... ומטה את תודעתו לאוזן - השמיימית. עם האוזן - השמיימית [48], המזוככת והעולה על זו
האנושית, הוא שומע את שני סוגי הקולות -
האנושיים והשמיימים, בין אם רחוקים או קרובים. כפי שאדם ההולך לאורך דרך ראשית ושומע קולות של תוף גדול, תוף קטן, שופר, צלצל, או תוף טאם - ... קולות של תוף טאם - טאם. ' כך הנזיר עם תודעה מרוכזת... שומע את שני סוגי הקולות -
האנושיים והשמיימים, בין אם רחוקים או קרובים. גם זה, הוד רוממותך, הינו פרי של חיי הפרישות הנראה כאן ועכשיו, מצוין ומושלם יותר מהקודמים לו. ... של מוות ולידה מחדש של יצורים. באמצעות העין השמימית [50], המזוככת והנעלה על
הראייה האנושית, הוא רואה יצורים מתים ונולדים מחדש: פשוטים ואצילים, מוצלחים ולא מוצלחים, ביעדים של אושר ואומללות בהתאם לפעולות שלהם, והוא ... אותם מילולית. [48] Dibba-sota: שמיעה על - טבעית. היכולת לשמוע צלילים מעבר ליכולת
האנושית. היכולת לשמוע קולות וצלילים ממרחק רב, היכולת לשמוע צלילים שאינם בטווח
השמיעה האנושית והיכולת לשמוע קולות מעולמות ומישורים שונים. [49] הפרשנות אומרת ששלושת הכפרים הם העולם של תשוקות החושים, העולם החומרי, והעולם האל - חומרי. [50] Dibba-cakkhu: ראייה על - טבעית, היכולת לראות מראות מעבר ליכולת
האנושית. היכולת לראות ממרחק רב, היכולת לראות דברים שאינם בטווח
הראייה האנושית והיכולת לראות עולמות ומישורים שונים. אין לבלבל בין היכולת הזו ל'עין - הדהמה'. [51] sav: מהמילה - savati 'לזרום קדימה' ...