מה אתה לומד וממי? ואיך עובדות פרסומות?... הדבר שאהבת, כי עכשיו אתה אולי כבר לא אוהב אותו, או אוהב אותו פחות ולו רק בגלל שכרגע אתה כבר אוהב (או שוקל לאהוב) עוד משהו נוסף. כ"ש כאשר הרגשת מצוין בחיים שלך, אבל מידי יום נחשפת לאינפורמציה שאומרת שאם וכאשר יהיה לך X אז תתחיל לחיות וליהנות מהחיים, ושרק אם יהיה לך איזה X, אז עולמך ישתנה, הרי שבמקרה כזה הפרסומות האלו גורמות לתת מודע שלך לפתח תלות רגשית ... בגלל החזרה שאומרת לך שרק אם יהיה לך... והרי כרגע אין לך את זה... ואז מצב הרוח וצורת החשיבה שלך לגבי אותו המוצר ולגבי עצמך שיש לך / אין לך את אותו המוצר משתנה. ונמצא אם כן, כי אותה אינפורמציה שקיבלת על אותו המוצר, הרי שהיא בעצם לימדה אותך להרגיש אחרת כלפי עצמך אם יש / אין לך את המוצר, או אפילו להרגיש אחרת / לחשוב אחרת על אחרים שיש / אין להם את אותו ...