי ביכולת התפקוד של אנשים בעלי הפרעת קשב, אלא שהסמפטומים הראשוניים של הפרעת הקשב עלולים לפגוע במוטיבציה באופן עקיף. זאת בעקבות הצטברות של חוויות שליליות אשר יכולות להתחיל כבר מגיל הילדות ולפגוע בדימוי העצמי. לאחר מספר שנים שבהן אדם בעל הפרעת קשב השתדל מאוד להצליח וחווה תסכולים קשים, הוא עלול להרים ידיים ולהתייאש, משום שהוא מרגיש שהוא אינו מסוגל להצליח. במקרים אלו קשה מאוד לשקם את הדימוי העצמי והמוטיבציה להצלחה גם לאחר אבחון וטיפול מתאימים. שונות ותנודתיות בתפקוד המאפיין הקליני הבולט ביותר בכל המחקרים על הפרעת קשב הוא השונות הרבה. השונות בין אנשים בעלי הפרעת קשב בולטת יותר במבוגרים בהשוואה לילדים ולמתבגרים. ... אלא קושי ביישום הפתרון הרצוי. חוסר ההבנה מצד הסביבה יכול לגרום לכך שאנשים אלו עלולים להיות מטרה קבועה לנזיפות על התנהגות שהיא מעבר לשליטתם, כאשר בו בזמן נמנע מהם המענה למקור האמיתי של הבעיה. ללא טיפול מתאים, מצב זה יכול לגרור אחריו תחושות של תסכול, כעס, חוסר אונים ופגיעה בהערכה העצמית. במקרים רבים אנשים עם הפרעת קשב מצליחים הרבה יותר כאשר עוזרים להם בהתארגנות ומיקוד. זאת משום שללא תמיכה חיצונית בתהליכים של ארגון ובקרה הם נוטים להשמיט פרטים חשובים, להגיב באימפולסיביות ולפעול ללא תכנון. בחיים הבוגרים קשיי ... החברה והמשפחה, אשר כוללים בין היתר קשיים ביצירת מערכות יחסים, זוגיות וחברתיות. הבעיות החברתיות הנגרמות כתוצאה מהפרעת קשב הן מגוונות. בין היתר צריך להבין את המרכיבים העמוקים של התופעה כדי להבין את המרכיבים הללו. אצל אנשים עם הפרעת קשב ללא היפראקטביות מופיעים לעתים קרובות ערך עצמי נמוך ומעמד חברתי בעייתי במקצת, אולם ללא דחייה ברורה של בני גילם. לעומת זאת, אצל אנשים עם הפרעת קשב ופעלתנות יתר יש במקרים רבים קשיים חברתיים מהותיים. קשיים בתחום המיומנויות החברתיות יכולים לנבוע גם מהנטייה ... לליצן של הכיתה, לילד דחוי או לבריון. ילדים רבים עם הפרעת קשב מציינים שהם מנסים להתחבר לילדי הכיתה, אך מוצאים את עצמם נידחים ומכאן יסיקו שמתנכלים להם ויפתחו רגשות שליליים כלפי חבריהם לכיתה. בעיות חברתיות יכולות להיגרם גם בעקבות חוויות של כישלון, תסכול וחוסר אונים, ובעקבות דימוי עצמי נמוך. באופן זה ילדים בעלי הפרעות קשב חווים מעגלי תקשורת שליליים אשר נוטים להסלים, להגביר התנהגויות בלתי רצויות ולצמצם את הנכונות של הסביבה להפגין כלפיהם חיבה. בכדי למנוע מצבים מסוג זה יש לאפשר לילדים אלו סביבה בטוחה ככל ... להפרעת קשב יכולה להיות השפעה על ההתפתחות הרגשית של האדם. כבר מגיל צעיר אדם הסובל מהפרעת קשב יכול להסתמן כילד שאינו ממצה את יכולותיו, דבר הגורם תסכול וצער רב לו ולסביבה כאחד. חוויות שליליות העלולות להיווצר כתוצאה ישירה או עקיפה של הפרעת הקשב, עשויות לפגוע בחיי הרגש וליצור דימוי עצמי שלילי. ברוב המקרים אנשים עם הפרעת קשב שלא קיבלו את הסיוע המתאים בשלב מוקדם לא ממצים את יכולתם ונוטים להכשל או להגיע לתוצאות בינוניות. כתוצאה מכך הם מאבדים מביטחונם העצמי, נוטים להניח מראש שלא יצליחו ונמנעים מהתמודדות עם אתגרים שנראים בעיניהם קשים מדי. נטייה לדחיינות וההימנעות מאתגרים גורמת לחוסר מימוש של היכולת ולכן הדימוי העצמי ממשיך להפגע. להפרעת קשב ישנו אופי התפתחותי וכרוני. משום שהביטויים הראשונים של הסמפטומים מופיעים לרוב בגיל צעיר, ההשפעה שלהם על הפן הרגשי יכולה להופיע כבר בילדות. למשל, כאשר ילד מודע לכך שהוא לא כמו כולם או שהוא מפריע ... מדובר רק בחוויות בעלות פוטנציאל טראומטי, אלא בחוויות בעלות השפעות עתידיות משמעותיות שלא ניתן להבטיח את הפיכותן. לכן בהיעדר טיפול מתאים היבטים אלו עלולים להתעצם עם הזמן ולפגוע בחייו של אותו אדם כבוגר. בהתאם לכך, אחת התלונות הנפוצות של מבוגרים בעלי הפרעת קשב היא על דיכאון וערך עצמי נמוך. הסביבה החברתית יכולה להיות גם גורם מחסן עבור התחום הרגשי. בעיקר בגיל צעיר, בסיס בטוח של קשר עם דמויות משמעותיות, אוהבות, תומכות ומקבלות יכול להקנות אמונה אופטימית בנוגע לאפשרויות ההתמודדות עם הפרעת הקשב, לפתח ... בהכשרתו לחיים שלמים בקהילה. מעבר להשפעות הישירות של הפרעת הקשב על יכולת הלמידה, אופן ההשתלבות של תלמיד במערכת החינוך מושפע גם מההיבטים ההתנהגותיים, חברתיים והרגשיים שהוזכרו קודם. כמו כן, שנות בית - הספר הן התקופה שבה עובר מרכז הכובד מההורים לבני הגיל בכל הנוגע לקביעת הערך העצמי. בסביבות כיתה ד' ילדים מודעים לרמת התפקוד שלהם ביחס לבני גילם. לכן, ילד עם הפרעת קשב נמצא בסיכון גבוה לפיתוח ערך עצמי נמוך בכל הנוגע ליכולותיו הלימודיות. הערכה עצמית נמוכה יכולה להוביל להימנעות מאתגרים ולחרדת בחינות, אשר מקשים על התלמיד לממש את יכולותיות. בעיה בולטת היא בעיית הארגון, הגורמת לקושי להתמיד בביצוע מטלות וסיומן, ומעבר מפעילות לפעילות גם ללא שסיימו את הפעילות הקודמת ... התמודדות מערכת החינוך תפקידה של מערכת החינוך הוא לספק לתלמיד חוויה מתקנת בבניית העצמי. המורים אחראים על סיוע בעצוב הסביבה הבית ספרית כך שתהייה מותאמת לצורכי התלמיד וליצירת דיאלוג משותף עם ההורים. כיתות קטנות ומורים טובים יכולים להגן על תלמיד בעל הפרעת קשב מפני היווצרות של דימוי עצמי נמוך ובעיות תפקוד. על המורים להפגין התפעלות מיכולותיו של התלמיד ומתחומי החוזק שלו ובכך לאפשר לו חוויה חיובית של הסתגלות לחוקים ולדרישות של בית הספר. קשר חיובי המתפתח בין מורה לתלמיד בעל הפרעת קשב עשוי להוביל לירידה ... לכך שנעשים יותר ויותר אבחונים על מנת לתת הקלות, במקום לנסות לעזור לתלמידים בעלי הפרעת קשב לתכנן, להתארגן ולהפעיל תהליכי בקרה. העדר גישה חינוכית מתאימה לתלמידים בעלי הפרעת קשב עלול לשבש את מערך השיעור באופן משמעותי. בנוסף, מורה המגלה חוסר הבנה עלול לגרום לתלמיד לחוש בושה וערך עצמי ירוד שקשה מאוד לתקן בהמשך. תלמיד עם הפרעת קשב שאינו מקבל את העזרה הנכונה בשלב מוקדם צובר פערים לימודיים, בעיקר בתחומי לימוד בהם ההתקדמות היא בשלבים. בשונה ממצבים כרוניים אחרים, עבור הפרעת קשב למערכת החינוכית יש תפקיד חשוב ... עם הפרעת קשב מפיקים תועלת רבה יותר משיעור פרטי מאשר משיעור כיתתי או קבוצתי. זאת משום שבמקרים רבים בזמן השיעור בכיתה הם חולמניים או מוסחים ונוטים לאבד את הקשר עם המורה והחומר הלימודי. שעורי עזר הם האמצעי החשוב ביותר לא רק להשלמה של חומר לימודי אלא גם לביסוס תחושת מסוגלות וערך עצמי, משום שהם מאפשרים לתלמיד חוויות הצלחה לימודיות ואפשרות להאמין ביכולותיו. עולם העבודה במקרים רבים אנשים בעלי הפרעת קשב מגיעים לגיל הבגרות עם מטען כבד של כישלונות, תחושה של חוסר התאמה ומבט לא אמפתי של הסביבה, אשר הופנם ונעשה ... מעיבה על חייהם רק במצבים ייחודיים מעטים ובמידה מועטה בלבד. ישנם מדענים, ציירים, מדינאים, חוקרים, ספורטאים ואנשי תקשורת מצליחים שמייחסים את הצלחתם להפרעת הקשב. בפן הטיפולי, עבור אדם בעל הפרעת קשב, העיסוק בתחומים בהם הוא מוכשר יכול ליצור חוויות הצלחה ולהגן מפני היווצרות של דימוי עצמי נמוך ובעיות תפקוד משניות. יצירתיות, חשיבה מופשטת וחוש הומור נקודת חוזק אחת כזו היא כושר יצירתיות גבוה. בתחומי היצירה ישנם אנשים רבים אשר הגיע להישגים גבוהים והערכה ציבורית חרף הפרעת הקשב, ולעתים אף בזכותה. ישנן השערות ... כלשהו לקיומה של הפרעת קשב. החשד הראשוני לרוב מתעורר בעקבות גורמים לא מקצועיים כגון - האדם עצמו, הורים, מורים או גורמים אחרים במערכת החינוך. בין המצבים הנפוצים שבעקבותם מפנים לאבחון נמצאים: הנמכה בהשגים הלימודיים, בעיות התנהגות המפריעות לסביבה, קשיי ריכוז, בעיות חברתיות, הערכה עצמית נמוכה ועוד. על פי משרד הבריאות שני אנשי המקצוע המוסמכים לאבחן הפרעת קשב הם רופא (שהוא נוירולוג או פסיכיאטר) או פסיכולוג. על מנת לקבוע אבחנה של הפרעת קשב לאדם מסוים חייבת להיות עדות ברורה לפגיעה תפקודית בבית, בבית - ... צריכה להיבנות באופן ספציפי עבור כל מקרה לגופו, בהתאם למאפייניו הייחודיים. הטיפול נקבע בתוכנית אישית המבוססת על ההפרעה הבסיסית, התחלואה הנילווית ועל העדפות האדם (והמשפחה במקרה של ילדים). בנוסף כל סוגי ההתערבות והעזרה שהאדם מקבל צריכים להיעשות באווירה חיובית, ומתוך תמיכה בערך העצמי. אחד האתגרים בטיפול פסיכולוגי בהפרעת קשב הוא האופן בו היא מחבלת במפגש הטיפולי עצמו, על ידי כך שהיא עלולה לגרום לאדם לאבד את חוט המחשבה ולהפליג באסוציאציות בכל רגע. אדם הסובל מהפרעת קשב עלול להתקשות להתמקד בבעיה המטרידה ... התפקודיות הספציפיות שהם יוצרים תוצאות רצויות של הטיפול יכולות להיות: שיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים ועמיתים. הפחתה בהתנהגויות המפריעות לסביבה. שיפור ביצועים אקדמיים, כולל: פיתוח יכולת למידה עצמאית, הגברת כמות העבודה, שיפור היעילות, הקפדה על דיוק והשלמת מטלות. שיפור בהערכה העצמית. יש לבחור ביעדים מדידים, מציאותיים וברי השגה. אמצעי הטיפול וההערכה של ההתקדמות ישתנו בהתאם ליעדים אלו. עם זאת, גם מערך טיפולי אשר יוביל לשיפור בתפקוד לא תמיד יצליח לנטרל באופן מלא את תסמיני הליבה של הפרעת הקשב (חוסר קשב, ... אנשים עם הפרעת קשב והורים לילדים עם הפרעת קשב, היא חשובה ותורמת להתמודדות. מידע זה כולל את האטיולוגיה של הפרעת הקשב, טיפולים אפשריים, השלכות לטווח הארוך והשפעות על חיי היום - יום. על איש המקצוע המטפל להסביר כיצד יכולה הפרעת קשב להשפיע על היבטים כמו: יכולת הלמידה, ההתנהגות, הערכה עצמית, כישורים חברתיים והתנהלות במסגרת המשפחה. הורים לילדים עם הפרעת קשב מתמודדים עם אתגרים לא קלים וחווים מצוקה, אך במקרים רבים אין להם כתובת לתמיכה. לכן, על המטפל לאתר גופים קהילתיים המספקים מידע ותמיכה, ולדעת כיצד יש להפנות ... הורים נוטים לוותר לילדם ולחסוך ממנו התמודדויות שהוא לא יוכל לעמוד בהן, כדי שלא ייפגע. למרות הרצון לגונן על הילד, מצב זה עלול לפגוע בבטחון העצמי שלו, משום שהילד חש שהוריו מאמינים שהוא לא יכול להתמודד בכוחות עצמו. אחד הגורמים שיכולים להגן על ילד עם הפרעת קשב מפני היווצרות של דימוי עצמי נמוך ובעיות תפקוד שונות, הם הורים שמשקיעים בהורות שלהם ומשתדלים לתפקד ברמה גבוהה. עם זאת, לעתים ההורים זקוקים לעזרה לא פחות מהילד, משום שהם הנושאים העיקריים בעול הטיפול היום - יומי. עבור ההורים, הטיפול בילד עם הפרעת קשב ... היא לשנות את המצב הרגשי או דפוסי המחשבה של האדם. הטיפול הרגשי כולל טיפול בוויסות התנהגות של האדם, ומכשירו אט - אט ללמוד לווסת את התנהגותו בעצמו. לעתים קרובות מדי מתחיל ילד עם הפרעת קשב את דרכו בבית הספר בכישלון. מחסור מצטבר בחוויות הצלחה מוביל להפרעות רגשיות משניות וערך עצמי ירוד. השפעה זאת נראת גם במקרים של אינטליגנציה גבוהה, משום אף על פי שהיא מאפשרת לפצות על הקשיים בצורה יעילה יחסית, לרוב אין די בכך על מנת להגיע להשגים המשקפים את מלוא הפוטנציאל של אותו תלמיד. כאשר ניתן מענה טיפולי בגיל צעיר ... הוא נושא איתו מהעבר, זאת לצד הקניית כלים מעשיים להתמודדות עם הבעיות מולן הוא מתמודד בתקופה בה החל הטיפול. אנשים עם הפרעת קשב אשר התמודדות עם חוויות שליליות בילדותם עלולים לשאת את הצלקות לאורך שנים רבות. לכן חוויות אלו דורשות טיפול במטרה לאוורר רגשות מודחקים מהעבר, לתקן את הדימוי העצמי וההרגשה של האדם כיום מול החברה. יש לכך חשיבות רבה משום שהלמידה של יכולות חדשות היא תמיד טובה יותר, כאשר היא נעשית מתוך עמדה של דימוי עצמי חיובי. דימוי עצמי חיובי מעודד את האדם להעיז ולנסות ולא לוותר גם כשקשה לו. בהקשר של ילדים, הפרעת הקשב עלולה להשפיע גם על התפקוד המשפחתי. הקושי לשים גבולות לילד עם הפרעת קשב יכול לערער את היחס עם ההורים והם עלולים להרגיש חוסר אונים, כעס, ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שמסייעת לטפל בדחיינות. אימון "בגירוש" מחשבות שליליות ("שדונים") ומצבי רוח משתנים. עידוד ופיתוח הכישורים הייחודיים של הילד במטרה להובילו לחוויות של הצלחה. פיתוח כישוריים חברתיים ושיפור היחסים עם הורים, אחים, מורים וחברים. חיזוק הביטחון והדימוי העצמי של הילד. שיפור התפקוד היומיומי של הילד. הקניית כלים להתמודדות עם מעברים ושינויים המתרחשים בחייו של הילד. אימון נוער מהו אימון נוער לקשב וריכוז? האם ילדך מתקשה להתרכז? האם דעתו מוסחת בקלות? האם ילדך מתקשה ליצור קשרים חברתיים? האם ילדך מתקשה לסיים משימה שהתחיל בה? האם קשה לילדך להתארגן ולעמוד בזמנים? האם אתם מחפשים פתרון, מותאם אישית לילדכם ולכם, שיאפשר לו ולכם להתמודד עם הפרעת הקשב והריכוז שלו? בגיל ההתבגרות המתבגר מחפש אחר זהותו. למתבגר יש כמיהה לעצמאות ולהכרה חברתית, גישושים רומנטיים ודרישות מהבית מצד אחד ומהחברה מן הצד השני. ההתפתחות הפיזית וההורמונאלית שעובר המתבגר בתקופה זו מחוללת שינוי בדימוי העצמי ובתדמית שהוא מנסה ליצור. לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז הופכות את גיל ההתבגרות לקשה ומורכב אף יותר. האימון עוזר למתבגר לגבש זהות אישית, לפתח מיומנויות חברתיות, להתמודד עם דרישות לימודיות גבוהות יותר ולפתח יחסים משפחתיים תקינים בד בבד עם שאיפותיו להיות עצמאי יותר. הנושאים המרכזים באימון מתבגרים עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז: הכרת מאפייני לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשפעתם ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... האלוהים ובלבד שהם נעשים בדרך הראויה. ככל שרמתו הרוחנית של האדם גבוהה יותר, הוא ייהנה יותר מדברים רוחניים ופחות מהבלי העולם הזה. אז למה, בכל זאת, מעסיק המושג "אושר" את בני האדם? כי לאנשים מאושרים יש סיבולת פיזית גבוהה יותר, והם עמידים יותר בפני כאב. כי הערכה עצמית אמנם אינה הגורם היחיד לאושר, אך ללא ספק היא אחד החשובים שבהם. כי לאנשים מאושרים יש סיכוי לחיים ארוכים יותר, בבריאות ובהצלחה טובים יותר. הסופר האירי אוסקר וויילד כתב: "בעולם הזה קיימות שתי טרגדיות. האחת - היא לא להשיג את אשר אנחנו רוצים, והאחרת - להשיג. האחרונה גרועה הרבה יותר. " ולסיכום, ניתן לומר שהאושר הוא בראש ובראשונה טעם החיים. לפני ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... חברתית - מונחים - מבוא פסיכולוגיה חברתית: חקר השפעת החברה על אופן החשיבה האנושי. פרקסיס: השתקפות סובייקטיבית של המציאות החברתית בתודעת האדם. דימוי עצמי: דימוי עצמי ריאלי: דימוי עצמי לא ריאלי: צורך ההישג: פחד מפני הצלחה: הטרמה: הגברת הזמינות של מידע הנובעת מחשיפה לגירויים ספציפיים או מאורעות. אפקט ההילה: אפקט בו תכונה אחת מאפילה על כל יתר התכונות ביצירת הרושם הכללי. אפקט הראשוניות: אפקט בו אלמנטים מוקדמים בזמן ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... מצב דיכאון. בכל שלב בחיים, לפניך הבחירה, אם לתת למחשבות שליליות על עצמך לנצח, אם לאו. בחירה זו קשה. לכן כל כך יוצאים מהכלל ומעוררי השראה סרטים כמו 'חומות של תקווה', 'המרדף לאושר', בהם הגיבור, כנגד כל הסיכויים, שומר על ערך עצמי, מתנגד למסרים מהסביבה או לרעיון 'אין סיכוי' ומצליח להשתחרר. רוב הדוגמאות שלנו מהחיים הפוכות. לרוב אנו לא מנסים שוב כמו בסרטים. גם אם הרקע לדיכאון, כולל 20 שנות התעללות, וגם אם נטישה רגשית בלבד, עדיין, המחשבה השלילית עצמה, שמתקיימת בהכרה ברגע נתון, היא האחראית על כל תחושת הדיכאון בהווה. המרכיב ההתנהגותי בדיכאון כשאמונה עצמית שלילית ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שלא זקוקים לבקרה ובכל זאת נשארים רזים? קיים קשר ישיר בין מצב רגשי - נפשי לבין אכילה כפייתית. הנפש שלנו חווה חוויות מהרגע שבו יש דופק בעובר ועד יום מותנו. חלק מהחוויות הינו חיובי ותורם לנו לביטחון עצמי, לדימוי עצמי וכדומה, וחלק מהחוויות הן חוויות שליליות וטראומתיות. ישנן חוויות שאין אנו יכולים להכיל ולכן הן מודחקות הצידה כאילו "נשכחות" מתודעתנו אך תת המודע זוכר הכל. חוויה שלילית מביאה אותנו למגננה, מגננה יכולה להתבטא במספר צורות: אני אתייחס כאן למגננה הבאה לידי ביטוי באוכל או זלילה. תת המודע שלנו מתרגם: שומן= מגננה האוכל נותן לנו נחמה, ביטחון, אהבה - תחליף למה שחסר לנו בפועל בחיי היומיום. כאשר חוויה טראומתית חוזרת על ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... עצמי, למה הוא הכרחי כדי להצליח? כיצד תשיג ביטחון עצמי? בטחון עצמי, למה הוא הכרחי כדי להצליח? כיצד תשיג בטחון עצמי? ביטחון עצמי, כולם רוצים בטחון עצמי והערכה עצמית גבוהה וטובה יותר שלהם כלפי עצמם. האם ניתן לרכוש בטחון עצמי? מה אתה כאדם אמור לעשות כדי לרכוש בטחון עצמי? מה הקשר שבין השכל של האדם לבין הביטחון עצמי שלו? ממה נובע חוסר ביטחון עצמי? איזה תועלת / נזק נגרמים למי שאין לו בטחון עצמי? כיצד תהיה יותר בעל בטחון עצמי והערכה עצמית גבוהה? האם זה הגיוני להיות בעל ביטחון עצמי? מה תעשה אם אין לך ביטחון עצמי? מה המכנה המשותף של ההבדלים בפועל, בין מי שיש לו בטחון עצמי לבין מי שאין לו? למי יש את האומץ לטעות? מי לא מפחד לחשוף את החולשות שלו? כיצד חוסר ביטחון עצמי גורם לך לא לדעת דברים? ראשית ננסה לראות מה ההבדלים בפועל, בין מי שיש לו בטחון עצמי למי שאין לו, במה למעשה הם ... מעיז יותר לעשות דברים גם אם הוא אינו בטוח בהם במאה אחוז. בנוסף, מי שיש לו בטחון עצמי הוא לא מפחד לטעות ולכן הוא עושה יותר. לפעמים אנשים מפחדים לטעות בגלל שאין להם בטחון עצמי, בגלל שהם חוששים שהם לא יצליחו להתמודד עם הטעות שאולי תקרה כי היא תפגע בדימוי העצמי ובהערכה העצמית שלהם ושל סביבתם את עצמם. לעומת זאת אדם בעל ביטחון עצמי, מעריך את עצמו בכל מקרה בגלל מליון סיבות, לכן לא אכפת לו לנסות ולטעות, כי גם אם הוא יטעה ההערכה העצמית שלו לא תקטן, אדרבה היא תגדל, למה? כי הוא יודע טוב יותר ממישהו אחר מה לא לעשות, כי היה לו אומץ לנסות משהו שהוא לא היה בטוח בו, היתה לו את היכולת לטעות ולהישאר שמח ובחיים, הוא היום יודע טוב יותר ממישהו אחר מה לא לעשות ולכן הטעות שלו אדרבה חזקה את ההערכה העצמית שלו לעצמו ואת האמונה שלו ביכולת השרידות העצמית שלו. בנוסף, אדם ללא בטחון עצמי יפחד לחשוף את חולשותיו בפני אחרים, הוא יפחד לשאול אחרים דברים אינו יודע ולכן כמובן שלא הבישן למד. מי שאין לו בטחון עצמי יפחד לשאול אנשים אחרים שאלות שנראות לו פשוטות מידי, או דברים שהוא חושש שיוציאו אותו לא חכם אם הוא ישאל אותם, כי הוא מפחד שההערכה העצמית שלו תפגע בעיני הסביבה. כל כך אין לו בטחון עצמי שאכפת לו מה חושבים עליו אחרים ולכן הוא נמנע מלשאול או מלנסות ולטעות. לעומת זאת אדם בעל בטחון עצמי לא ממש אכפת לו מה אחרים חושבים עליו, אכפת לו מה הוא חושב על עצמו. יותר קריטי מאשר מה חושבים עליך, זה מה אתה חושב על עצמך. אם אתה חושב שאתה בסדר ואתה באמת שלם עם עצמך אז מה זה משנה מה אחרים חושבים ... יודע את האמת. לכן אדם בעל ביטחון עצמי יפעל לפי קנה המידה שלו, הוא ישאל שאלות נכונות בעיניו גם אם לאחרים נראה שהן מטופשות, הוא לא יפחד לסמוך על עצמו ולנסות ולטעות, מה שכמובן יגרור אחריו למידה והצלחות רבות. בנוסף, אדם בעל בטחון עצמי שאוהב את עצמו ומעריך את עצמו, גם יכולת העברת הביקורת שלו על עצמו טובה יותר ובצורה אובייקטיבית יותר בזכות הקבלה העצמית האמיתית שלו, ככה שאם לדוגמא הוא יטעה במשהו, הוא לא יאחז בקרנות המזבח אלא ישמח להודות בטעות שלו ולהמשיך הלאה. מי שאין לו ביטחון עצמי, יתקשה מאוד להודות בטעות, יתקשה מאוד לשנות את דעתו לדעה נכונה יותר. בעיני מי שאין לו ביטחון עצמי, טעות נתפשת כחולשה ולכן הוא יעדיף להמשיך לטעות ולומר לעצמו שהוא צודק מאשר להודות אפילו כלפי עצמו שהוא טועה כי אין לו מספיק הערכה עצמית. אדם בעל ביטחון עצמי הוא פועל כמו אדם חכם ששמח כשמעמידים אותו על טעותו שלא כמו הטיפש שמעדיף יותר להיות חכם בעיני עצמו מאשר לתקן את טעותו. נמצא אם כן שהחכם ובעל הבטחון העצמי משתפר כל הזמן, כי הוא לא מפחד להודות בטעויות שלו, אדרבה הוא רואה זאת כחוזק שעכשיו הוא טוב יותר, מאשר הטיפש שחסרה לו הערכה עצמית שהוא מעדיף להישאר בטיפשותו העיקר שהוא יישאר גם חכם בעיני עצמו. מה שמצחיק כאן זה הפרדוקס ש"מי שרודף אחרי הכבוד הכבוד בורח ממנו". כי אותו אחד שמחפש כבוד ושאינו מוכן להודות בטעויות של עצמו, זה הרי גורם לו לטעות יותר מאשר מישהו שמחפש את השלמות ואת השיפור בכל תחום. נמצא אם כן שעצם רדיפת הכבוד והחוסר רצון להודות בטעות היא בעצמה הטעות הגדולה ביותר והיא זו ש"מסייעת" לו לאדם להישאר בשגיאותיו ולא להשתפר. אנו בעצם רואים שההבדל העיקרי בפועל, בין מי שיש לו ביטחון עצמי למי שאין לו, הוא בכך שבעל ביטחון עצמי עושה יותר מעשים בפועל, שיקדמו אותו, מאשר מי שחסר בטחון עצמי ושההערכה העצמית שלו ירודה. עכשיו נחשוב לרגע אחד בהיגיון, נניח שאין לאדם בטחון עצמי בכלל, ושהוא אכן אדם שכל הזמן טועה, בלי טיפת היגיון, ושאפילו נניח שאנחנו יודעים מראש שכל מה שהוא יעשה שהוא יטעה. האם אדם כזה אמור בגלל זה לנסות להפסיק לרצות להתקדם ולעשות דברים שאולי יקדמו אותו גם אם הסיכוי לכך קטן מאוד? ברור שלא, ברור שהוא חייב להמשיך לנסות גם אם הוא יודע ... גם אם אין לך כאלו. ככל שאתה חכם יותר (גם אם אין לך ביטחון עצמי) אתה בכל מקרה תאמץ את דפוסי ההתנהגות של בעל הבטחון עצמי, כי ההיגיון אומר לעשות זאת. ז"א שעל ידי שכל והתבוננות תוכל לאלץ את עצמך להתנהג בצורה נכונה של בעל ביטחון עצמי גם אם אין לך הערכה עצמית גבוהה. עכשיו אחרי שהבנו שבכל מקרה אתה חייב להתקדם קדימה ולהתנהג כבעל בטחון עצמי גם אם אין לך כזה, עכשיו ניתן כמה עצות לאיך להשיג ביטחון עצמי. כדי להשיג בטחון עצמי עליך ללמוד טוב יותר מהנסיון של עצמך ולא לחזור על טעויות פעמיים. בנוסף, עליך פשוט לחזק את עצמך בהווה על ידי שתיזכר בנסיון העבר החיובי שלך. בנוסף, עליך ללמוד לפרגן לעצמך על כל ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שמישהו אחר משבח את עצמו. כי אם אתה משבח את כולם, אז כולם שווים לכולם, אז זה לא משנה אם מישהו משבח את עצמו. באחדות של המציאות, החכם והטיפש, הדומם והמדבר, כולם שווים באותה המידה. נכון שבחיצוניות יש הבדל, זה במשחק של הנפדות אך אם מישהו נפגע ממישהו שמשבח את עצמו, הוא גאוותן ולא מעריך את עצמו באמת. וזה גם לא אומר להיות צנוע ועניו מעבר לרגיל, כי גם מי שמצהיר על עצמו כעניו, הוא גאוותן בעצם, כי אחרת למה לו להצהיר על עצמו ככזה, פשוט שיהיה עניו, או גאה כי מצד השלמות, כי באמת אין כל הבדל ביניהן. ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... יותר גדול, משמעותי או "קשה" כך הלחץ גדל. מידה מסוימת של חרדה אינה מזיקה ויכולה לשפר ביצועים. כאשר החרדה משתקת וגורמת לחוסר תפקוד או מורידה את היעילות רצוי לטפל בה. סיבות לחרדת בחינות ישנן סיבות מגוונות להתפתחות חרדת בחינות, חלקן תלויות מצב, חלקן תלויות אישיות: חוסר הבנה או הכנה של החומר לבחינה, חוסר התאמה בין החומר שנלמד לבין השאלות בבחינה, דימוי עצמי נמוך, פחד מכישלון, תחרותיות יתר, הרצון לרצות את הסביבה, סביבה מלחיצה, פרפקציוניזם, "היסטוריה של כישלונות" ועוד. התמודדות עם חרדת בחינות לפני הבחינה: לברר את כל הפרטים שניתן לגבי המבחן - על אלו נושאים הבחינה, סוג הבחינה (שאלות פתוחות או סגורות), מועד ומיקום הבחינה תכנון הלמידה - לוודא שיש את כל החומר, לארגן את חומר הלימוד לפי ימים, להתחיל ללמוד זמן מספיק מראש. למדו היטב לבחינה - היעזרו בחברים בנושאים שאינם מובנים לכם, פתרו ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא הערכה עצמית נמוכה - לחץ כאן...
עבור לדף >> 1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ...18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הערכה עצמית נמוכה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הערכה עצמית נמוכה, איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות משוגע שיגעון גדלות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב ספרי ברסלב און ליין
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





הדף ב: Facebook      הקבוצה ב: Facebook
YouTube
בכל דבר ועניין, ניתן ליצור קשר בווצאפ 050-3331-331
קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, ספרים על אימון אישי, מאמן מכירות, קואצר לזוגיות, מנטור, אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי למתבגרים, אימון אישי קריירה בנושא הערכה עצמית נמוכה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2031 שניות
עכשיו 13_11_2019 השעה 06:58:19
wesi4