אימון אישי - טיפים לחיים טובים ומאושרים - 15... המשחק היה מתבטל, בגלל שהעולם רחוקים מהמהות מתאפשר המשחק... כשלקוח אומר לך שהמוצר יקר מדי, תמיד רצוי לשאול אותו בידיוק למה הוא התכוון, דהיינו לשאול אותו "למה אתה אומר שזה יקר"? מה התועלת שתפיק מכך? קודם כל, אתה גורם לו להרגיש שהמוצר לא ב - א - מ - ת יקר, אלא זה רק לדעתו, מה שגורם למחשבה להיראות פחות מחויבת כי אם אתה מתייחס למושג "יקר" כאל מושג מוחלט אז באמת אין לך הרבה מה לעשות מלבד להרים ידיים. אבל אם אתה מבין ש"יקר" ... מיד מקשרים "יקר" ל"רע", אבל מצד האמת אפשר להסכים עם הלקוח, ולומר לו "נכון שזה יקר, אבל זה עדיין שווה את זה בגלל..." אם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש שהבעיה שלו מחויבת וקשה, תשתמש במילים מאיימות יותר, נניח במקום המילה "בעיה" תנסה למצוא את המקום הנכון ...