... לנושא מציאת עבודה מספקת. לפגישה זאת הילה באה כאשר היא עייפה וחסרת חיות האופיינית לה. הילה התבקשה לשאול מה עליה לדעת בקשר לתחושותיה
ולבחור קלף עם מילה וקלף עם תמונה מערכת קלפים "אני בי" שמתייחסת בעיקר לעולמו הפנימי הלא מודע של האדם שמורכב מתבניות חשיבה המובילות את חייו. הקלפים היו מסודרים כך שהמסרים היו מוסתרים
והבחירה נעשתה מתוך דחף
לבחור בקלף לאחר שהילה ניסחה וביטאה בקול את השאלה. נבחר זוג הקלפים: המילה "תפקוד" ותמונה בה ילד מתבונן במגוון מסכות התלויות על הקיר. הילה התבקשה להתייחס לצירוף זה ואמרה שהתפקוד שלה תלוי ב"מסכה" כלומר, בתפקיד שהיא
בוחרת לעצמה. באפשרותה
לבחור את תפקיד הקורבן, המדוכאת וחסרת התקווה או את תפקיד אחר שישפר את תפקודה במצב בו היא נמצאת. מכוון שתשובתה תאמה את מה שהסקתי בעצמי, לא הוספתי מילה למרות שלעיתים יש צורך בכך. השאלה הבאה שבקשתי מהילה לשאול הייתה: " מה יעזור לי
לבחור ב"מסכה" שתשפר את התמודדותי עם המצב? נבחר קלף עם מילה" מזניח" ותמונה שמתארת ילד העומד מאחורי גדר ... כולל "שיעורי הבית" שקבלה בפגישה הקודמת. כמו כן היא אמרה שתמונת הילד מתארת היטב את בחירתה לחוש את עצמה לכודה במצבה ובביתה, כאשר
הבחירה לחוות את המצב באופן שונה ובונה היא בידיה. בעקבות זה בקשה הילה לשוב ולשאול מה יעזור לה לעשות את
הבחירה של זווית הראיה שתקדם ותעצים אותה. הפעם נבחר קלף עם המילה" קורבן" ותמונה המתארת חדר ילדים ריק שדלת ... שאת שאר גופו לא רואים. הילה בחרה להתייחס למילה ואמרה שהתשובה ברורה לה. המסר הוא לא לתת דריסת רגל לתבניות החשיבה של "הקורבן" לעולמה
ולבחור להעצים את עצמה על ידי מחשבה שכל המצב הוא סוג של "משחק" בו התפקידים ניתנים
לבחירה. לסיכום נבחר זוג נוסף של קלפים שאמורים לסכם את רצף התובנות שהתקבל. הפעם יצא קלף עם מילה "זכויות" ותמונה שמתארת ילדה העמדת בצד ומתבוננת בשני ילדים שנאבקים אחד בשני. אכן צירוף זה שוב הדגיש את המסר שעלה
בבחירות הקודמות. הילה בשמחה חזרה ואמרה שעכשיו ברור לה: יש לה זכות מלאה
לבחור באיזה צד להיות במצבה הנוכחי - להיאבק ולכאוב או לעמוד איתן
ולבחור בעמדה המעצימה של עשייה מתוך שלווה תוך התבוננות בחלקים הנאבקים והכואבים שבה. לסיום הפגישה הצעתי ...