... ממי נוכל ללמוד! שוהים במחיצתו עד שנוכל ליישם את הלימוד בעצמנו, או שאנו מוצאים את הדרך
ליהנות מהיכולות שלו על בסיס קבוע, מבלי שנצטרך ללמוד אותן (הציפייה מקשר נישואין). הגיבור שלנו מייצג בסרט את האדם המפותח: הוא יודע כל מה שצריך כדי לשרוד, יודע להסתדר, ... יכול ליישם ולהיות עצמאי, לקחת החלטות, ולהעניק לאדם אחר את מפירותיו. לאפשר למורה,
ליהנות מפירות השקעתו (כך גם בסרט אווטאר). היחסים בסוף הסרט, למעשה מגיעים לנקודת התחלה חדשה, שבה, שניהם 'בגדול' נמצאים בעמדה שיוויונית אחד מול השני. עמדה הכוללת אמון, שמחה ... שאוחזת בחייו מכוח הסכמים ישנים שלא מאפשרים לו חופש בחירה). ומה לגבי הגיבור? מגבר
שנהנה לבטא יכולות טכניות ביצועיות מרשימות, הוא מאפשר בשלב מסוים לרגש לצאת לאור: ככל שהוא
נהנה להפגין את יכולותיו בפני זו שמעריצה אותן ונפעמת מכל טווח האפשרויות, הוא מגלה כמה סיפוק זה נותן לו, שיש מי שרואה, שמגיב, שיודע, שמעריך, כמה זה מוחשי וקרוב כשהאובייקט ...