... הצליח) רע יותר גדול = אין לי מצב רוח רע יותר גדול = אני דואג רע יותר גדול = אני עצוב רע יותר גדול =
אני בדיכאון רע יותר גדול = דיכאון קליני רע יותר גדול = דיכאון אובדני היה מישהו בדיכאון גדול וכששאלו אותו למה אתה בדיכאון, הוא לא אמר שהוא לא יודע, הוא אמר שהוא יודע. הוא אמר ... זה עצמו יהיה לופ בפני עצמו, אבל אם נציב לו מטרה והוא יתקלח נגיד, אז המוח יגיד לו, ואללה, מה איכפת חי
שאני בדיכאון? אז הדיכאון יאבד את העוקץ, אין משמעות לזה שהוא בדיכאון, במקום שבבוקר הוא יתעורר והאויב שלו יהיה דיכאון, אם הוא בדיכאון מזה שהחברה שלו עזבה אותו אז יש אפשרות לטפל ... זה על ידי הצבת מטרה לבן אדם הזה, כל מטרה... עצם זה שהוא יבצע מטלות, המוח יגיד לעצמו אוטומטית, אז מה אם
אני בדיכאון? וזה עצמו הטלת ספק בדיכאון... הבן אדם לא אמור להתייחס לדיכאון כעל אויב שלו, אנחנו בעצם צריכים להביא אותו למצב של: "אז מה אם אתה בדיכאון?" על ידי פעולות שניתן לו ... ען הבן אדם יהיה על ידי זה שהוא יגיד, אבל אני לא יכול לעשות את זה. יש לבן אדם בראש אמונה שאומרת לא, אם
אני בדיכאון אז אני לא יכול לעשות את זה, אז אנחנו נדבר איתו על כל נושא אחר, כל נושא שהוא, נדבר איתו על חוצנים, על כל דבר, לא משנה מה... כי המחשבה על דיכאון היא עצמה מכניסה אותו ... שרשרת שנוצרו מזה, שהוא לא עושה ככה ולא עושה ככה והוא מאשים בזה את הדיכאון. באיזשהו שלב הוא יגיד,
אני בדיכאון מזה שביזבזתי 20 שנה, הוא התחיל כבר בשלב הזה להרגיש סיבות שהן שונות מעצם זה שהוא בדיכאון. נגיד לו: האם באמת ביזבזת 20 שנה? אז אם אם ביזבזת 20 שנה? ואם הייתה נולד ... לצאת ממנו. שלב 2: צריך לגרום לבן אדם להרגיש שזה לא משנה שהוא בדיכאון, להביא אותו למצב של, "אז מה אם
אני בדיכאון", איך עושים את זה? על ידי בירור של ביצוע של איזו פעולה יעשה אותו שמח? צריך להביא אותו למצב של הצבת מטרות הקטנות ביותר אפילו, למשל, להתקלח... מה השכל שבדבר, בזמן שהוא יעשה את הפעולות, המוח שלו יטיל ספק בדיכאון, הוא יגיד לעצמו, אז מה אם
אני בדיכאון, הנה, למרות הדיכאון אני עושה פעולות. מה לא לעשות עם הבן אדם הזה? לא להתעסק עם הבן אדם הזה בדיכאון שלו ותאוריות למיניהן על הדיכאון שלו. למעשה עצם עשיית הפעולות היא ...