... הוא זה שמכיל את הכל, כי אם אלוהים אומר אני אלוהים, הוא לא אלוהים כי בעצם הוא אומר שיש ישות, ובתוכה את העולם, באמת יש את אלוהים היהודי ויש את
האלוהים הראשון שברא אותו. אלוהים הראשון לא אומר אני והעולם, כי אם הוא אומר אני, לא שייך אצלו להגיד שיש ... אומר אני נתתי את התורה, אז יש שניים, אז זה לא אלוהים. ואלוהים הראשון, אין את הדבר הזה, ואלוהים שמדברים עליו, זה נכון, הוא נח, והוא גם עשה וכו'.
והאלוהים הראשון אין אצלו הגדרה ושום דבר הוא לא עושה. מצד השכל הראשון הכל אחד, אבל גם זה לא נכון, כי לאמר שמצד
האלוהים הכל אחד זה גם לצמצם אותו, כי להגיד שהוא רק אחד, זה גם הפרדה, ויש להגיד שגם וגם נכון כי מצד הבורא ...