... לעסק -
מאמונה לשינוי מיתוג לעסק הוא התשובה ... את המחשבה הרגילה, המקובעת והליניארית. שיצאו מהקווים. שיפתחו את הראש לכיוונים חדשים.
אמונה ושינוי מיתוג לעסק זה קודם כל
אמונה. אפל לדוגמא מאמינה בחשיבה אחרת. לפני הרצון לשנות יש את
האמונה. אחרי שאפל מאמינה בחשיבה אחרת מגיע הרצון לשנות אנשים ולגרום להם לחשוב אחרת. על העסק לשאול את עצמו מה
האמונה של העסק? הדרך לברר מה
האמונה של העסק היא לשאול את האנשים בעסק, את בעל העסק בעצמו, מה הביא אותך לפתוח את העסק. לגלות את
האמונה שהביאה לפתיחת העסק זה לא קל.
האמונה לא נמצאת במודע של האדם. עליו ... תעסוקה" וכדומה. זה לא תשובות אמיתיות. אולי אלה תשובות נכונות אך לא מבטאות את
האמונה של האדם. דוגמה למיתוג עסק של ... והוא מבטא את אהבה שלו לספורט באמצעות פתיחת חנות נעלי ספורט. אחרי שהוא גילה את
האמונה שמניעה אותו הוא ירצה לעשות ... ובחנות שלו הוא ימכור נעלי ספורט. המיתוג של החנות יהיה על אהבה לספורט. להוריד את
האמונה בספורט לרבדים מעשיים. תרגום ... את החיים. הוא מעביר אותם מסע. מסע מרתיעה או חוסר חשק לספורט לאהבה לספורט. מימוש
האמונה ביצירת שינוי מי שיגיע לחנות הנעליים, לא יגיע בגלל הנעליים עצמם. הוא יגיע כי הוא חולק את אותה
אמונה בספורט. המוצרים בחנות הם רק תירוץ. המוצרים בחנות הם סך הכל כלי ביטוי
לאמונה והאהבה של בעל החנות לספורט. ... גם במחיר גבוה יותר. גם אם יפתחו חנויות נעליים נוספות באותו רחוב. בעל החנות גילה את
האמונה שלו. את מה שמניע אותו. הוא הוריד את
האמונה שלו לספורט למימוש בחנות נעליים. והוא משנה את חייהם של הלקוחות שלו על ידי כך שהוא מוכר להם נעליים ומקרב אותם
לאמונה שלו שיעשו ספורט. ...