ידע
להצליח
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...11 12 13 14 RSS
בודהיזם - תקשורת של העברה אוראלית של הכתבים הבודהיסטים - 2
... הטקסטים ממוינים על פי אורכם. 5. רשימות ממוספרות - בדרך כלל של מאפייני הדרך והמציאות כפי שהבודהה לימד אותם. 6. חלוקה לקבוצות - הלימוד מאורגן בשיטתיות מורכבת ומדורגת של קבוצות ותתי - קבוצות. 7. ניתוח הדרגתי - הצגת נושא מורכב בתמצות וניתוח מפורט בשלבים. 8. שאלות ותשובות - הבודהה הציג נושא באמצעות שאילה מנוסחת היטב ומענה תואם. 9. חריזה ומשקלות שיריים - שימוש בכלים ... מספר משתנים כגון מיקום האירוע, הזמן והמשתתפים (מסומנים בקו תחתי): כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה שהה בחורשת המנגו של ג'יואקה קומארבהצ'ה אשר בראג'גהא. אז הלך ג'יואקה קומארבהצ'ה אל הבודהה ולאחר שסיים לברך את הבודהה בכבוד, התיישב במקום ראוי. לאחר שהתיישב, פנה אל הבודהה במילים אלו... (שוורץ, 2006, 79) [26] כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה שהה בראג'גהא בחורשת ולובנה, אזור האכילה של הסנאים השחורים. באותה עת המכובד ראהולה שהה במנזר אמבלטהיקה. ערב אחד, הבודהה חזר מהתבודדות והלך אל המכובד ראהולה במנזר אמבלטהיקה... (שוורץ, 2006, 71) [27] כך שמעתי. בפעם אחת הבודהה שהה במנזר ניגרודהרמה בקפילבטהו בארץ בני השקיאן. באותה עת, היה שם אולם אסיפות של השקיאנים ... אך עדיין לא היה בשימוש על ידי פרוש, ברהמין או כל אדם אחר. השקיאנים מקפילבטהו ניגשו אל הבודהה, הביעו מחוות כבוד והתיישבו במקום ראוי; לאחר שהתיישבו, פנו אל הבודהה בדברים אלו... (שוורץ, 2006, 64) [28] הפסקאות השגורות מופיעות לאורך כל הטקסטים, אלו בדרך כלל תיאורים בעניין הלימוד אשר חוזרים בנוסח מדוייק. כאשר משבחים את הבודהה קיימים מספר נוסחאות לתיאור סגולותיו שהידועה ביניהם היא: "כך הוא הנעלה - ראוי להערכה, מואר ... מואר וטהור מעבר לכל ספק. " (שוורץ, 2008, 7) כאשר משבחים את הדהמה, תורת הלימוד של הבודהה, הנוסח הידוע הוא: "הדהמה מוצגת כראוי על ידי הבודהה, לראותה כאן ועכשיו, חסרת זמן, מזמינה לבוא ולראות, מובילה פנימה, להבנה על ידי החכם בעצמו. " (שוורץ, 2008, 7) כאשר הבודהה מתאר אדם שמגשים שחרור הוא משתמש בנוסח הקבוע הבא: "עם השחרור המלא מופיעה הידיעה: 'שחרור ... שהיה לעשות נעשה, לא נותר דבר נוסף לעשות מעבר לכך. " [29] (שוורץ, 2004, 7) בסיום השיחות של הבודהה עם הנזירים הסוטה מסוכמת במשפט: "כך אמר הבודהה. והנזירים היו מרוצים ושמחים מדבריו. " (שוורץ, 2004, 26) בסיום השיחות של הבודהה עם אנשים מהשורה שאינם נזירים, לעיתים הם הופכים להיות חסידיו ולעיתים הם מבקשים ממנו אף ... הנכונה למי שאבד, כאילו הודלקה מנורה בעלטה כך שבעלי ראיה יוכלו לראות צורות. אני לוקח מחסה בבודהה, אני לוקח מחסה בדהמה, אני לוקח מחסה בסנגהה. יזכור נא אותי המבורך כתלמידו, בעל - בית שלוקח ... הדרך לטיהור. (שוורץ, 2008, פסקה 249, ע. 161) חזרתיות מלאה מופיעה לאורך כל הטקסטים. בדברי הבודהה אין ניסיונות לתמצות כאשר מגיעים להסברים היכולים להתפרש על טקסטים נרחבים וכוללים חזרות שנראות לעיתים גם מתישות. בשיחה "רשת כל הדעות" [30] הבודהה מסביר על אמונות שונות של משוטטים שונים ומציג קבוצות של אמונות שונות והאופן בו הגיעו אליהם ... מלבד המקום והמשתתפים. נורמן (Norman, 1997) מצא מקרים של חזרתיות בהן דיווחו קבוצת נזירים לבודהה על ארוע שקרה להם בפירוט כה רב וחזרו על המקרה כ - 12 פעמים באופן מדוייק לחלוטין. הוא מציין ... חלקים בעלי משמעות משותפת או קשר אסוציאטיבי. רשימות ממוספרות משובצות לאורך כל הלימוד של הבודהה. אופן ההצגה האנליטי - מתמטי מאפיין את התרבות הפילוסופית - דתית ההודית בכלל ובאופן ייחודי גם את הלימוד של הבודהה. כל יסודות הלימוד מוצגות כקבוצות של חלקים, תכונות, מאפיינים, יכולות, תופעות וכו'. יותר ... בעלות ערך פדגוגי כמו גם מסייעות לשינון וזיכרון. אחד היסודות החשובים והידועים בלימוד אשר הבודהה הכריז עליהם בשיחה הראשונה שהעביר לחמשת תלמידיו הראשונים הוא 'ארבע אמיתות האציליים' ... מאפייני המציאות האלו הם: (1) סבל (dukkha), (2) ארעיות (annica), (3) חוסר עצמיות (anatt). הבודהה מתאר אדם כ'חמישה מצרפים', חמישה קבוצות של תופעות פיזיות ומנטאליות: (1) גוף (kya), (2) ... (sa), (4) תצורות מנטליות (sankhra), (5) הכרה (via) קיימות עוד רשימות רבות מעין אלו אשר הבודהה מציג אותם בשיחותיו וחוזר עליהם פעם אחר פעם כגון: 2 ההשקפות הקיצוניות, 5 היכולות, 5 ... והלימוד כולל רשימות של תופעות פיזיות מנטאליות רבות מסוגים שונים אשר לעיתים מגיעים למאות, הבודהה ולאחר מכן המסורת נהגו לקבצם לתתי - קבוצות בשיטתיות כדי ליצור סדר וארגון. אם ניקח לדוגמא ... של השיחות עצמן לקבצים, פרקים ותתי - פרקים. כך המסורת הבודהיסטית יצרה בהשפעת הלימוד של הבודהה ארגון שיטתי וחלוקות מורכבות של כל הלימוד הן מבחינה תוכנית והן מבחינה מבנית. אחת הסוטות ... סוטת 'סנגיטי' [31] (sangitisutta), המיוחסת דווקא לסריפוטה (Sariputta), תלמידו הבולט של הבודהה. השיחה כוללת רשימות מקובצות בסדר עולה מאחת עד עשר הכוללת סיכום של רוב המושגים הנכללים ...
קנאות בעיות לא מוגדר תובנות הבנה מהווה יתרונות תאוות
בודהיזם - האסיפה הגדולה
... - האסיפה הגדולה ישויות באות לראות את הבודהה Mahsamaya Sutta מהאסמיה סוטהI.כך שמעתי. פעם הבודהה התגורר בין בני שבט השקיאן ביער הגדול אשר בקפילבטהו, יחד עם קבוצה גדולה של כחמש מאות נזירים, כולם ארהנטים. וישויות שמיימיות מעשרת מערכות - עולם הגיעו תדיר לבקר את הבודהה ואת מסדר נזיריו. II.וכך עלה בדעתן של ארבע ישויות ממשכני - הטוהר: [1] 'האדון המכובד מתגורר ... פיוט? ' III.כך, אותן ישויות, בזריזות בה אדם חזק מותח את זרועו הכפופה, או מכופף אותה שוב, נעלמו ממשכני - הטוהר והופיעו לפני הבודהה. לאחר מכן הן קדו בפניו ונעמדו במקום ראוי, ואז אחת מהן דיקלמה את הפיוט הבא: 'גדולה היא האסיפה כאן ... ומחסומים שבורים אבן המפתן מנופצת בלתי מוכתמים, האדונים ללא רבב הולכים כמו פילים מאולפים היטב. ' אחת אחרת אמרה: 'מי ששם את מבטחו בבודהה לא ילך בדרך היורדת: לאחר התפרקות הגוף הוא יחבור לישויות השמיימיות. ' התכנסות קהל הישויות השמיימיות (devatsannipt) I.אז הבודהה אמר לנזיריו: "נזירים, לעיתים קרובות הישויות השמיימיות מעשרת מערכות - עולם באות לראות את הטטהאגטה ... כעת עימי. ועתה אפרט בפניכם את שמות קבוצות הישויות, אציג אותן, ואלמד אתכם. הקשיבו היטב ואני אדבר." "כן אדוני", אמרו הנזירים, והבודהה אמר: I."אספר לכם עליהן בשיר: לאיזה עולם כל אחת שייכת. אך אלו החיים שלווים ונחושים כמו אריות ... שבעים אלף ואילו אחרים ראו סביב ישויות אינספור. והוא - אשר - יודע - בתבונה היה מודע לכל מה שהם יכלו לראות ולהבין. ולאוהבי מילתו הבודהה הסתובב ואמר: 'המוני - ישויות קרבות. הביטו ונסו להכירן, נזירים על פי מה שאציג לכם את שמותיהן בשיר! ... צ'יטסנה מן הגנדהבות ראג'א, ג'נסבהה, פנצ'סיקהה טימברו עם סורייבצ'סא ביתו - אלו, ועוד, הגיעו בשמחה אל היער ההוא לצפות בנזיריו של הבודהה. I.מנבהסה, מוסאלי, ומטצ'הקה הגיעו נאגות, קמבלות, אסטרות פייאגות עם קרוביהן. מימונא הגיע דהטרטהה ... [5] הגיעו במעוף הנה - צ'יטרא וסופנא. אך כאן מלכי הנאגות בטוחים: המכובד כפה הפסקת אש. בדיבור עדין הם והנאגות חולקים את שלוות הבודהה. I.גם האסורות, אשר פעם הכתה בהם ידו של אינדרה, [6] וכעת שוכני ימים, מיומנים בכישוף אחיו הקורנים ... וחמלה, בלווית פמליה מהוללת עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהם השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.גם ונהו [7] עם הסהלים שלו הגיעו האסמות, תאומי הימה והדוות האלו המשגיחות על השמש והירח ישויות - ... אדון הוסובים, נדבן קדמון, [8] עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהם השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.הסהבהוים קורנים זוהרים, הגיעו לאחר יוקדי - שיא. האריטהקות הרוג'ות, כדרדרים - כחולים, עם ורונא ... סוליה, רוצ'ירא, הואסונסות עשרה אלו, עם כפל עשרות מלוויהם השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.הסמאנות והמהא - סמאנות שניהם בהיותם כבני - אנוש ומעבר לבני אנוש הגיעו הישויות המושחתות - מעונג ... פארגות, מהא - פארגות עם פמלייתן עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהן השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.סוקות, קרומהות, ארונות, וגהנסות הולכים בעקבות ערותם של האודאטגיהות. ויצ'קהנות, סדאמטות, ... המרעים, אשר גורם גם לגשם עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהן השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.הקהמיות, הטוסיטות והיאמות הקטהקות בליווי פמלייה, למביטקות ראשי הלאמות, וישויות הלהבה, [10] אלו ... את עבודתם של אחרים, [11] עשר אלו, עם כפל עשרות מלוויהן השונים בעלי כוחות אדירים ונעימים למראה באו בשמחה לצפות בנזיריו של הבודהה. I.שישים המוני דוות אלו, ממינים שונים כולן הגיעו מסודרות על פי קבוצותיהן וגם אחרות, כחלק מהמערך. ... - בתובנה ראה כל זאת והבין את משמעות הדברים. ולנזיריו אמר: "מלויו של מארה הגיעו, נזירים - שימו לב היטב!" הם שמעו את דבריו של הבודהה, ונשארו עירניים. ומלוויו של מארה נסוגו מאלו שלא היה ניתן ללכוד אותם בתאווה או פחד. 'המנצחים, לאחר ... - חוזרים' עד הגשמת הניבאנה הסופית. [2] רייס דייויס מציין שהקשר בין המשפטים בפסקה הזו מעורפל. לא ברור היכן מתחילות מילותיו של הבודהה, נראה כאילו הן חוברו בצורה לא טובה להקדמה. [3] אינדרה היה בעל שלושה ראשי - פיל. הנאגות היו גם ... הביס אותם. [7] השם ונהו הוא וישנו בפאלית, ואכן כך מופיע בטקסט הסנסקריטי, למרות שהאל הגדול הזה הגיע למעמד זה רק לאחר תקופת חיי הבודהה. [8] נדבן קדמון: פורינדדה, purindada. 'הנותן הנדיב בחיים קודמים', שונה בכוונה מהשם פורנדרה המופיע ...
הבדל בשמחה בודהיזם טוב אוהב מיומנות שינויים הגוף
זן בודהיזם / זאזן - על צמחונות וטבעונות
... אנסה ואזהר בכל מילה, יהיו שיבינו אותי לא כהלכה ויצא שכרנו בהפסדנו. אבל אני כן רוצה לומר מספר מילים על האופן שבו צמחונות ככלל וטבעונות בפרט הם תרגול והגשמה של דרך הבודהה. אנחנו לא יכולים לחיות את חיינו מבלי להרוס חיים כלל. אפילו כשאנחנו מצחצחים שיניים אנחנו הורגים כמה חיידקים. על ... את נוחותו האישית, את חייו ואת אמונותיו על פני אלו של הזולת (במובן הרחב) באותו רגע זורע את זרע הסבל ואי - הנחת. הצמחונות ככלל והטבעונות בפרט הן תרגול והגשמה של דרך הבודהה, הן זריעת זרע החמלה והשחרור עבור עצמנו כמו גם עבור כל הישויות החשות. ...
צמחונים להבין את המשמעות להבין זיהום אוויר לחיות בעולם בעל חיים קושי
בודהיזם - קרמה - מושגי יסוד בדהמה
... - קרמה - מושגי יסוד בדהמה משמעות המילה קרמה בסנסקריט היא 'פעולה' (פאלי: קמה). כאשר מדברים על קרמה בקונטקסט בודהיסטי הכוונה היא לפעולה רצונית, או פעולה מכוונת. הבודהה מוסיף ואומר כי הכוונה היא עצמה הקרמה - באמצעות הכוונה אדם פועל בגוף, במילים ובמחשבה. יש אדם עם רכוש רב ויש אדם שאין לו כלל רכוש. הבודהה אמר כי הרכוש היחיד של אדם הוא הקרמה שלו כי הוא ...
גהנום אין אפשרות משמעות ה כאן ועכשיו יעדים הורים בודהה משמעות החיים
בודהיזם - השיחה עם גָ'אלִיַה
... השיחה עם ג'אליה Jliya Sutta שני הנוודים (Dvepabbajitavatthu) כך שמעתי [1]. פעם אחת הבודהה התגורר בקוסמבי, בפארק גהוסיטה. ושני נוודים, מנדיסה וג'אליה, תלמידיו של הפרוש בעל קערת העץ, הגיעו אליו ולאחר שהחליפו ברכות נימוסין ...
בודהה תלמיד הגיעו בודהיזם ברכות ראוי
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 2
... זאת? הנה, אננדה, התלמיד האצילי הזה בעל אמון בלתי ניתן לערעור [13] בבודהה באופן זה: 'כך הוא המכובד - ראוי להערכה, בודהה ער בשלמות בזכות עצמו, בעל הבנה ומוסר, הנעלה אשר הלך מעבר, יודע ... בעל אמון בלתי ניתן לערעור בדהמה באופן זה: 'הדהמה מוצגת כראוי על ידי הבודהה, לראותה כאן ועכשיו, אל - זמנית, מזמינה לבוא ולראות, מובילה ... בעצמו. ' הוא בעל אמון בלתי ניתן לערעור בסנגהה באופן זה: 'הסנגהה של הבודהה מאומנים כראוי, הסנגהה של הבודהה מאומנים ביושרה, הסנגהה של הבודהה מאומנים בחריצות, הסנגהה של הבודהה מאומנים במיומנות, כך הם ארבעת הצמדים, שמונה סוגי בני - האדם, [14] הסנגהה, תלמידיו של הבודהה, ראויים למתנות, ראויים לאירוח, ראויים לנדבות, ראויים לכבוד. הם ... חסר יכולת ליפול לעולמות אפלים, והדרך לניבאנה מובטחת'. 2.10 לאחר מכן הבודהה, בעת ששהה בנאדיקא בבית הלבנים, נשא דרשה מקיפה: 'זהו מוסר, זהו ... כלומר, מזיהומי החושים, התהוות, השקפות מוטעות ובורות. ' 2.11 ולאחר שהבודהה שהה בנאדיקא בבית הלבנים ככל שחפץ... הלך מלווה בקבוצה גדולה של נזירים אל וסאלי והתגורר שם בחורשת אמבפאלי. 2.12 אז הבודהה פנה אל הנזירים ואמר: "נזירים, על נזיר להיות בעל קשב והבנה מלאה, ... הפארק. לאחר שנסעה כמה רחוק שניתן, היא המשיכה ברגל עד מקום המצאו של הבודהה. שם ברכה אותו בכבוד והתיישבה במקום ראוי. כאשר התיישבה, המכובד ... אנא מהמכובד שיקבל ממני ארוחה מחר יחד עם קהילת הנזירים שלו." והבודהה הסכים בשתיקה, ומשראתה את הסכמתו, אמבפאלי קמה ממקומה, ברכה אותו ... תוך שהיא שומרת את ימינה כלפיו. 2.15 בני הליצ'הבים מוסאלי שמעו שהבודהה הגיע לוסאלי והתגורר בחורשתה של אמבפאלי. הם הכינו את מיטב ... [20] אשת המנגו הונתה אותנו!" והמשיכו אל חורשת אמבפאלי. 2.17 משראה הבודהה את הליצ'הבים ממרחק, אמר: "נזירים, מי מביניכם שלא ראה את ישויות ... נסעו בכרכרותיהם כמה רחוק שניתן והמשיכו ברגל עד מקום המצאו של הבודהה, ברכו אותו בכבוד והתיישבו במקום ראוי. כאשר התיישבו, המכובד ... ארוחה ממזון מובחר קשה ורך בביתה, בישרה למכובד שהארוחה מוכנה. לאחר שהבודהה התלבש בבוקר, הוא לקח את גלימתו וקערתו והלך עם קהל נזיריו אל ... של אמבפאלי שם התיישבו במקומות ישיבה שהוכנו לכבודם. והיא שרתה את הבודהה ואת קהל נזיריו עם מזון מובחר קשה ורך עד שהיו מרוצים. כאשר הבודהה הרחיק את ידו מהקערה, אמבפאלי התיישבה על מושב נמוך במקום ראוי. ... יישובה, אמרה: "אדוני, אני מעניקה את הפארק הזה לקהילת הנזירים עם הבודהה בראשם." הבודהה קיבל את הפארק, ואז הוא הדריך, עורר השראה, עודד ושימח אותה בשיחת דהמה, ולאחר מכן הוא קם ממקומו ועזב. 2.20 ובעת ששהה בוסאלי, הבודהה נשא דרשה מקיפה בפני הנזירים. 'זהו מוסר, זהו ריכוז, זוהי חוכמה. ... השהייה בכפר בלובה בתקופת הגשמים (veuvagmavasspagamana) 2.21 ולאחר שהבודהה שהה בחורשת אמבפאלי ככל שחפץ, הוא אמר למכובד אננדה: "בוא אננדה, הבה נלך אל בלובה!" "טוב, אדוני", אמר אננדה, והבודהה הלך מלווה בקבוצה גדולה של נזירים אל כפר קטן בשם בלובה, וחנה שם. 2.22 שם הבודהה אמר לנזירים: "נזירים, לכו לוסאלי למקום בו יש לכם חברים, מכרים ... ועשו כך, והמכובד נותר בתקופת הגשמים בבלובה. 2.23 ובתקופת הגשמים הבודהה נתקף במחלה קשה וסבל מכאבים חדים כאילו עמד למות. אך הוא עמד בכל ... קטע דקלום שני] החלק על הסימנים והרמזים (nimittobhsakath) I. 3.1 והבודהה, לאחר שהתעורר מוקדם, התלבש ולקח את גלימתו וקערת הנדבות שלו, ... "טוב, אדוני", השיב אננדה, ולאחר שהשיג מחצלת הלך בעקבותיו. 3.2 והבודהה הגיע למקדש קאפאלה והתיישב במושב המוכן. אננדה ברך את הבודהה בכבוד והתיישב במקום ראוי, ואז המכובד אמר: "אננדה, העיר וסאלי ... אך אננדה נכשל להבין את הרמז העבה הזה, הסימן הברור הזה, ולא ביקש מהבודהה: 'אנא אדוני, שהאדון המכובד ישאר מאה שלמה, אנא ממנו אשר - הלך ...
אחריות אישית את עצמך טעויות ללמד סובלנות מיומנות תודעה חריצות
בודהיזם - פירות הפרושים - חלק 2
... אל מקום חשוך כך שבעלי ראיה יוכלו לראות צורות, באותו אופן, המכובד הציג את הדהמה בדרכים רבות. אני שם את מבטחי בבודהה, בדהמה, ובסנגהה. יקבל נא אותי גוטמה המכובד כחסיד מעתה ועד סוף חיי! אדוני, יצר רע גבר עלי [54]. הייתי כה טיפש, מבולבל ומלא זדון, שלמען כתר המלכות קיפחתי את חייו אבי, אדם טוב ומלך צדיק. אנא מהבודהה שיכיר במעשי הרעים למען שארסן את עצמי בעתיד לבוא! [55] " "אכן, הוד רוממותך, יצר רע גבר עליך, היית כה טיפש, מבולבל ומלא ... כעת עלי ללכת. אני עסוק ויש לי מטלות רבות. " "הוד רוממותך, עשה מה שעליך לעשות. " והמלך אגאטסטו שמח ונהנה מדברי הבודהה, קם ממקומו, ברך את הנעלה בכבוד, ועזב תוך שהוא שומר את צד ימינו כלפיו. לאחר שהמלך אגאטסטו עזב, הבודהה אמר: "נזירים, המלך אבוד, גורלו חתום [56]. אם הוא לא היה מקפח את חייו של אביו, אדם טוב ומלך צדיק שכזה, אז ממש בזמן שישב כאן הייתה עולה בו עין הדהמה [57] הטהורה ללא רבב. " כך אמר הבודהה. והנזירים שמחו ונהנו מדבריו. [1] הרופא המלכותי. השיחה בקובץ הסוטות הבינוניות (MN 55) על אכילת בשר מופנית אליו. [2] ... שוב, הפעם במובן הארצי, כלומר, מלכים או שליטים. [32] Patimokkh: קוד כללי ההתנהגות של הנזירים כפי שחיבר אותו הבודהה לאורך שנות הקמת מסדר הסנגהה של הנזירים והנזירות. הפטימוקהא כולל 227 כללים לנזירים ו - 311 כללים לנזירות ונכלל בקנון ... [33] שמות המשחקים במקור מופיעים בהערה לסוטה 1 פסקה 1.14. [34] dhamma: תורה כלשהי, אין הכוונה לתורת הלימוד של הבודהה המכונה בפשטות 'דהמה'. [35] Parimukha sati upahapetv: ככל הנראה המשמעות 'לאחר שביסס בעצמו קשב', או 'מביא עצמו למודעות. ' ... ממצבי הג'האנה. [39] ptisukha: פיטי - תחושת התעלות. סוקהה - תחושת שמחה או אושר. [40] בזה מסתכמת התשובה של הבודהה לשאלה הראשונה בפיסקה 39. [41] Uppala, paduma, parka: שלושה סוגים שונים של לוטוס, בדרך כלל משלושת הצבעים שהוזכרו - ... מפריכות את הרעיון שההכרה (via) מתגלגלת מחיים לחיים. כיוון שהחניך Sti האמין ברעיון של מעבר ההכרה מחיים לחיים הבודהה גער בו קשות (MN 38). הכרה מקשרת חדשה (paisandhi) מופיעה בעת ההתעברות, אשר תלויה בזו הקודמת (לפרטים נוספים VM 17.164). ... [45] בדיוק כמו הגוף הפיזי. הגוף יציר התודעה (manomay) הוא מה שנתפס בטעות כנפש או נשמה. [46] Iddhi: למרות שהבודהה מזכיר את הכוחות האלו כאן, כעקרון הוא לא עודד לפתח את התרגולים האלו. [47] הפרשנות לא נותנת הסבר כאן. 'נוגע ומכה בשמש ... הרעים 'בעלי תוצאה מיידית' (בעולם הבא) שאי אפשר להמנע מהם. על פי הפרשנות, הוא לא הצליח לישון עד שנפגש עם הבודהה. [57] פתיחת עין - הדהמה (dhamma-cakkhu) היא הביטוי ל'כניסה - לזרם', כניסה למסלול וודאי להתעוררות באופן בלתי ניתן ...
משחקים מושלם מטפל חרד משיגעון קשרים מיניים שלאחר המוות בודהיזם ביטחון
עיסוי תאילנדי - רקע תרבותי והיסטורי
... הדתיים. וכן, כתבים רפואיים קיבלו ערך רב ממש לצד הכתבים הבודהיסטיים. המקדש, או מנזר, היה ועודנו המקום בו העם התאי הלכו כדי לקבל טיפול למכאובם, בין אם פיזי, רגשי או רוחני. כפי שהליכה בדרך הבודהה מסייעת לאדם במסעו הרוחני, כך הרפואה המסורתית הוכרה כתומכת בחיים הפיזיים על כל מרכיביהם. לאנשי תאילנד מסורת ויכולת טבעית ...
חרדים צמחי מרפא השפעה חיצונית חוויות תרגול יכולות תורה אורח החיים
בודהיזם - הניבאנה הסופית - 3
... הבה נלך אל האולם בעל הגג המשופע ביער הגדול." "טוב, אדוני." 3.49 והבודהה הלך עם המכובד אננדה אל האולם בעל הגג המשופע ... מסדר הנזירים התאסף. כעת שהמכובד יעשה מה שהוא מוצא לנכון." 3.50 והבודהה נכנס אל אולם האסיפות והתיישב במושב מוכן. ואז ... אחריו, ישים קץ ליגון." [סוף חלק שלישי] מבט הפיל (ngpalokita) 4.1 והבודהה התעורר מוקדם בבוקר והתלבש, לקח את גלימתו ... והמכובד המשיך עם קהל רב של נזירים אל בהנדגאמה ונשאר שם. 4.2 ושם הבודהה פנה אל הנזירים: "נזירים, בשל חוסר הבנה, אי ... נזיריו: הוא אשר ראייתו שמה קץ ליגון הולך לניבאנה." 4.4 לאחר מכן הבודהה, בעת ששהה בבהנדגאמה, נשא דרשה מקיפה: "זהו ... הקטע על ארבעת הקריטריונים העיקריים (catumahpadesakath) 4.5 ולאחר שהבודהה שהה בבהנדגאמה ככל שחפץ, הוא אמר למכובד אננדה: ... "בוא אננדה, הבה נלך אל בהוגנגרה." 4.6 "טוב, אדוני", אמר אננדה, והבודהה הלך אל בהוגנגרה מלווה בקבוצה גדולה של נזירים. ... ונזיר היה אומר: 'חברים, שמעתי וקיבלתי את הדברים הבאים מפיו של הבודהה המכובד: כך היא הדהמה, כך היא המשמעת, כך הוא ... אינם מתיישבים עם הסוטות וכללי המשמעת, המסקנה תהיה: 'אלו אינם דברי הבודהה, הדברים הובנו שלא כראוי על ידי הנזיר', ויש ... דבריו מתיישבים עם הסוטות וכללי המשמעת, המסקנה תהיה: 'אלו דברי הבודהה, הדברים הובנו כראוי על ידי הנזיר'. זהו ... עם הסוטות ובהתאם לכללי המשמעת... זהו הקריטריון הרביעי." 4.12 והבודהה, בעת ששהה בבהוגנגרה, נשא דרשה מקיפה: 'זהו ... ' סיפורו של קונדה בן הנפח (kammraputtacundavatthu) 4.13 ולאחר שהבודהה שהה בבהוגנגרה ככל שחפץ, הוא אמר למכובד אננדה: ... פאבא", שם התגורר בחורשת המנגו של קונדה בן הנפח. 4.14 קונדה שמע שהבודהה מגיע אל פאבא ומתגורר בחורשת המנגו. והוא הלך ... הסכים בשתיקה. 4.16 משראה קונדה את הסכמתו, קם ממקומו, ברך את הבודהה בכבוד ותוך שהוא שומר את ימינו כלפיו הלך ... וקשה מלאה בתבשיל 'חזיר מעודן', [50] וכאשר הייתה מוכנה הוא דיווח לבודהה: "אדוני, הארוחה מוכנה." 4.18 לאחר שהבודהה התלבש בבוקר, לקח את גלימתו וקערתו, והלך עם ... לקהל הנזירים." "טוב, אדוני.", אמר קונדה וכך עשה. 4.19 אז אמר הבודהה לקונדה: "כל מה שנותר מהתבשיל 'חזיר מעודן' ... בשיחת דהמה, קם ממקומו ועזב. 4.20 לאחר שאכל את הארוחה שקונדה נתן, הבודהה נתקף במחלה קשה שכללה צואה עם דם, וכאבים חדים ... ' [51] הבאת המים לשתייה (pnyharaa) 4.21 לאחר שסטה מהדרך, הבודהה הלך אל מרגלות עץ ואמר: "בוא, אננדה, קפל גלימה ... אני עייף וברצוני לשבת." "טוב, אדוני", אמר אננדה, וכך עשה. 4.22 הבודהה התיישב על המושב המוכן ואמר: "אננדה, הבא לי ... למראה. שם יוכל האדון לשתות מים ולהרוות את צמאונו." 4.23 פעם שניה הבודהה אמר: "אננדה הבא לי מעט מים..." ואננדה השיב כמקודם. 4.24 פעם שלישית הבודהה אמר: "אננדה, הבא לי מעט מים, אני צמא וברצוני ... [52] היה בדרכו על הדרך הראשית מקוסינארא אל פאבא. בראותו את הבודהה יושב תחת עץ, ניגש אליו, ברך אותו בכבוד ... באותו אופן, נחשפה הדהמה על ידי הנעלה בדרכים רבות. אני שם את מבטחי בבודהה, בדהמה, ובקהילת הסנגהה. יקבל נא אותי הנעלה ... ומוכנות ללבישה." "כן, אדוני.", האיש השיב ועשה כך. ופוקוסה העניק לבודהה את הגלימות ואמר: "הנה, אדוני, שתי חבילות ... ואת אננדה באחרת." "טוב, אדוני.", אמר פוקוסה ועשה כך. 4.36 אז הבודהה הדריך, עורר השראה, עודד ושימח את פוקוסה בן שבט המלה בשיחת דהמה. לאחר מכן פוקוסה קם ממושבו, ברך את הבודהה בכבוד, ועזב תוך שהוא שומר את ימינו כלפיו. ... מתנותיו של פוקוסה: בוהק גופו של המורה עלה על זה של לבושו. 4.39 והבודהה הלך בלווית מספר גדול של נזירים לנהר קקוטהא. ... לשכב לנוח." "בסדר גמור אדוני.", אמר צ'ונדקה ועשה כך. 4.40 הבודהה אימץ את תנוחת האריה, נשכב לנוח על צידו הימני, ... ובציון הזמן להתעורר. והמכובד צ'ונדקה התיישב אל מול המכובד. 4.41 הבודהה הלך אל הנהר קקוטהא עם מימיו הצלולים, הזכים ...
קשיים הצהרות הישגים כבוד אחים מבחן התעוררות את עצמך
זן בודהיזם / זאזן - איך ולמה התחלתי לתרגל זן?
... מיסטי שכזה לא יכולתי לענות על השאלה הזו. בערך באותו זמן נתקלתי בשני ספרים על בודהיזם. האחד היה "הנזיר והפילוסוף" מאת מאתייה ריקאר והשני היה "מה שלימד הבודהה" מאת ראהולה ואלפולה. כשקראתי את הספרים האלה חשתי שהנה התשובה נמצאת בהישג יד. הנה סוף סוף שיטת מחשבה ... בחרתי. החלטתי לתרגל בשביל להתעורר ולהיות מואר. לחוות קנשו (הצצה אל טבע המציאות כפי שהוא) וסאטורי (התעוררות פתאומית, הארה). החלטתי לתרגל זן בשביל להפוך לבודהה. כך נפלתי ללא ידיעתי למלכודת אליה נפלו רבים לפני ועתידים ליפול רבים אחרי. זו הסכנה בלימוד מספרים ... למצוא מקום בארץ ולכן החלטתי לטוס ליפן ולתרגל שם. התחלתי לחפש מנזרים באינטרנט וראיתי שרובם גובים כסף עבור השהייה בהם. בשל ההבנה שלי באותה תקופה את תורת הבודהה לא הצלחתי לקבל את הרעיון שניתן לגבות כסף עבור ההוראה שלה. בחיפושי אחר מנזר שלא גובה כסף מצאתי את ... חזרה מעוד ביקור באנטאיז'י שלושה עשר חודשים אחרי הביקור הראשון. התרגול הזה החזיר לי את חיי. אין לי ספקות. אני לא מחפש יותר אחר דבר. אני רחוק מאד מלהיות בודהה, אבל יום אחר יום התרגול הזה מאפשר לי לראות את חיי נכוחה ולחיות את חיי נכוחה. חשבתי שיעברו עוד הרבה ...
תפיסות ייחודיות ויתור מוות למצוא תשובה בחורה טעויות תחושות
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...11 12 13 14 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בודהה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בודהה, האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: בודהה, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Yeda.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, מאמן אישי לקריירה, מאמן אישי לחיים בנושאי בודהה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לכותבי המאמרים המקוריים בלבד!

האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 23_04_2024 השעה 18:14:55 - wesi4