... בדבר שמבחינתו הוא הדבר הנכון, והוא לא הבין שבאמת ההפך ממה שהוא מבין כנכון אינו נופל ממה שהוא חושב, וההפך נכון גם הוא, אז עדיין לא הבין בשלמות את האחדות. ניקח לדוגמא את
הבחירה החופשית, ואדם חושב שברור שיש בחירה חופשית באמת, יש בחירה, ואין בחירה הם ממש באחדות, כיוון שתמיד יכול להיות ויכוח האם יש, או אין בחירה חופשית. ואם יש הבנה של
הבחירה, בשורש אותו הדבר יש בחירה ואין בחירה הם אחד, ומי שהבין את זה, הבין את שורש המציאות בשלמות. כמו גם, טוב, ודרכו להיטיב, וההפך, רע ודרכו להרע היא האפשרות שגם כן ...