... ראוי. לאחר שהתיישב, פנה אל הבהגווה במילים אלו: "אדון נכבד, הגיעה אל אוזני שמועה כי אנשים שוחטים
בעלי חיים במיוחד לכבוד הפרוש גוטמה והפרוש גוטמה אוכל ביודעין בשר
חיות אשר נשחטו במיוחד לכבודו ולמענו. אדון נכבד, האם אלו האומרים, 'אנשים שוחטים
בעלי חיים במיוחד לכבוד הפרוש גוטמה והפרוש גוטמה אוכל ביודעין בשר
חיות אשר נשחטו במיוחד לכבודו ולמענו. ' אומרים זאת בהסתמך על מה שהבהגווה אומר? האין הם מעלים האשמות שווא כנגד הבהגווה? האם מה שהם ... למה שהבהגווה אומר ועל ביצוע המעשים האלו על ידי אנשים אחרים? " ג'יואקה, אלו האומרים 'אנשים שוחטים
בעלי חיים במיוחד לכבוד הפרוש גוטמה והפרוש גוטמה אוכל ביודעין בשר
חיות אשר נשחטו במיוחד לכבודו ולמענו. ' לא אומרים זאת בהסתמך על מה שאמרתי. הם מציגים אותי שלא כראוי. ג'יואקה, אני מצהיר שבשר לא צריך להיאכל בשלוש הנסיבות הבאות: כאשר נראה, נשמע או יש חשד
[שבעל חיים נשחט בכוונה לכבודו של הסועד] ; אלו, ג'יואקה הן שלוש הנסיבות בהן בשר לא צריך להיאכל. ג'יואקה, אני מצהיר על שלוש הנסיבות הבאות בהן ניתן לאכול בשר: כאשר לא נראה, לא נשמע ואין חשד
[שבעל חיים נשחט בכוונה לכבודו של הסועד] ; ג'יואקה, אני אומר שאלו שלוש הנסיבות בהן ניתן לאכול בשר. במקרה אחד, ג'יואקה, נזיר שוהה בסמוך ... את דבריך. " "אדון נכבד! מה שאמרתי מתייחס בדיוק לזה. " "ג'יואקה, ישנם חמישה רגעים בהם אדם אשר שחט
בעל חיים במיוחד לכבוד הטטהאגטה או תלמיד שלו צובר מגרעות רבות. כאשר בעל בית נותן את ההוראה, "קדימה! לכוד את
בעל החיים הזה! ' זהו הרגע הראשון בו הוא צובר מגרעות רבות. כאשר
בעל החיים הזה, מובל קשור בקולר, חווה כאב ומצוקה, זהו הרגע השני שבו הוא צובר מגרעות רבות. כאשר האדם מורה, 'קדימה! שחט את
בעל החיים! ' זהו הרגע השלישי בו הוא צובר מגרעות רבות. כאשר
בעל החיים הזה חווה כאב ומצוקה בעת השחיטה, זהו הרגע הרביעי בו האדם צובר מגרעות רבות. כאשר האדם מבזה את הטטהאגטה או תלמיד שלו בכך שהוא מציע ביודעין בשר שלא ראוי להציעו [ii], זהו הרגע החמישי בו הוא צובר מגרעות רבות. ג'יואקה, מי ששוחט
בעל חיים בכוונת תחילה לכבוד הטטהאטה או תלמיד שלו צובר מגרעות רבות בחמש דרכים אלו. כאשר הדבר נאמר, ג'יואקה קומארבהצ'ה אמר: "נהדר, אדון ...