תרומה ועזרה לאתר
שתף
הצטרף כחבר וקבל:
אלפי הרצאות מלאות לצפייה!
אלפי מאמרים מלאים לקריאה!
אלפי MP3 להורדה למחשב!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף
הקבוצה

הדף
הקבוצה
טיפול נפשי ייעוץ אישי מאמן אישי אימון אישי

בתי זונות: תקציר◄ ... ההשלכות של ההתמכרות המינית הן קשות. החל מפגיעה במערכות היחסים הקרובות ביותר עד כדי פירוק המשפחה, קושי להגיע ליחסים אינטימיים משמעותיים, ריחוק והתבודדות, נטייה להסתיר את הבעיה ולהיכנס למסכת של שקרים, לעיתים ההתנהגות המינית אינה חוקית ועלולה לגרום להסתבכות עם החוק (מציצנות, חשיפה או שימוש בבתי זונות), הוא עלול לאבד את מקום עבודתו, להוציא כספים רבים על כך, וכמובן הוא מסתכן בהדבקות במחלות מין או באיידס והדבקת שותפות נוספות במהלך הפעילויות המיניות. פעמים רבות החברה מתייחסת להתמכרות זו בבדיחות הדעת ובהומור ומתקשה לתפוס את המשמעות והמצוקה האמיתית בה מצויים המכורים למין. חשוב לפנות לעזרה מקצועית ולטיפול, ולהתגבר על ההכחשה והבושה סביב התמכרות זו. כניסה לתהליך טיפולי מתאים, יכולה למנוע הידרדרות נוספת בכל תחומי החיים, ולשקם את ... ◄לקריאת המשך המאמר בנושא בתי זונות - לחץ כאן...     בנושא...

בתי זונות: תקציר◄ ... אין לו עדיין כלים. גם כשהוא מכריז על עצמו כאתיאיסט הוא עדיין ילדותי. ונדלה (נינט טייב) התמימה ומוריץ (עידו רוזנברג) התמים שאיננו מבין או יודע להתמודד עם היצרים המתעוררים בו. תמימות שתוליך את חיי כולם לטרגדיה. הצעירים מגלים את המין דרך בתי זונות. הסיפור טרגי. מלכיור מתאהב בונדלה ומכניס אותה להריון. מסיבות אחרות הוא צריך לברוח מהעיר ואינו יודע על מצבה. ונדה נשלחת לעבור הפלה אך מתה "מאנמיה" מוריץ שחלומות על רגלי נשים אינם מרפים ממנו איננו מצליח לעבור את הבחינות, נשאר כיתה ובשל יחסם הרע של אביו ומוריו, מתאבד. מלכיור חוזר לפגוש את ונדלה אך מגלה שהיא מתה וגם הוא מתאבד. לא חשבתי שאפשר ... ◄לקריאת המשך המאמר בנושא בתי זונות - לחץ כאן...     בנושא...


תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך ועוד...

ייאוש משטויות - למה הוא דומה?!
...מחמת ממון או שמונע אותו אשתו ובניו וחותנו או אביו ואמו וכו', וכיוצא, הם כלם בטלים ומבטלים למי שלבו חזק ואמיץ... ולכל אחד ואחד נדמה לו, שהמניעות [הקשיים] שלו גדולים יותר משל חברו, וקשה לעמד בהם. דע, שלכל אחד אין לו מניעות רק כפי כחו, כפי מה שיכול לשאת ולעמד בהם אם ירצה. ובאמת אין שום מניעה,... והמניעה הגדולה שבכל המניעות היא מניעת המח, דהינו מה שמחו ולבו חלוקים... זאת המניעה מונע אותו יותר מכל המניעות... כדי להגיע אל האושר צריך לעבור דרך הר של אש, אבל קיימת דרך לעבור את אותו ההר אמר: מה לעשות כשעומד לפני האדם הר גדול של אש ומעבר השני של ההר מנח אוצר טוב ויקר ונחמד מאד מאד אבל אי אפשר לבוא אל האוצר כי אם כשעוברין דרך ההר של האש, וההכרח לבוא לאותו האוצר הנחמד והיקר וכו'? אחר איזה ימים שוב דבר מזה ושחק ואמר: כבר נודע לי הדבר הזה מה לעשות לזה: הכי חשוב זה לתת לעצמך צ'אנס לנסות ולהצליח אחר כך ראה מבצר, וכמה חילות היו עומדים שם סביבו. והמבצר היה נאה ומתקן ומסדר מאד עם החילות, והיה מתירא מפני החילות... לחץ להמשך...

רעב עולמי, הרעב באפריקה - למה תמיד יהיה רעב בעולם? ומה לעשות?
...ביותר, ימציאו גלולה שמוציאה את האדם מהרעב, וגם עוזרת לו בבת אחת להיות בריאים ושבעים, ובעצום זה נפתרת בעיית האנשים הרעבים באפריקה. אבל מי שיתבונן, עכשיו שזה נפתר, תהיה בעיה אחרת, למשל תהיה בעיית אנשים מתים, האנושות תרצה לפתור את בעיית המתים, את בעיות העולם. וגם אם ימציאו גלולה לפתרון בעיית המתים, ממילא היו מתחילים להמציא רעבים אחרים כמו לדוגמא, מגבלה של אדם אחד שלא יודע לנגן לעומת אלו שיודעים ואז ירצו לפתור את בעיית המוסיקה, שאלו שלא יודעים לנגן ידעו, ואז ימצאו עוד בעיות. ואפשר להגיד, למה אתה האומר שבעיית המוסיקה היא באותה עוצמה של בעיית הרעבים אלו הרי מסכנים, רעבים, וזה לא בעיה עם אלו שלא יודעים לנגן. אבל זו כן בעיה שבאותה העוצמה, כי בסופו של דבר זה באפריקה ימות, וזה שלא יודע לנגן. אבל אדם אומר אני רוצה להגדיל את היכולת שלו לשרוד. כי למות הוא ימות בכל מקרה ואתה אומר שבמקום שימות בגיל 20 שימות בגיל 80, וזה שלא יודע לנגן לא ימות מיזה וחוסר יכולת, נכנס בכל מובן לכל נושא בעולם, וכמו שזה מוגבל... לחץ להמשך...

המנדלה ככלי הבעה יצירה ופענוח
...סדר במאבקים בין חלקי האישיות השונים. ביטויה בא לידי ביטוי על ידי סמלים שהאדם בתרבויות הקדומות והשונות יצרו לעצמם במשך שנים ולאורך הדורות. במחקר מקיף שנחקר על ידי רודה קלוג בשנת 1967 ובספרה שורשי האינדיבידואליות, התגלה שילדים קטנים מציירים מנדלות באופן טבעי ללא הנחיית מבוגרים. המנדלות מגילאים אלה עשויות ביד חופשית ללא הכוונת מבוגר, מופיעות אצל כל ילד וילד ומשקפות את היסוד המארגן אשר קיים בטבע. בקורס נחווה יצירה וצמיחה אישית, העצמה והתבוננות פנימית. ההתנסות תסייע להבנת המנדלה ככלי לפענוח, ייעוץ והכוונה. זו שפה שימושית ומעשית, וברגע שהיא חזותית ויש בה התבוננות ותנועה דינאמית, היא מובנת ומסייעת להלך בנתיב בו אנו פוגשים את עוצמת השינויים. למי מומלצת סדנא זו? ומה התועלת שבריפוי על ידי הדמיה וציור המנדאלה? לבוגרים מבינינו החווים - תחושת עצב ובדידות הנחווים עקב "אובדנים", לתקופות של שינויים וצמתים במסע חיינו, לאותם החווים תחושה של כעס בתוכם, לאלה אשר תחושת המתח גורמת לחוסר יכולת להתרכז ולזיכרון... לחץ להמשך...

מי ישחרר אותך מעבדות?
...דווקא משום כך רק באמצעותה אפשר לכונן מחדש את החירות כחירות אזרחית. הכינון מחדש של החירות אינו מובטח; בני האדם צריכים לכוון לשם כך את הקדמה, להנחותה, ולא לצעוד בעקבותיה כעיוורים" [11]. המלים החשובות לדיון שלנו הן: "בני האדם צריכים לכוון לשם כך את הקדמה, להנחותה, ולא לצעוד בעקבותיה כעיוורים". כלומר, עצם התפתחותה של החברה, הקדמה של התרבות המדעית - טכנולוגית גם רוחנית [12] אינה מבטיחה ואינה מקיימת חירות אמיתית לאדם. כל עוד אדם צועד אפילו בעקבות הקדמה כעיוור, הוא אינו חופשי, הוא אינו בעל חירות. רבים מבני האדם שאינם "עבדים", אינם חופשיים כי הם צמודים לאופנה בלבוש או בחשיבה. התנהגות רבים מונעת ומעוצבת, באופן מודע או בלתי מודע, על ידי הפרסומת השוטפת בעוצמה רבה את רוח האדם ומכניעה אותה. ולא פחות בני אדם נוהרים אחרי גורו כזה אחר. סדר יום של רבים נקבע על פי תכניות מסוימות בטלביזיה. האם זו נקראת חירות? לא. מדוע לא? כי מרכיב חשוב בחירותו של אדם, מתבטא ביכולת הבחירה המודעת שלו. כל אלה שפורטו לעיל, אינם... לחץ להמשך...

שינוי בחיים - איך ניצור שינוי בחיים?
...לנו כבוד והכרה, אנחנו מתחילים לתת כבוד והכרה לאחרים. במקום להאשים אחרים בכפיות טובה אנחנו מתחילים להכיר תודה על כך שהם בחיינו. במקום לחפש מחמאות אנחנו מתחילים להחמיא, במקום לחשוב שאנחנו יודעים הכל אנחנו חוזרים לשאול שאלות. במקום לקבל דוחות, אנחנו פשוט מפסיקים לחנות איפה שאסור. במקום לחכות להיות מאושרים או לחפש את האושר "מתי" ו"איפה", אנחנו בוחרים להיות מאושרים כאן ועכשיו. במקום לשנוא אנחנו מתחילים לאהוב, במקום להיות חמדנים אנחנו מתחילים לתת, במקום לכעוס ולנטור טינה אנחנו מתחילים לסלוח לאחרים ויתרה מכך - לעצמנו. במקום להתלונן אנחנו פשוט מבקשים, במקום לשפוט אנחנו מתבוננים, במקום לבקר אנחנו מתחילים להתפעל, במקום להיות צודקים אנחנו מבינים שעדיף להיות חיים, במקום ללכת לקוסמים שיגידו לנו מה צופן העתיד, אנחנו ממציאים את העתיד שאותו אנחנו רוצים, במקום להטיל ספק נתחיל להאמין, במקום להסתכל על החיים עוברים, אנחנו מתחילים לחיות אותם. ומה נראה בחיינו כאשר נפתח את הדלת של "שינוי בחיים"? אז מה יקרה כשנפתח... לחץ להמשך...

אימון אישי - להישאר נאמן למה שגורם לך אושר
...האישי למרות שלא ידעתי על קיומו. התחלתי את דרכי בסדנא שטרפה את כל קלפי: סדנת "תגלית". בהמשך הצטרפתי לקבוצת צמיחה בבית הספר Sun Vision (בי"ס למאמנים לניווט התודעה) שמתפתחת בעזרת כלי האימון לניווט התודעה בכל תחומי החיים. לאחר כחצי שנה, הצטרפתי לקורס מאמנים, סיימתי אותו בהצלחה ובמהלך ה 5 שנים האחרונות המשכתי את דרכי כמאמנת, כמקצוע וכדרך חיים. התחלתי לאמן ורכשתי כלים המאפשרים לי לנהל את חיי במסלולי העוצמה. "ליקום יש חוקים משלו ושום דבר לא מובן מאליו אבל החוטים בידיים שלי ". בהתבוננות לאחור התחלתי לחיות לפני כ 5 שנים כשהמוטו הכי חשוב היה לחיות, ליהנות ולאהוב את מי שאני. למדתי את ה"תרגומים" שלי והבנתי כיצד המחשבות שלי מתעתעות בי. הבנתי שאת המציאות שהייתה אני יצרתי בעזרת ה"תרגומים" שנוצרו במהלך חיי. הבנתי שכדי להצליח וליהנות מהחיים עלי ללמוד לחבור למהות שלי ולפעול משם. כל עוד לא הגעתי לשם, אני עלה נידף ברוח ברגע שהבנתי שהחוטים בידיים שלי למרות שליקום יש חוקים משלו.. חל המהפך. בעבר המוטו היה למצוא... לחץ להמשך...

הישרדות - גירסת המציאות
...אמירות פוגעניות וכוללניות כמו "אני מכיר כאלה. ככה הם". אם תמיד ננסה להעמיק ולברר מניעים להתנהגות הזולת. (ילד או בוגר). אם לנו יהיה חשוב היחד, סביר שגם אליהם הוא יעבור. אלא אם כן הם מאמינים לטלוויזיה יותר מאשר לכם.. עוד עצה אחת קטנה, הנובעת מן הדברים - קשה מאוד להיות אלה שעומדים על העקרונות שלהם. אלה שעומדים מול ה - "אבל לכולם". לכו על זה יחד, עם כל הורי הכתה, הקהילה. נסו network, טוו סביבם רשת הורית שומרת ומגינה. יחד אפשר. באתר "אנתרופוסופיה בישראל", מתוך מכתב של המחנכת שלומית אידיסיס מבי"ס זומר להורי כתה ג בעניין התכנית "הישרדות": "לילדים בכתה ג' עוד אין יכולת לשפוט, הסימפטיה והאנטיפטיה שנתבעות באינטנסיביות כל הזמן מהצופים בתוכנית הזו (ואחרות שדומות לה) הם כוחות שמצויים ברשותו של האדם רק עם הבשלת הגוף האסטרלי (לקראת כתה ז' ח') לא מצויים עדיין ככוחות זמינים בכתה ג' ותובעים מהילדים לחוות ולהנכיח אותם טרם עת - זה נחווה נפשית ככאוס. הסימפטיה והאנטיפטיה טרם עת מביאות את הילד להשתמש בהן בחיים... לחץ להמשך...

ההבדלה בין פרטים ברמת ההכרה
...לידי ביטוי רק בתוך תודעה אין משמעות לדבר כלשהו אם הוא לא נמדד כלומר הוא יהיה בריבוי מצבים ולא מוגדר עד שהתודעה תיתן בו מחשבה כלשהי. הדבר נותן לנו שאלה פילוסופית שקשה לתת עליה את הדעת וזה האם בחרתי לבוא לעולם או שנכפתי למציאות הזאת בעל כורחי אז כאשר מבינים שכל מציאות קודם כל דורשת תודעה ולכל מציאות יש תודעה בעצמה אנו מבינים שללא התודעה ברמה כלשהי לא הייתי בא לעולם כלומר התודעה יוצרת את המציאות רק השאלה היא באיזה רמת תודעה מדובר כי ברור לנו שאנו לא חווים רמה כזאת של תודעה בתוך מציאות העולם כלומר הדבר מרמז שיש לנו רמות תודעה הרבה יותר גבוהות ממה שאנו חווים בתוך הבשר ודם כלומר חווית המציאות של בשר ודם מוגבלת והוא לא באמת חווה את המציאות ברמת הסינגולריות הוא חווה אותה ברמת הריבוי. רמת הריבוי זה אותו חלק בהכרה שמסוגל להבין ולדעת שיש פירוד והבדלה בין הפרטים ובכל זאת יש את אותה הרמוניה שבאה מתוך מצב של סינגולריות שגורמת לנו להבין שיש תמונה אחת כוללת של כל המציאות כלומר גם ברמה של הפירוד אותה הכרה... לחץ להמשך...




באפשרותך לשלב אצלך באתר, תיבת מאמרים נגללת, שמתעדכנת כל שעה במאמרים חדשים ... באמצעות הקוד הבא:    מידע נוסף - כאן




אתה מוזמן ליהנות מייעוץ אישי של אליעד כהן (050-3331-331) בנושאים:



ייעוץ אישי / נפשי / כללי / עסקי / מקצועי / בכל תחום!



נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




הרצאות / סדנאות / חוגי בית: צור עכשיו קשר (050-3331-331) ותזמין הרצאה / סדנא / חוג בית על בתי זונות ועל כל אלפי הנושאים שיש באתר / ועל כל נושאי החיים

האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך מאמרים + ספרים + וידאו של אימון אישי לירידה במשקל, מאמן אישי לזוגיות, מאמן אישי קואצ'ינג, קאוצינג מומלץ, מאמן אישי לילדים נוער והורים, קואצ'ינג אישי, רטוריקה, אימון אישי לתזונה נכונה בנושאי בתי זונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Yeda.EIP.co.il ולכותבי המאמרים המקוריים בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.


תרום לאתר / עזור לאתר     Ω     צור קשר     Ω     אליעד כהן: 050-3331-331     Ω     האתר נבנה ומתוחזק על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.3750 שניות
עכשיו 31_07_2014 השעה 18:32:47
wesi4