... הייתי מבחין בוודאות, לא הייתי חוזה במו עיני, לא הייתי מבין כך: "עם הרגשה נעימה מסוימת שחווים, מצבי תודעה לא - מועילים מתעצמים ומצבי תודעה מועילים נחלשים. "
האם היה זה נכון מצדי לומר: "וותרו על הרגשה נעימה זו? " "לא, אדון נכבד, לא היה זה [נכון מצידך]. " נזירים! רק משום שאני יודע באמת, בטוח, מבחין ... לא הייתי מבחין בוודאות, לא הייתי חוזה במו עיני, לא הייתי מבין כך: "עם הרגשה נעימה מסוימת שחווים, מצבי תודעה לא - מועילים נחלשים ומצבי תודעה מועילים מתעצמים"
האם היה זה נכון מצדי לומר: "השיגו את ההרגשה הנעימה הזו ושהו בה"? "לא, אדון נכבד, לא היה זה [נכון מצידך]. " נזירים, רק משום שאני יודע באמת, ... מבחין בוודאות, לא הייתי חוזה במו עיני, לא הייתי מבין כך: "עם הרגשה לא - נעימה מסוימת שחווים, מצבי תודעה לא - מועילים מתעצמים ומצבי תודעה מועילים נחלשים",
האם היה זה נכון מצידי לומר: "וותרו על ההרגשה הלא - נעימה הזו "? לא, אדון נכבד, לא היה זה [נכון מצידך]. נזירים, רק משום שאני יודע באמת, בטוח, ... לא נעימה זו. " נזירים, אם לא הייתי יודע באמת.. ומבין כך: "עם הרגשה לא - נעימה מסוימת שחווים, מצבי תודעה לא - מועילים נחלשים ומצבי תודעה מועילים מתעצמים"
האם היה זה נכון מצידי לומר: "השיגו את ההרגשה הלא נעימה הזו ושהו בה"? לא, אדון נכבד, לא היה זה [נכון מצידך]. נזירים! רק משום שאני יודע באמת.. ... בה. " נזירים, אם לא הייתי יודע באמת.. ומבין כך: "עם הרגשה מסוימת שאינה נעימה ואינה בלתי נעימה, מצבי תודעה לא - מועילים מתעצמים ומצבי תודעה מועילים נחלשים"
האם היה זה נכון מצידי לומר: "וותרו על ההרגשה הזו שאינה נעימה ואינה בלתי נעימה"? לא, אדון נכבד, לא היה זה [נכון מצידך]. נזירים, רק משום שאני ... נעימה. " נזירים, אם לא הייתי יודע באמת.. ומבין כך: "עם הרגשה מסוימת שאינה נעימה ואינה בלתי נעימה, מצבי תודעה לא - מועילים נחלשים ומצבי תודעה מועילים מתעצמים"
האם היה זה נכון מצידי לומר: "השיגו את ההרגשה הזו שאינה נעימה ואינה בלתי נעימה ושהו בה"? לא, אדון נכבד, לא היה זה [נכון מצידך]. נזירים, רק ...