... עם מספרים. מספר היה שם המשפחה שלהם כמובן. השם הפרטי שלהם
הסביר עח איזה סוג של עבודה הם היו אחראים ועשו עם המספרים. הנה ארבעת האחים למשפחת "מספר" מחבר ... - זאת בתנאי שמי שלא מבין כיצד עושים תרגיל שאר הילדים
מסבירים לו בקבוצה עד שהוא מבין ואם יש בעיות אני באה לעזור. שיעור t בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמא לאח המכפיל שאני
מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות. שיעור l בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמא לאח המחלק שאני
מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות. שיעור j בדיוק כמו שיעור x, רק עם דוגמא לאח המחסר שאני
מסבירה בכתה ועבודה לבד ובקבוצות. עבור השיעורים הנל יש להכין הרבה תרגילים בדפי עבודה ולעבוד בעיקר ... כדי לדעת האם כל ילד באופן אישי יודע את המשפחות אני
מסבירה בכיתה כי משבוע הבא אבקש באופן אישי מילדים לומר לבד משפחה כלשהי ולכן עליהם להיות מוכנים. ... זאת גם לפני השיעור ואכסה בווילון ואז אפתח את הווילון
ואסביר את לוח המשפחות). כאשר אני מגלה את הציור אני חדה חידות - כמה שווה 2 כפול 2 ? כמה שווה 9 ... בלוח המשפחות המצוייר על הלוח, הם מגלים בקלות. ואני
מסבירה את החוקיות כדי שמי שעדיין לא גילה אותה יוכל לראותה. לאחר
ההסבר הילדים יעתיקו את לוח המשפחות למחברת. הטבלה כאן אינה מייצגת את האסטיות הנדרשת בשרטוט וציור ... ולדורף ראו במאמר אחר. לצערי הטבלה לא נכנסת כאן באופן
סביר באתר. לקבלת הטבלה צרו עימי קשר. - פרטי בסיום המאמר. שיעורי בית בסיום שיעור זה - תרגיל ... ושומעת את ההצעות של הילדים בעניין. "מה קודם?" ואז אני
מסבירה. והנה דוגמא
להסבר באופן תמונתי ולא באופן חשיבתי בלבד: תראו ילדים בעולם של המספרים יש סוגריים, יש כפל, חילוק, ... אותו במחברת התרגול ואז מזמינה ילד לפתור אותו על הלוח
ולהסביר לכל שאר הילדים כיצד פתר. שיעורי בית - תרגילי כפל וחילוק ארוך במספרים דו ותלת ספרתיים. ... הכפל? מדוע? (2 מופיע, אבל גם הוא ראשוני, 1 אינו ראשוני -
להסביר בהמשך השיעור שהוא מספר מיוחד). הילדים מגלים להפתעתם שיש אכן מספרים שלא מופיעים בלוח ... אחכ בכתה. אנו בוחרים יחד את השם המתאים ביותר לדעתנו ואני
מסבירה שבעולם החשבון קוראים למספרים הללו מספר ראשוני. ויש בזה היגיון, משום שהם מתחלקים רק באחד ...