... הוא רוצה, כי רק ככה הוא רוצה. למשל, יש כאן בקבוק, האם יכול להיות שלא יהיה פה בקבוק? מצד
האין סוף, אם אלוהים רוצה, לא יהיה פה בקבוק. אז למה יש פה בקבוק, איזה אינטרס יש לאלוהים שיהיה פה בקבוק? אין אינטרס, כי הוא בהתחלה עוד לפני האינטרס. אלוהים הוא המחוקק של החוקים, הוא ... גם עושה הכל, וגם גורם לעצמך שתחשוב שאתה לא עושה הכל. אתה בכל רגע ורגע מחדש גורם לך להתחלק
לאין סוף חלקים. שאחד מהם הוא גם אתה, וגם גורם לחלק ממך לקטר ולהתנגד למשל. עכשיו, זה דבר מאוד אכזרי ואולי גם מאוד טוב, תלוי את מי שואלים. אחרי שהבנת שאתה אלוהים, זה לא הופך את הכל ... אפילו אני יכול לדעת שאני אלוהים הרבה פעמים. אמנם יש טיפה צמצום, וזה לא המקורי, אבל יש אפשרות
שאין סוף ישויות ידעו שהם אלוהים. ומצד שני יש גם
אין סוף ישויות שיכולות לחוות שהם לא אלוהים. כי אתה לא באמת חווה שאתה אלוהים עד הסוף. ברגע שיש תחושה שאני קיים, אז יש חיסרון כי אני חווה שאני גם לא, וזה מספיק כאב ראש. אם אתה רוצה ... הכל טוב פחות אחד, כי אם הכל טוב אז הכל אחד, אין היפוך ואין כלום. מצד שני זה הכי רע, כי יש לי
אין סוף חסרונות, אני כאלוהים רוצה את זה ולא יכול לעשות שום דבר כנגד זה, אם אתה הראשון בשרשרת ואין אף אחד מעליך, אז אלוהים בבעיה אמיתית. למשל, כלב נושך אותך, למה? כי זה מה שאתה רוצה, אתה אלוהים מחלק את עצמך
לאין סוף חלקים ורוצה שכלב ינשוך אותך, שאתה זה גם הכלב, וגם האדם שנשכו אותו, וגם זה שמתנגד לנשיכה, וזה מה שאתה רוצה ואין מה לעשות. מצד אחד הכל כרצוני, מצד שני לא כרצוני, ומצד שלישי ...